Kdo pravi, da je amperaza omejena s 350kW/800V?Čisto tako, če je omejitev amperaža, kar verjetno je, potem boš navaden 400 V EV polnil s 350kW/2 = 175 kW, raje še kaj manj kot več.
Izvedli so tudi skrivne nakupe, pri katerih se je pokazalo, da trgovci po petih minutah preidejo na predstavljanje ponudbe dizelskih in bencinskih avtomobilov. Pri električnih je namreč manjša marža, delov je manj, ravno tako servisov.
»Ni pomembno, kako debel je kabel, brez pametnega upravljanja, s katerim se zmanjša priključna moč, bo napajanja prej ali slej zmanjkalo,« pravi Golob
...je Golob odgovoril, da bodo večje postaje s hitrimi polnilnicami zrasle blizu stikališč ali elektrarn pa tudi zraven daljnovodov. »To bo tudi stokrat ceneje kot postavljati daljnovode do avtocest,« meni Golob.
Skupina Gen-I uvaja novo storitev E-mobilnost, ki njihovim odjemalcem omogoča plačilo uporabe javnih polnilnih postaj za električna vozila prek rednih mesečnih položnic. Pri tem so se povezali z družbo Elektro Ljubljana, ki upravlja z mrežo polnilnic Gremo na elektriko.
"Tako uporabnikom ne bo treba skrbeti, čigava je polnilna infrastruktura, ali imajo na kartici dovolj dobroimetja in koliko morajo plačati vnaprej," je poudaril Golob. Za uporabo storitve bo treba plačati en evro mesečne naročnine, vsa za polnjenje porabljena elektrika pa bo prvih 12 mesecev brezplačna.
Če taprav osu voz pol lahko brez štroma ostane vsaka kripa