Premium goriva na Bencinskih servish

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Detajlov ne poznam, edini senzor za katerega vem je senzor pritiska fap, dvomim da je nox senzor vpleten v izracun. Tehtnice seveda nima. Zamasenost se prikazuje v gramih. Pri 12g sprozi regeneracijo. Grame odcitavam prek diagnostike. 50 odstotkov manj saj je pac dejstvo, saj so se vrednosti prepolovile takoj ob zacetku uporabe premium nafte. Voznja je stalno enaka, saj se s tem avtom vozim samo 9km v sluzbo in 9km nazaj. Vsakodnevno. Na druge poti ta avto ne gre. Moja opazanja pa so v piko enaka izkusnjam majstrov z angleskega pežo foruma, na podlagi cesar sem sploh zacel uporabljati premium.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Auuuu auuuu auuu, to pa mora zdaj boleti, lepo si zadel našega Mr. Prepotentnega, ki vse vedno ve in je informacijako in tudi v vseh ostalih pogledih nad nami in če citiram "za razliko od nas ima bolj neposredne informacije in ne rabi spraševati soferjev npr." :D

Drugače pa ja, Shell vozi iz Frama, sploh ponoči opažam te velike Shellove cisterne kako hodijo v SND Rače in potem "preko ceste" vozijo gorivo na svojo pumpo.

Za razliko od tebe zmorem opravičilo in priznanje, ko se človek zmoti. Je pa tudi res, da sem ven iz industrije in ko se srecam s "starimi" kolegi, ni ravno prva tema kaj MOL počne v Luki Koper. Kakorkoli, sem pa tudi vesel zate, da si dobil nekaj zadoščenja. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK in Samo Svoj

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Prikaz saj v dpf v gramih - izpis cenene aplikacije, vrednosti pa enake 'original" diagnostiki. Vrednost odcitana malo po izvedeni regeneraciji. Vrednosti nad 13g se nisem videl.
 

Priponke

  • fap app scr.jpg
    fap app scr.jpg
    629,9 KB · Ogledi: 92
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
100 se pozna samo pri tistih z višjo kompresijskim razmerjem, vse ostalo je škoda denarja. Kot si napisal denar v luft.
Ne vem kako kompresijo ima PSA V6 3.0 (194km) ampak jaz sem s 100ko (in pa mrzlimi sveckami) v Xantii dosegal 255kmh (po gps, da ne bo spet debate), docim kolega z enakim avtom (in res da mestnimi sveckami), vedno nalival samo 95, ker kao ni verjel v 100ko, nikoli ni dosegel niti 240.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Za razliko od tebe zmorem opravičilo in priznanje, ko se človek zmoti. Je pa tudi res, da sem ven iz industrije in ko se srecam s "starimi" kolegi, ni ravno prva tema kaj MOL počne v Luki Koper. Kakorkoli, sem pa tudi vesel zate, da si dobil nekaj zadoščenja. :)

A jebatga, tudi jaz sem se opravičil za Agip, povedal sem samo realno zgodbo ki se mi je zgodila. Shell se vsaj trudi in gredo iskat gorivo z svojimi cisternami, na Agip je takrat prišla Petrol cisterna. Nimam zadoščenja, pač fora je v tem da tudi ostali kdaj kaj vedo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Detajlov ne poznam, edini senzor za katerega vem je senzor pritiska fap, dvomim da je nox senzor vpleten v izracun. Tehtnice seveda nima. Zamasenost se prikazuje v gramih. Pri 12g sprozi regeneracijo. Grame odcitavam prek diagnostike. 50 odstotkov manj saj je pac dejstvo, saj so se vrednosti prepolovile takoj ob zacetku uporabe premium nafte. Voznja je stalno enaka, saj se s tem avtom vozim samo 9km v sluzbo in 9km nazaj. Vsakodnevno. Na druge poti ta avto ne gre. Moja opazanja pa so v piko enaka izkusnjam majstrov z angleskega pežo foruma, na podlagi cesar sem sploh zacel uporabljati premium.

Ok, torej če te prav razumem, trdiš, da če bi jaz začel tankrati Premium gorivo in sicer, če mi trenutno na navadni nafti dela avtomobil v povprečju regeneracijo vsakih 300 ali 400km, da bi se mi na premium gorivu ta interval podaljšal na x2 torej bi se mi po novem regeneracija zgodila v povprečju na vsakih 700-800km ob enakem režimu vožnje ker bi se mi pri enaki kilometrini naložilo pol manj saj in bi to senzorji pritiska tudi zaznali in primerno pozneje zagnal postopek regeneracije? Prav tako bi se posledično življenjska doba filtra podaljšala za 100%?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
A jebatga, tudi jaz sem se opravičil za Agip, povedal sem samo realno zgodbo ki se mi je zgodila. Shell se vsaj trudi in gredo iskat gorivo z svojimi cisternami, na Agip je takrat prišla Petrol cisterna. Nimam zadoščenja, pač fora je v tem da tudi ostali kdaj kaj vedo.

Seveda, zato sem potem tudi sam raziskal trditve uporabnika, ker tudi meni ni dalo miru. Očitno so zadeve bolj dinamične kot sem si mislil. V vsakem primeru. Standardi goriv in kontrole so dan danes res na visokem nivoju. Absolutno se zgodi kaksno sranje z vodo, primesmi ipd. Noben prodajalec si ne želi tovrstne blamaže, ker se slabega slovesa zelo slabo otreses.

ynos, si videl poročilo za zadnji kvartal skupine Petrol? Izguba. V Sloveniji zahtevek za 100+ mio in na Hrvaškem za ca 50 mio EUR. Niso naivne cifre.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Ne vem kako kompresijo ima PSA V6 3.0 (194km) ampak jaz sem s 100ko (in pa mrzlimi sveckami) v Xantii dosegal 255kmh (po gps, da ne bo spet debate), docim kolega z enakim avtom (in res da mestnimi sveckami), vedno nalival samo 95, ker kao ni verjel v 100ko, nikoli ni dosegel niti 240.

Ok. Samo razumi, da je tukaj toliko enih dejavnikov, ki jih moras upoštevati. Gume, servisi, nacin voznje. Tudi isti avto se ne obnasa vedno enako ipd. So neke koristi teh goriv, ampak ne vem, če v tolikšni meri. Moras razumeti, da njihove številke so laboratorijijske številke. V praksi so se nižje.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Med 255 in niti 240 je toliko konj razlike, da ni šans, da jo prinese morebitna razlika med 95 in 100.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Ok, torej če te prav razumem, trdiš, da če bi jaz začel tankrati Premium gorivo in sicer, če mi trenutno na navadni nafti dela avtomobil v povprečju regeneracijo vsakih 300 ali 400km, da bi se mi na premium gorivu ta interval podaljšal na x2 torej bi se mi po novem regeneracija zgodila v povprečju na vsakih 700-800km ob enakem režimu vožnje ker bi se mi pri enaki kilometrini naložilo pol manj saj in bi to senzorji pritiska tudi zaznali in primerno pozneje zagnal postopek regeneracije? Prav tako bi se posledično življenjska doba filtra podaljšala za 100%?
Nic ne trdim kaj bo tebi, samo povem kaj je meni. In meni je to zadosten dokaz da premium dizel ni nateg.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Med 255 in niti 240 je toliko konj razlike, da ni šans, da jo prinese morebitna razlika med 95 in 100.
Na evo, ze spet! Nek genij. 2 avta, 9 stevilk narazen s proizvodne linije, oba cca 200.000 prevozenih, oba sluzbena, redno servisirana, terana do konca.... Ampak ne, Janez bo povedal da NI fora v gorivu!
 
  • Haha
Reactions: mr_

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.274
4.098
113
Normalno da je v gorivu.
Ko rata konkretno vroče začne 95 oktanc klenkat kar zazna senzor klenkanja in da ščiti motor zmanjša pred vžig in z tem tudi moč motorja.

Simpl ko pasulj.

Poglej na you Tube je en švaba delal primerjave na AMG mercedesu pa gre razlika tudi za 30 KS med 95 oktani in 102 oktani.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Vsakdanji downsizani turbomlincki tako gorivo še bolj rabijo....ker so naviti

En 3.0 V6 ma manj Hp/Liter prostornine kot en 1.0 Ecobust al pa 1.2 Purejet
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Ma ni res no, spet nadaljujem z mantro kompresijsko razmerje. Clio 1.3 tce zaradi tega goriva ne bo imel 30 konjev več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ves MOLov bencin je v Slovenijo pripeljan iz Madžarske. Praviloma iz Pecsa do kamor pride iz rafinerije v Szazhalombattiju.
Glede OMV. OMV bencinski servisi se oskrbujejo iz Sermina (razen 100ke) do kamor pride roba s tankerji pretežno iz mediteranskega tržišča. Dizel črpajo iz istega rezervarja, kot petrol (ista roba). Ima pa OMV ločen rezervar za čisti biodizel, kamor pripeljejo svojo robo (s kamioni) in imajo ločene nabavne in dobavne kanale od Petrola. Ta biodizel je potem tudi speljan iz rezervarja do polnilnice po ločeni inštalaciji in ga tam mešajo z dizlom (ponavadi 7% mešanica). Prav tako imajo svoje rezervarje in napeljavo za aditive.
Kar se pa tiče bencina, OMV dodaja ETBE bencinu, medtem ko petrol ne. To je kar se tiče 95 oktanskega bencina. Kar se pa tiče 100ke, pa ironično tako Petrol kot OMV dobivata robo iz Schwechata na Dunaju. Včasih, ko je petrol še imel 98 oktanski bencin, so ga dobavljali iz Italije. Potem, ko je tudi Petrol prešel na 100 oktanski bencin, so nekaj časa še vedno iz Italije uvažali 98ko in potem na polnilnici z oktanbusterji višali oktansko število. Sedaj pa že nekaj let uvažajo 100ko z vagoni v SND Zalog iz Schwechata na Dunaju.

Hvala. Kako je potem (po tvoje) glede kakovosti bencina Petrol vs OMV vs MOL (s kakovostjo seveda ne mislim s katerim naredimo več kilometrov)? Kaj v praksi pomeni dodajanje oz ne-dodajanje ETBEja v bencin?

Mogoče veš, če so bili pri nas tudi primeri kontaminacije bencina s klorom? To se namreč dogaja na določenih lokacijah v Italiji - lastnikom zadnjih generacij Toyotinih motorjev (1.5/2.0/2.5) požira aluminijaste hladilnike sistema EGR, pri čemer Toyota vso krivdo zvrača na kontaminacijo goriva s klorom in ne priznava garancije. Hvala.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Imam pa izkušnje spodnjo izkušnjo z dizlom. In tale Mađarski dizel mi ne deluje preveč slab. To je za cca 170k prevoženih kilometrov, dokler se mi je še dalo vnašati. Od zadnjega vnosa do prodaje avtomobila sem naredil še cca 140k km, od katerih sem dosti večji del tankal na MOL-u.

Poglej priponko 62869

Zdaj sem pa na bencinu, kjer sem toliko več na bencinskih, da se mi pa sploh ne da vnašati porabe. :)
zgolj primerjava porabe, brez podatkov o tem, kje se nahajajo posamezne črpalke, kakšne so ceste do njih, kakše je bil način vožnje, še ni dovolj da bi iz tega delal kake posebne zaključke, še posebej ker so razlike v porabi med temi tremi gorivi manjše od 5%.
če karikiram, predstavljaj si, da bi imel vsakodnevne vožnje od kranjske gore do kopra, s tem da bi enkrat tankal na petrolu v KG, drugič pa na OMV v KP. kaj misliš, s katerim gorivom bi imel manjšo porabo?