Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
ksz
logično, da promet na levem pasu poteka hitreje, če se na desnega vključujejo kjerkoli komu zapaše. S tem upočasnjujejo promet na desnem pasu, hkrati pa sprostijo prostor na levem. Če ni zadrge, potem je desni pas štrafan, ampak ne zaradi tistih, ki vozijo do mesta zožitve, pač pa zaradi istih, ki se vrivajo prej.
Problem ni samo panično tlačenje v glavno kolono takoj po tabli za zožanje in potem fanatično branjenje položaja, da se kak buzerant neb "vrinil". Problem je tud stalno skakanje iz ene kolone v drugo, takoj, ko se ena začne pomikat pol kmh hitreje.Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Ja. Samo eni še kar sanjajo da se bi lahko s pomočjo pravilno izvedene (po šolsko?) zadrge kar vozili. Lej, ne gre.
Ker cesta ni učilnica, še manj pa Alter, gre v realnosti marsikaj drugače, predvsem pa prehitro, da bi se lahko "za trenutek ustavili" in razvili plodno debato, s katero bi rešili trenutno zagato.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
DARS bi voznike na zadrgo lahko navajal tako, da bi preusmeritev s stožci naredil v sredino na namišljen oziroma na novo zarisan začasni pas in ne na levi ali desni pas. Torej noben ne ostane na "svojem" pasu, temveč nastaja "nov" pas.
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Dolžna kolone je v glavnem odvisna od varnostne razdalje, to pomeni da nižja kot bo hitrost, krajša bo kolona. Pa več kot imamo takih, ki vozijo za ritjo, krajša bo kolona, pa oba pasa seveda nujno zapolniti do zadnjega metra pred zožitvijo in na tisti točki, več vozil kot jih bo izsililo prednost, večja bo pretočnost.
Citat:
Uporabnik johan_blond pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
DARS bi voznike na zadrgo lahko navajal tako, da bi preusmeritev s stožci naredil v sredino na namišljen oziroma na novo zarisan začasni pas in ne na levi ali desni pas. Torej noben ne ostane na "svojem" pasu, temveč nastaja "nov" pas.
Za to pa potrebuješ kanček inteligence in razumevanje prometa. To je pa kotraindicirano pri zasedanju višjih položajev pri DARS-u.
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Hitreje razkadil? Še vedno imaš pretočnost 1 vozilo na sekundo ... tak da si lahko pri vsakem zastoju prešteješ koliko vozil je pred tabo iizračunaš, koliko časa boš porabal, pa se pri tem ne rabiš sekirati, kdo komu prednost jemlje, ker vedi da tisti ki jemljejo prednost pospešujejo pretočnost.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Pri dovolj gostem prometu je zadrga nujna, ker nikoli ne more iti po enem pasu toliko vozil kot po dveh. Sicer avtoceste niti ne bi bile potrebne. DARS bi voznike na zadrgo lahko navajal tako, da bi preusmeritev s stožci naredil v sredino na namišljen oziroma na novo zarisan začasni pas in ne na levi ali desni pas. Torej noben ne ostane na "svojem" pasu, temveč nastaja "nov" pas.
Druga zgodba pa je seveda, ko promet še ni tako gost. Takrat pa mislim (pričakujem seveda kup negativnih odzivov), da je bolje, da se vozniki že pred končno točko razporedijo na en pas. Seveda v sedanjih načinih preusmeritve, ko je preusmeritev zmeraj na en obstoječ pas.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
Tam kjer je predvideno zoženje pač spustite enega voznika pred sabo in to je to. Kako smešni so eni ko enega spustim, potem pa se že drugi zaganja....prva budala.... kako smešni so drugi ko ustavijo in spuščajo več vozil pred sabo....druga budala. Ah...
Očitno to ni pravilno če je OP dobil kazen. Se pravi hočeš da še drugi dobijo isto kazen?
Funkcionalno nepismen? Op ni dobil kazni zaradi tega.