Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik coolijo pravi:
@crnobog:
Spletna stran je v izdelavi in bo v kratkem online.
@tomi:
Izhajali smo iz števila registriranih osebnih vozil, ki jih je v SLO cca. 1.000.000 in dejstva, da so dišave za avto prisotne v skoraj vseh trgovinah. To pomeni, da market obstaja, sicer ne ogromen (skoraj vsak uporablja zobno ščetko, dišav za avto žal ne).
Kar nas je motilo je to, da obstoječi produkti niso vizualno privlačni (niso seksi) in ne dišijo pretirano dobro (njihov vonj spominja na vonjave v javnih straniščih - logično, ker se tu uporabljajo podobne arome). Zato smo design in dišavo ločili za ženske in moške, ter namesto arom uporabili parfumsko oz. toaletno vodo.
Hvala obema za feedback!
Lp,
Peter
registrirani avti ok.
dalje?
idi na en velik parking, poglej v 100 avtov recimo, pa poglej koliko jih ima not kako dišavo?
naslednji korak je da zveš koliko proda market leader, kolko boš lahko deleža trga pokril,
če ti to nardiš za 1-2 € pa potem retail prodajaš za 9,99 pol ok, če mas 20-30 % rvcja, se ti po moje ne splača, ker enostavno ne bojo take številke visoke ...
al pa če spivotiraš, greš v neko premium nišo, pokneš magari na kickstarter, tam je dosti hipsterjev ki kupijo vse kar je leseno, je pa res da verjetno jih nima dosti svoj avto
v vsakem primeru pa se ne omejevat na .si
kar taka klasična pri nas, doteran, doma razvit dober produkt, ekipi pa manjka en hustler, ki bi znal potisnit v prodajo