Polo -zajla ročne

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tako se nastavi prvič ko se montirajo pakne, vijaka s kajlico nima verjetno več noben ker imajo vsi avtomatsko nastavitev zavor. nastavi se ročna prek zajle je pa res da lahko notri v bobnu kaj zašteka zaradi umazanije pa je najbolje vse spucat pa nastavit na bobnu pa nakoncu prišponat zajlo.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Ja vse gre avtomatsko, se morajo nastavit, če ne neki ni vredu, sam pri starih paknah je treba vzet bobn pa nastavt ročno, ker zašteka, lahk so tud zajle.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tako se nastavi prvič ko se montirajo pakne, vijaka s kajlico nima verjetno več noben ker imajo vsi avtomatsko nastavitev zavor. nastavi se ročna prek zajle je pa res da lahko notri v bobnu kaj zašteka zaradi umazanije pa je najbolje vse spucat pa nastavit na bobnu pa nakoncu prišponat zajlo.
vijak s kajlico (oziroma federco) imajo skoraj vsi.... Če ni vijaka je pa vzvod. In to je glih namenjeno avtomatskemu nastavljanju.
Dovolj je da se en šrauf dol vzame in posvetiš not in vidiš tole. potem pa s šraufncigerom pregoniš dokler ne prime pa malo nazaj.

http://www.autozone.com/repairinfo/repairguide/repairGuideContent.jsp?pageId=0996b43f802c55d2
tule je vse lepo razloženo.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Najprej bom pogledal pod sredinskim naslonom če se da kaj nastavit.

Ker zavore primejo OK na stoplaki (enakomerno)..edino ročna zagrabi pozno (pa potem tudi enakomerno)... torej po moji logiki je potrebno nastaviti samo ta del v povezavi z zajlo ročne zavore.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik Pac_Man pravi:
Ponavadi je vijak pri ročki. Odstrani sredinsko konzolo.

Nekaj takega:

Ko dvigneš plastiko oz naslon v mojem primeru je spodaj točno to...par obratov zategneš in to je to.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Ni čisto res (še). Desna ploščica se je preveč odmikala, posledično je kasneje prijemala. Zadevo je mehanik nekako nastavil (po njegovih besedah še ni videl sistema kjer bi lahko štelal zadnje disk bremze), sam pa sem v avtu pumpal bremze, tako da tudi ne vem kaj natančno je počel. Sem pa šel potem na test zavor na tehničnega in so bile ok.
Je pa rekel da se bo z obrabo ploščic najbrž spet pojavila ista težava, in je dolgoročno edina rešitev menjava baza oziroma čeljusti najbrž v celoti. Se še nisem poglabljal v to. Bom čez dva meseca videl, kaj bo na pravem tehničnem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Vw ima to bolje rešeno. Opel ima od ročice kak meter ”solo” zajlo, potem pa zunaj ”vago” kjer pa ne moreš nič štelat.
Vincent: imaš diske ali bobne?
G1 je imel isti sistem. Pri 20 let starem sem z enim potegom odtrgal obe zajli hkrati!
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Se mi je zdelo da si pisal enkrat o bobnih. Sam imam diske.
Je pa na zgornji sliki moj disk obrušen s celo površino ploščice. Očitno je disk toliko širši od ploščice.
 
Nazadnje urejeno: