Postavljajo odgovor Tesli, a ne za vse Slovence
Sta pa dve napaki v članku, kolikor sem na hitro uspel prebrati. Nekaj so že napisali v komentarjih, to je, da Hyundai ima CCS priklop in ne CHADEMO, kot trdi avtor in to, da bodo lahko polnili le nemški avti, kar ne drži, ker se npr. Tesla Model 3 polni brez problema.
Stvar je v tem, da so te Ionity hitre polnilne postaje do 800V napetosti in le z uporabo te visoke napetosti omogočajo polnjenje z največjo močjo, to je 350kW. Če je avto do 400V, kar je trenutna generacija EV-jev, se avto še vedno polni, le ne bo se mogel polniti s 350kW, ampak, mislim da do 250kW.
Tako da, ta trditev, da se drugi avti, kot je avtor navedel v članku, ne bodo mogli polniti, ne drži. Polniti se ne bodo mogli le avti, ki imajo CHADEMO priključek, če seveda drži podatek, da imajo te Ionity polnilne postaje le CCS priključe in ne tudi CHADEMO.
Nove polnilnice predvsem po meri evropskih avtov
Za razliko od trenutnih 50-kilovatnih polnilnic DC na Petrolovih bencinskih črpalkah, ki jih je postavil državni Sodo in omogočajo hitro polnjenje (enosmerni tok DC) prek priključka CCS in CHAdeMO (pa tudi izmeničnega toka AC, priključek Type2), pa Ionity podpira le v Evropi najpogostejši priključek CCS.
Tako bo mogoče priključiti evropske električne avtomobile (audi e-tron quattro, mercedes EQC, električne volkswagne …), ne pa tudi njihove neposredne japonske konkurence – nissana leafa, hyundai kone, hyundai ioniqa, kie e-nira in podobnih. Leaf in ioniq sodita med najbolje prodajane električne avtomobile v Sloveniji.