Premium goriva na Bencinskih servish

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Ne vleci se zdaj ven. Scr katalizator pac ni katalizator ampak je scr katalizator. Pojdi v Euroton po katalizator za pežo xx, pa pokaži kaj so ti prodali. Faljenost tvojega pisanja potrjuje sad, ki te je razumel tako kot jaz...tako da ....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Vredu vidim, da tebi je treba v nulo po točkah vse. Pač sem pričakoval, da človek z znanjem tvojega kova bo pa ja vedel, če se govori o vbrizgu adbluja da bomo o scr govoril. Se opravičujem, da sem napak sklepal. Napaka se ne bo več ponovila.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Ne sprenevedaj se, vse se je zacelo s postom 173, kjer sem jasno napisal o katerem katalizatorju je govora. Meni je jasno to, ampak drugim tu pa ocitno ne, saj sad lepi eno sliko, ne ve pa da je pred tem se en katalizator ocitno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Še vedno čakam odgovor za obrazložitev tega mimosuna:
"Adblue filter (ki se tehnicno imenuje tudi katalizator - pa se nisem nikjer slisal da bi mu rekli katalizator)"

Adblu filter, ki nič ne filtrira...
Nikjer še nisi slišal, da se mu reče katalizator a SCR catalyst ima v imenu besedo katalizator.
Zanimivo razumevanje določenih zadev.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Ti kar cakaj. Ce ne razumes ponarodelih izrazov to ni moj problem. Tu zakljucujem s tabo, naj si bralci naredijo svoj vtis kdo hoce kaj pomagat in kdo zajebava tu gor.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Torej kaj zaj. Se adblu vbrizguje ves čas v tistem trenutku potrebni količini oziroma v nekem odstotku napram vbrizgani nafti. (Da neoš reko, da sn spet preveč splošn. Ves čas je mišljeno med delovanjem ogretega motorja. Tudi, če pogoji za vbrizg niso izpolnjeni pri hladnem izpuhu bomo vseeno to šteli za ves čas, ok? Sem razumljiv? Ves čas ni mišljeno skos v konstatni količini ampak, da se vbrizguje ves čas med delovanjem motorja v nekem določenem trenutku potrebni količini. Bo dovolj razumljivo? Količina vbrizga se pa zračuna glede na kvocient količine vbrizganega NH3 in glede na količino NOx ki ostanejo oziroma bilo kere druge parametre, ki so predvideni v programu. Bo dovolj natančno definiran ves čas ali sem še vedno presplošen?), ali samo občasno oziroma samo pod nekimi drugimi pogoji? . Če me že negiraš mi povej še pravilen odgovor prosim. Nerad živim v zmoti.
Hvala.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Ja treba je znat brati. Katalizator je na Psa 20cm za turbino. Adblue filter (ki se tehnicno imenuje tudi katalizator - pa se nisem nikjer slisal da bi mu rekli katalizator) pa je kak meter ZA katalizatorjem in je spojen v ohisje dpf filtra. Tako da ce zelis AB filter cistiti/menjati....moras kupiti nov dpf filter, ne pa katalizator. In secnina se vbrizgava ene pol metra ZA katalizatorjem, in PRED dpf.
A bo zdaj?
Bo, sem šel še enkrat brat tvoj sestavek in po tvojih razumevanjih bo. Je sedaj vsem jasno kaj in kako.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.163
2.474
113
Ne bo! Jaz še vedno ne vem zakaj mi je v zadnji rundi porabil 1/4 manj ad bluja. Saj ne da bi se sekiral, mi je pa čudno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Ne sej ni jasna poraba AB zaenkrat. Zgoraj smo se dajali kam sprica AB. Bom jaz preveril te dni koliko mi je porabilo odkar nalivam premijsko nafto. Če je poraba AB odvisna od umazanosti izpuha je jasno, da bo na premiji manjsa.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Ne bo! Jaz še vedno ne vem zakaj mi je v zadnji rundi porabil 1/4 manj ad bluja. Saj ne da bi se sekiral, mi je pa čudno.

Jaz bi iskal v smeri, da si zadnjih 4.000 km prevozil na daljših relacijah, kjer motor enakomerno teče in je posledično izpuh bolj čist oz. elektronika to zaznava (ker so to optimalni pogoji delovanja filtrirnega sistema) in je sprogramirano tako, da ob enakomernem delovanju (brez ustavljanja in pospeševanj) vbrizgava manj ad bluja.

Hladen motor, pospeševanja...to so zadeve, ki mašijo filtre. Saj novejši dizli po svoje še vedno enako kadijo kot stari brez filtorv, le da to svinjarijo polovijo zdaj filri in mi tega ne vidimo. Je pa dober pokazatelj (če voziš za starim dizlom - pa ne razfukanim) kdaj le ta najbolj kadi -> med pospeševanjem, predvsem v visoke vrtljaje.
In zadaj je vedno vgrajena neka 'pamet', ki pravi da ob pospeševanjih se vbrizgava prekomerno (da je za zih), ob enakomernem teku pa nekaj manj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Mnja....

Mislim da so tud dizli v zadnjih 10letih tud malo napredovali....z bolj sofisticiranim vbrizgom in grelnimi ki po potrebi žarijo še po vžigu če je motor mrzel itd...

Konckoncev ICE motorji (oboje gorivo) lavfajo v bolj "lean" načinu kot so to počeli motorji 20-15let nazaj...

Saj vidiš da Euro5 dizel kljub DPF delete še vedno bolj malo dimi...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Dej se zdej odloci. Se brizga v "nekem odstotku vbrizganega goriva" kot si trdil vceraj...ali na podlagi parametrov izpuha? Ni raketna znanost, je pa razlika.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Definitivno ni raketna znanost ne, ampak še vedno očitno preveč za tebe.
Torej od česa so odvisne vrednosti v izpuhu? Od količine vbrizganega goriva ne?
Ni goriva ni izpuha. Več goriva več izpuha. Več izpuha več emisij. Torej več goriva več emisij.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.420
1.418
113
Ja od tega kar ti dopovedujem ze celo temo, kar je naslov teme, in kar vedo vsi razen tebe in par rovtarjev.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.827
2.081
113
Definitivno ni raketna znanost ne, ampak še vedno očitno preveč za tebe.
Torej od česa so odvisne vrednosti v izpuhu? Od količine vbrizganega goriva ne?
Ni goriva ni izpuha. Več goriva več izpuha. Več izpuha več emisij. Torej več goriva več emisij.
Za motorje, ki delujejo v Braytonovem ciklu, je to delno odvisno tudi od učinkovitosti in temperature izgorevanja :geek:
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.732
100
63
KSZ
Ena direktna primerjava MOLove in Petrolove nafte. S kolegom, ki je tankal 2 dni prej na MOLu, jaz pa teden dni prej na Petrolu, sva imela avte ponoči parkirane na vrhu Krvavca, kjer je temperatura padla na -15 stopinj. Oba imava isto znamko avta. Moj je zjutraj vžgal brez težav, njegov je po 3x poskusil vžgal, vendar mu je čez minuto crknil in se ni prižgal nazaj. Po nekaj dneh na soncu in pozitivnih temperaturah mu je spet normalno vžgal..
Nekajkrat sem sicer tudi jaz tankal na MOLu, sedaj sem se odločil, da naslednjič tankam tam šele spomladi :)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.098
113
Pol kesla omv max motion diesel in pol tanka bosanski Petrol na AC pred Sarajevom.
Na Jahorini temperatures padla na - 23 C ponoči, zjutraj Golf vžgal ko mina.
Pa še Akumulator je bogi 52% SOH in nove grelne svečke.

No gori so enemu Slovencu nekaj pomagali vžigati avto od Bosanskega avto kluba.