Citat:
"Živim v večstanovanjki stavbi in razmišljam o nakupu električnega avtomobila. Razvoj le teh je tak, da bi s takim avtomobilom lahko opravil 99 odstotkov vseh voženj," zgodbo na spletni strani predlagajvladi začenja slovenski državljan, ki paima težavo, tako kot še veliko Slovencev, tudi mi smo imeli to težavo med testiranjem vozil s kabli za polnjenje na električni vtičnici, da nima kje polniti baterije avtomobila. Sam pravi, da bi bilo najbolje, če bi lahko le tega polnil čez noč doma na svojem parkirnem prostoru. Na ta način se njegova navada uporabljanja vozil ne bi spremenila prav nič.
Odziv ministrstva
Na njegov predlog so se odzvali iz Ministrstva za okolje in prostor. Zapisali so, da če je parkirno mesto v zasebni lasti in je v večstanovanjska stavba v etažni lastnini, je parkirno mesto bodisi posamezni del, bodisi individualni prostor, ki pripada posameznemu delu. Zakon določa, da sme etažni lastnik brez soglasja ostalih etažnih lastnikov opraviti vzdrževalna dela, spremembe in izboljšave (izvedbena dela) v svojem posameznem delu, če to ne pomeni poslabšanja za kakšen drug posamezni del ali skupne dele večstanovanjske stavbe in ne spreminja zunanjega videza večstanovanjske stavbe. Kadar izvedbena dela v posameznem delu pomenijo tudi poseg v skupne dele, etažni lastnik ne sme pričeti z izvajanjem del brez soglasja etažnih lastnikov, ki imajo več kot polovico solastniških deležev na teh skupnih delih; dela morajo biti opravljena v skladu s predpisi o graditvi objektov, med izvajanjem del pa mora etažni lastnik omogočiti strokovni nadzor. Upravnik ali katerikoli etažni lastnik lahko zahteva, da se preneha z izvajanjem del ali da se odstranijo spremembe, ki so nastale v nasprotju z določbami prejšnjih odstavkov.
Na podlagi navedenih določb in informacij, ki so jih uspeli razbrati iz pobude državljanja zato ne vidijo razloga, zakaj bi omenjeni pobudnik potreboval za postavitev lastne električne polnilnice soglasje vseh etažnih lastnikov (100 %).