Moja 2 centa - spletna stran izgleda amatersko, žal.
Naprej: Če recimo pridem do te točke, da me prepričate in želim naročiti en obesek, pridem do nekaj dilem. Prvo, te ločitve na moške in ženske parfume ne razumem, recimo jaz trenutno uporabljam osvežilec od Millefiori z vonjem po sandalovini. A je to moška ali ženska vonjava? Kaj pa recimo limona, smreka, pomaranča, itd.? Kar me privede do drugega problema. Kako naj jaz vem, kaj te naštete vonjave sploh so? Vse imajo neka imena, ki mi ne dajo prav nobene informacije glede dišave, ki jo lahko pričakujem. Tam imate sicer potem razlage, da je neka vonjava podobna kot en znan parfum od neke znamke. Če odmislim dejstvo, da me ta "podobno kot" princip spominja na tiste poceni točene parfume, ki se takoj razdišijo (pomemben detajl glede na vašo cenovno politiko), sem vseeno pred dilemo. Ti znani parfumi, ki so našteti, so parfumi za telo, ki razvijejo pravi vonj v stiku s kožo. Ne vem, koliko so primerni za osvežilce zraka. Saj mogoče so, ampak jaz kot kupec osvežilca za avto iščem nekaj z določenim znanim vonjem ali z neko kombinacijo vonjav, ki mi bo nekaj "pričarala", recimo popeljala v gorsko okolje, ali na morje, vonj po svežem perilu, whatever. Zagotovo pa ne bom šel razmišljati, na kateri znani parfum me spominja - in sem prepričan, da 95% kupcev ne bo niti poznalo vseh 20 naštetih parfumov, da bi se znalo odločiti, kateri je primeren za njih. Jaz sem mogoče že kdaj vohal kakšne 4-5, vendar se po pravici povedano za prav nobenega ne spomnim, kakšen vonj je imel. Tako da toplo priporočam, da ali sami stestirate vonjave, ali najdete nekoga, ki se malo bolj spozna na dišave (če je recimo kaka punca, ki jo poznate, kdaj delala v kaki parfumeriji ali Mullerju), da vam malo pomaga pri opisu vonjav.
V dizajn se ne bom spuščal, niso moj stil, ampak glede na to, kaj vse ima folk po avtih, verjamem, da boste našli potencialne kupce s tega vidika. Ne vem pa, ali bo ta ciljna skupina tudi pripravljena plačati tak znesek, kot ga zahtevate.
Moj nasvet za naprej: identificirajte svojo ciljno skupino, postavite se v kožo vašega ciljnega kupca in razmislite, zakaj bi se on ravno za vas odločil in ne za konkurenta.