Pozdravljeni.
Imam problem z mopedom. Imam starodobnik Franco Morini Motori, 50 ccm, 40 let star. Obnovljeno vse (zajle, kolesa, zavore), razen agregata, ker je ta brezhibno delal. Agregat je enak kot Benelli, ali Garelli, itd. Po cca 3 km vožnje enostavno ugasne. Menjal sem svečko, nastavil vplinjač, mešanica je 2,5%, olje Motul. Po cca 15 min do pol ure, moped ponovno vžge, mrzel zjutraj takoj vžiga.
Iskra iz vžigalne tuljave je dobra.
Pet let je motor/moped delal brezhibno. Letos pa so se začele te napake. Občutek imam, da večja ko je vročina zunaj, prej motor "crkne"
KO sem ugotavljal možne napake so me opozolrili na tri možne stvari:
- kondenzator na magnetu je v okvari (ko je vroč ne deluje več in ne daje več kontakta na platine...)
- ker sem menjal zadnji zobnik (od 34 na 42 zob) je možno, da se zaradi manjše končne hitrosti in še vedno enakim število vrtljajev motorja, motor ne hladi dovolj. Agregat nima
dodatne vetrnice za hlajenje kot npr. Tomosi,
- motor je pregret. Ko je vroč se je material toliko raztegnil (batni obročki, bat, itd), da nima več kompresije, zato mu niti bencin, niti dobra iskra ne pomagata več.
Ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo to, kje še iskati napako. Pripenjam slike agregata
LP Brane
Imam problem z mopedom. Imam starodobnik Franco Morini Motori, 50 ccm, 40 let star. Obnovljeno vse (zajle, kolesa, zavore), razen agregata, ker je ta brezhibno delal. Agregat je enak kot Benelli, ali Garelli, itd. Po cca 3 km vožnje enostavno ugasne. Menjal sem svečko, nastavil vplinjač, mešanica je 2,5%, olje Motul. Po cca 15 min do pol ure, moped ponovno vžge, mrzel zjutraj takoj vžiga.
Iskra iz vžigalne tuljave je dobra.
Pet let je motor/moped delal brezhibno. Letos pa so se začele te napake. Občutek imam, da večja ko je vročina zunaj, prej motor "crkne"
KO sem ugotavljal možne napake so me opozolrili na tri možne stvari:
- kondenzator na magnetu je v okvari (ko je vroč ne deluje več in ne daje več kontakta na platine...)
- ker sem menjal zadnji zobnik (od 34 na 42 zob) je možno, da se zaradi manjše končne hitrosti in še vedno enakim število vrtljajev motorja, motor ne hladi dovolj. Agregat nima
dodatne vetrnice za hlajenje kot npr. Tomosi,
- motor je pregret. Ko je vroč se je material toliko raztegnil (batni obročki, bat, itd), da nima več kompresije, zato mu niti bencin, niti dobra iskra ne pomagata več.
Ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo to, kje še iskati napako. Pripenjam slike agregata
LP Brane