Ne bo čisto držalo. Čeprav bodo "worstcasei" skoraj 0 - bodo še vedno. In rad bi tebe (beri: tistega, ki odoloča o omejitvi) videl, ko boš "odgovoren" za previsoko postavljeno omejitev, ker si se zanašal na "skoraj 0 worstcase".
Kaj hočem povedati: mimo fizike enostavno ne moreš. Ravnotako ne proti "neumnim" pešcem (voznikom, kolesarje, itd) - tako ti edino ostane, da z nekimi pravili ustvariš okolje, ki bo zagotavljalo vsaj neko varnost, če bodo stvari šle narobe. In to so pač omejitve.
Sam ne vidim problema v sami omejitvi - bistvo težav je, da v Sloveniji NIMAMO primerno razvitega cestnega omrežja, ki bi po eni strani omogočalo normalne potovalne hitrosti, po drugi pa dovolj "varnih in odmaknjenih" površin za sobivanje vozil in pešcev (stanovalcev). Na mojem koncu glavna prometna žila do naslednjega "centra", odaljenega 40 km, poteka na vsaj 50% poti SKOZI NASELJA - na preostalem delu imaš pa nebroj križišč in priključkov iz posameznih hiš na samo regionalko. Celo na tistem, enem in edinem delu, kjer je pred 25 leti bila zgrajena "obvoznica" mimo nasleja, le-to seka na vsakih 500-1000 m kakšne cesta - posledično postavljene omejitve.
Tudi v sami Ljubljani ni veliko bolje - cone 30 danes motijo predvsem tzaradi tega, ker skozi njih potekajo tranzitne poti, ker pač glavna promtena pot ne požira vsega prometa.
Zdaj pa vse brihtne glave skup in pogruntajte sistem, ki bo:
1. zagotavljal pretočnost
2. bo varen za vse udeležence
3. in ne bos stal več kot pol bureka (ker za približno toliko ima naša preljuba država denarja na razpolago - ali pa še za to ne
)