S temi malimi VW jajčki v babjih rokah je en sam problem, nič pa ne pomaga, če se ročno orenk zategne točno 1x letno na tehničnem...
Sam sem 2x popi*del in dal zamenjati komplet zadnje bobne (no, zajlo in ležaje sem pustil stare), pa je pomagalo kvečjemu nekaj let... Potem je (čisto sposoben, btw.) mehanik to začel reševati tako, da se je dalo ročno potegniti "do neba", skratka previsoko, kot bi imela 10 zob. Ampak vsaj na tehničnem niso več težili.
No, čez nekaj let je polota pošravfal nekdo drug (star ata v penziji, ki je bil nekoč vodja vw servisa in ima v garaži vedno le po 1 avto naenkrat) in mi je smeje povedal, da so zavorni batki (ki pritiskajo bobne narazen, ko potegneš ročno) od napačnega modela in gre zato ročna v nebo...
Strošek materiala? Minimalen, ročna pa spet dela k'o puška.
Skratka, da se marsikaj, je pa nekaj je6anja, in običajnemu mehaniku se bolj mudi iti delat kaj bolj profitabilnega...