Prehitevanje, zadrga in kazen

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Prjatu, glede na stanje in obnašanje velikega procenta ljudi v: trgovini, bolnici, na troli, postaji, gledališču, v cerkvi, na britofu, v šoli in še v nebroj situacijah, sklepam da gre za arogantne, sebične osebke z velikim egom. Seveda to ni znanstveni pristop, tako da nimam dokaza, niti linka, niti podlage v kakšni resni študiji. Samo ZKP.
Pomaga pa, če si dotični osebek vizualno predstavljaš(m) kot en velik kurec, s katerega visi en mini, tiny, bogi, mali človeček. Pomaga ful.
evil.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Nemorejo se vkljucevati 1-1 ce se vstric vozijo nevem a ste vsi z lune padli? Moral bi se vkljuciti ze prej ko je se dovolj velika razdalja. Vem da ce bi zadrga funkcionirala bi bilo super, ampak pac ne funkcionira.
Ja, ne funkcionira, ker po Sloveniji vozi preveč takih, kot si ti.

Vidim da se buzerantje ki izsiljujejo kar sami javljajo v tej temi
hysterical-1.gif
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Tam kjer je predvideno zoženje pač spustite enega voznika pred sabo in to je to. Kako smešni so eni ko enega spustim, potem pa se že drugi zaganja....prva budala.... kako smešni so drugi ko ustavijo in spuščajo več vozil pred sabo....druga budala. Ah...
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.072
3.559
113
41
Lj
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
Tam kjer je predvideno zoženje pač spustite enega voznika pred sabo in to je to. Kako smešni so eni ko enega spustim, potem pa se že drugi zaganja....prva budala.... kako smešni so drugi ko ustavijo in spuščajo več vozil pred sabo....druga budala. Ah...

Očitno to ni pravilno če je OP dobil kazen. Se pravi hočeš da še drugi dobijo isto kazen?
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Vsem pametnjakovičem spodaj kopiram zakon o vključevanju na en pas! Povdarjam,da lepo piše,da se mora držati dovolj velika RAZDALJA,da se lahko ostali normalno vključujejo v promet !! Torej kdor ne spusti drugega v promet je en potentneš,ki ga je potrebno po zakonu KAZNOVATI ! Kdo so tisti? Mislim,da so se kar sami izdali !?



1. 8. 2014
Slej ko prej, ko se z našimi jeklenimi konjički vozimo po cestah, pridemo do mesta, kjer se dogaja nekaj nepredvidljivega. Cesta je lahko popolnoma zaprta, mogoče gre zgolj za polovično zaporo. O tem bomo obveščeni z ustreznimi prometnimi znaki.

Na državnih cestah je trenutno 33 različnih delovišč. Da bi bil promet tudi tukaj kar se da tekoč in bi bilo nepotrebnega čakanja čim manj je pomembno, da vozniki poznamo ½pravila ekonomičnega½ ravnanja tudi v takšnih primerih. V končni fazi si cilj želimo doseči varno, a tudi čim hitreje, kajne?

Načeloma naj bi vozniki, glede na to, da naj bi bili drug do drugega solidarni in strpni, ne glede na to, ali imamo opravka z zapiranjem prometnega pasu ali pa izmeničnim vključevanjem vozil, ravnali enako. To pa pomeni:

Da bi bil zastoj čim krajši in pretok prometa čim bolj tekoč, moramo vozniki tudi prometni pas, ki se ukinja (oz. pri sistemu zadrge oba prometna pasova), napolniti vse do zožitve. Izmenično vključevanje vozil namreč vedno poteka tik pred ukinitvijo prometnega pasu (razen v redkem prometu). Napisano velja tudi v primeru, če ni postavljenega znaka izmenično vključevanje vozil.

Pri sistemu zadrge moramo voziti na takšni varnostni razdalji in s tako hitrostjo, da se lahko s sosednjega pasu pred nas vključi še po eno vozilo. Če bi se vozniki tega držali, bi se kolona vozil ustrezno skrajšala, prav tako bi se ves čas tudi premikali.

In ne pozabimo: kadarkoli smo zadnji v koloni na cesti izven naselja moramo prižgati varnostne utripalke s katerimi so ostali vozniki ustrezno opozorjeni na nevarnost naleta.
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
Tam kjer je predvideno zoženje pač spustite enega voznika pred sabo in to je to. Kako smešni so eni ko enega spustim, potem pa se že drugi zaganja....prva budala.... kako smešni so drugi ko ustavijo in spuščajo več vozil pred sabo....druga budala. Ah...

Očitno to ni pravilno če je OP dobil kazen. Se pravi hočeš da še drugi dobijo isto kazen?

OP naj se pritoži, saj je policaj ravnal napačno. Če ne drugega, piše da je promet tekel zelo počasi, policaj pa je imel pred sabo vsaj 300 praznega prostora? Torej je policaj delal gnečo in bi moral biti kaznovan. Video prekrška obstaja, tako da če bi jaz bil OP, bi šel lepo v pritožbo (drugo je seveda če ni bilo ravno tako).

Sicer je pa enim očitno treba narisat oziroma da jim povejo policaji sami (na naši, ker jih je večina preveč omejenih da bi razumeli):


 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.610
2.565
113
Škoda, pa tako fajn bi šlo po cesti, če bi nekateri "zadrgnenci" bili strpnejši.
Zadrga je za to, da se ensotavno, hitro, GIBAJOČE združita dve gibajoči koloni.
Predlog: Do zadrge po dveh kolonah.
V glavini koloni MORAMO pustiti tiste notri. pa čeprav imajo boljši avto. Res pa samo enega. Drugega naj spusti tisti za NAMI!
Pa sproščeno. Po cesti se ne zajebava. Je pre nevarno. Pa še kakšen z boljšim strojem nam jo lahko spusti!
Tisti, ki računajo na delovanje zadrge, delajo po CPP, tisti pa, ki ne spuščajo PA KRŠIJO CPP!
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
Tam kjer je predvideno zoženje pač spustite enega voznika pred sabo in to je to. Kako smešni so eni ko enega spustim, potem pa se že drugi zaganja....prva budala.... kako smešni so drugi ko ustavijo in spuščajo več vozil pred sabo....druga budala. Ah...

Očitno to ni pravilno če je OP dobil kazen. Se pravi hočeš da še drugi dobijo isto kazen?

Funkcionalno nepismen? Op ni dobil kazni zaradi tega.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.529
1.119
113
Kaj se zgodi, če levi in desni pas vozita po predpisih, s primerno hitrostjo in varnostno razdaljo, v zadrgi se primerno razporedijo, nato pa želijo med seboj ponovno vzpostaviti primerno varnostno razdaljo?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Yogi pravi:
Kaj se zgodi, če levi in desni pas vozita po predpisih, s primerno hitrostjo in varnostno razdaljo, v zadrgi se primerno razporedijo, nato pa želijo med seboj ponovno vzpostaviti primerno varnostno razdaljo?

Kaj razumeš pod "primerno varnostno razdaljo"?
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik brane_new pravi:
Škoda, pa tako fajn bi šlo po cesti, če bi nekateri "zadrgnenci" bili strpnejši.
Zadrga je za to, da se ensotavno, hitro, GIBAJOČE združita dve gibajoči koloni.
Predlog: Do zadrge po dveh kolonah.
V glavini koloni MORAMO pustiti tiste notri. pa čeprav imajo boljši avto. Res pa samo enega. Drugega naj spusti tisti za NAMI!
Pa sproščeno. Po cesti se ne zajebava. Je pre nevarno. Pa še kakšen z boljšim strojem nam jo lahko spusti!
Tisti, ki računajo na delovanje zadrge, delajo po CPP, tisti pa, ki ne spuščajo PA KRŠIJO CPP!

Poglej brane,daj ustavi konje !! Zadrga je zato,da ne nastaja dolga kolona !! Če si že bil kdaj na ac veš da so večkrat kolone in gost promet! V primeru,da bi bili vsi na desni,bi bila kolona 2x daljša kot so sedaj ! Naprimer pred predorom karavanke,bi bila do Radovljice itd ! Tudi tam kjer je zgoščen promet,bi nastajali zastoji,ker bi bili vsi na desni !!

Folk dejte mal logično razmišljat??
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Kakor kol, obicajno do zozanja vozim po pasu kjer je manj gnece in gre hitreje, pred zozanjem dam precej hitro smernik, opazujem ogledala, potem pa se solo vtaknem v zadrgo. Tudi ce vidim da bi nekdo rad spustil dva(mene pa se tistega pred mano recimo) , mu nekako poskusam to "prepreciti" in ga nauciti da je pravilno da spusti enega.

Ce nekdo drzi prostor zame ze 100m (ne pa 500)pred zozanjem (pa so pred mano ze lepo zapolnili zadrgo 1:1) se lepo peljem vstric z njim in na zozanju grem pred njega.
Naceloma z zadrgo nimam vecjih slabih izkusenj. Smernik pravocasno in neka kulturna voznja po "zapirajocem" pasu mi se nista povzorcila vecjih tezav.
Se pa najdejo pacienti ki najbrz niso na cesti se nikdar spustili nikogar v zadrgo.(mogoce so to slisali v avtosoli, ker tega niso izvedli, in tega sedaj se vedno ne izvajajo)
Ampak na srečo jih ne opazim veliko.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Zadrga je za to, da se ensotavno, hitro, GIBAJOČE združita dve gibajoči koloni.
Gibajoče je tako kot je zgoraj v videu omenjeno kot "early merge". Ko je enkrat dovolj pleha, dobiš "zipper merge", samo tisto ni stalno v gibanju. Ne more bit.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Zadrga ni noben čudežni odrešenik zastojev, ampak zgolj sistem ki temelji na pravičnosti (en levi en desni, nobena stran ni v prednosti).
Sicer pa ... če imamo 2 koloni dolgi 500m s hitrostjo 50km/h in medsebojno varnostno razdaljo 15m. Se ob združitvi dveh takih kolon naredi 1000km kolona. In vsak, ki zna malo matematike, si bo znal zračunati, čez koliko minut sebo rep zadrge začel ustavljati. Ni nobene rešitve pred zastoji. Če en pas ne požira prometa, se bo vse skupaj nekje ustavilo ne glede na to kako pošteno se zadrga uresničuje in ne glede na to kako dinamični in kako cincaški so vozniki.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ja. Samo eni še kar sanjajo da se bi lahko s pomočjo pravilno izvedene (po šolsko?) zadrge kar vozili. Lej, ne gre.
Ker cesta ni učilnica, še manj pa Alter, gre v realnosti marsikaj drugače, predvsem pa prehitro, da bi se lahko "za trenutek ustavili" in razvili plodno debato, s katero bi rešili trenutno zagato.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Zadrga ni noben čudežni odrešenik zastojev, ampak zgolj sistem ki temelji na pravičnosti (en levi en desni, nobena stran ni v prednosti).
Sicer pa ... če imamo 2 koloni dolgi 500m s hitrostjo 50km/h in medsebojno varnostno razdaljo 15m. Se ob združitvi dveh takih kolon naredi 1000km kolona. In vsak, ki zna malo matematike, si bo znal zračunati, čez koliko minut sebo rep zadrge začel ustavljati. Ni nobene rešitve pred zastoji. Če en pas ne požira prometa, se bo vse skupaj nekje ustavilo ne glede na to kako pošteno se zadrga uresničuje in ne glede na to kako dinamični in kako cincaški so vozniki.

saj si lepo napisal "s hitrostjo 50km/h". Če se začne not skakat "kr tak mal" potem ta hitrost pade na med 0 in 10km/h. Če pa bi šlo vse po sistemu 1-1 bi potem, ko je kolona združena v eno vrsto, ta kolona zelo verjetno lahko pospešila na 60-80km/h in pretočnost se poveča.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Problem šolskih teoretičnih primerov je, da ne upoštevajo varnostne razdalje. Zadrga bi tekla gladko z nespremenjeno hitrostjo zgolj v primeru, da se vozila ene kolone vrivajo med vozila druge kolone, pri tem pa se razdalje med istimi voziline spreminjajo. To pomeni iz prvotnih 15m varnostne razdalje, imajo vozila v združeni koloni le še 5-6m varnostne razdalje kljub nespremenjeni hitrosti 50km/h.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Zadrga ni noben čudežni odrešenik zastojev, ampak zgolj sistem ki temelji na pravičnosti (en levi en desni, nobena stran ni v prednosti).
Sicer pa ... če imamo 2 koloni dolgi 500m s hitrostjo 50km/h in medsebojno varnostno razdaljo 15m. Se ob združitvi dveh takih kolon naredi 1000km kolona. In vsak, ki zna malo matematike, si bo znal zračunati, čez koliko minut sebo rep zadrge začel ustavljati. Ni nobene rešitve pred zastoji. Če en pas ne požira prometa, se bo vse skupaj nekje ustavilo ne glede na to kako pošteno se zadrga uresničuje in ne glede na to kako dinamični in kako cincaški so vozniki.

saj si lepo napisal "s hitrostjo 50km/h". Če se začne not skakat "kr tak mal" potem ta hitrost pade na med 0 in 10km/h. Če pa bi šlo vse po sistemu 1-1 bi potem, ko je kolona združena v eno vrsto, ta kolona zelo verjetno lahko pospešila na 60-80km/h in pretočnost se poveča.
Nima veze kako potem pospešuje kolona naprej. Ozko grlo je točka združitve, kjer je potrebno zmanjševati hitrost zaradi vzpostavljanja ustrezne varnostne razdalje.