Polnilne postaje za vozila na alternativni pogon

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
To je stvar zgodovine. Evropa je predolgo cakala s standardizacijo vticnice, pa je J1772 type1 postal defacto standard in so se avti prodajali s tako vticnico (Leaf, CZero, Ampera, Prius PlugIn).
Potem pa je Evropa postavila Mennekes type2 stsndsrdno vticnico, tako da je bila resitev v adapterskem kablu, ki ga uporsbnik vozi s seboj.
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
http://www.vecer.com/novi-mcdonalds-v-mariboru-obljublja-30-zaposlitev-6310192

Ob vzhodni Mariborski obvoznici 6 Teslinih superchargerjev in novi McDonald's
tongue-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Slovenskim občinam denar za 140 polnilnih postaj, kje jih bodo postavili?

Citat:
Eko sklad bo finančno podprl 69 občin pri postavitvi polnilnih postaj za električna vozila v zavarovanih območjih narave in območjih Natura 2000. Na razpisu izbrane občine bodo skupno predvidoma postavile 140 polnilnih postaj za električna vozila, 109 polnilnih postaj bo AC, 31 pa DC.

Nepovratne finančne spodbude za nakup polnilnih postaj za električna vozila so prejele občine Bohinj, Cankova, Cerkno, Dobje, Dolenjske Toplice, Grosuplje, Hajdina, Hoče-Slivnica, Hodoš, Ivančna Gorica, Kamnik, Kidričevo, Kočevje, Komen, Komenda, Koper, Kostanjevica na Krki, Kozje, Kranjska Gora, Kungota, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Loški Potok, Markovci, Miren-Kostanjevica, Mirna Peč, Mislinja, Murska Sobota, Naklo, Nazarje, Piran, Pivka, Podčetrtek, Podlehnik, Postojna, Preddvor, Ptuj, Rače-Fram, Radlje ob Dravi, Radovljica, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Slovenska Bistrica, Slovenske Konjice, Solčava, Središče ob Dravi, Starše, Šalovci, Šenčur, Šentilj, Šentjur, Škocjan, Škofljica, Šmarje pri Jelšah, Šmarješke Toplice, Šoštanj, Tabor, Trebnje, Trzin, Tržič, Vitanje, Vojnik, Vuzenica, Zavrč, Zreče, Žalec in Žužemberk.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vedno več obstoječih javnih polnilnih postaj, ki so postavljene po Ljubljani, postajajo deljene z javnimi na način, da je vsaj eno parkirno mesto rezervirano za Avant2Go, postajajo pa tudi ekskluzivne Avant2Go polnilne postaje (recimo pri tržnici, kjer sta bili najprej 2(Avant2Go)+2(javna), zdaj so vsa štiri mesta za Avant2Go.

Zadnja taka je polnilna postaja pred GH Union, ki je tam še od časov, ko sem se vozil z Vectrix-om, to je 2x22kW Type2 Mennekes, ki so jo podrli in domnevam, da bodo tudi to lokacijo rezervirali za Avant2Go.

http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=9&t=201&start=440#p7502
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Med tem, ko vedno več Avant2Go uporabnikov parkira na parkirna mesta javnih polnilnih postaj, kjer se taki Avant2Go avti še polnijo ne.

Primer (eden od mnogih):

 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Superca!

Glede na to, da se Hyundai Ioniq na 100kWh DC CCS polnilni postaji polni z do 77kW moči in ima samo baterijo kapacitete 28kWh, domnevam, da se bo Hyundai Kona EV s kapaciteto baterije 64kWh polnila vsaj tako hitro.
Še Soul EV, ki je razmeroma že star model, podpira 100kW CHADEMO. Ok sicer se ne polni s 100kW, ampak vseeno.

AmperaE, kljub temu, da je ze Evropo to pozabljen avto, se polni nenormalno počasi na hitrih polnilnih postajah.

Tako da tako hitre polnilne polnilne postaje bodo samo dobrodošle, glede na to, da se za enkrat vse v Sloveniji le do 50kW - tudi tiste na AC križu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Si prepričan? Imaš kakšen vir? PlugShare pravi drugače.

Edit: Če misliš na tisto na Vodovodni - tista je bila prva CHADEMO v Sloveniji in je 50kW.
 
Nazadnje urejeno:

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Ni problem zagotoviti dodatne električne energije. Problem je distribucijsko omrežje. Še posebaj nizkonapetostno do končnih odjemalcev.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Problem je v glavah tistih, ki skrbijo za omrežje, ker to pomeni da bi morali omrežnino in prispevek za priključno moč (od mene vsak mesec 50€) dejansko VLOŽIT v omrežje in ne v svoej bonus izplačilo.

Z električnimi vozili bo vsak s plačilom elektrike prispeval večji znesek kot danes, skrajni čas da se začne nadgradnja distribucijskega omrežja.

Tale citat iz zgornjega linka meni pove, da ni take panike kot se jo dela: "Načeloma na vasi ne bi bilo težav, dokler bi polnili avtomobil z močjo do tri kilovate."

Za domače polnjenje to pomeni 100 km na dan ali 36.000k km letno, veliko več od povprečja, pozablja se da bo velika baterija v EV v prihodnje delovala kot buffer in kljub temu da boš kakšen dan naredil 300 km in naslednje dni samo 50 km bo 3 kW polnjenje zadostovalo, če pa kdaj ne bo pa imaš na voljo hitre polnilnice.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
To je problem? Pač se določi z zakonodajo, da se doma lahko polni maks na 3.6kW, kar v praksi pomeni, polnjenje čez noč 8 ur je dovolj za 200km ali še več, odvisno od vozila.
Pa doma so ljudje ponavadi dlje, kot 8 ur, tako da se komot lahko polni vsaj 12 ur, če ne še več, če bi bila potreba.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tale citat iz zgornjega linka meni pove, da ni take panike kot se jo dela: "Načeloma na vasi ne bi bilo težav, dokler bi polnili avtomobil z močjo do tri kilovate."

Za domače polnjenje to pomeni 100 km na dan ali 36.000k km letno, veliko več od povprečja, pozablja se da bo velika baterija v EV v prihodnje delovala kot buffer in kljub temu da boš kakšen dan naredil 300 km in naslednje dni samo 50 km bo 3 kW polnjenje zadostovalo, če pa kdaj ne bo pa imaš na voljo hitre polnilnice.

Jp, to je problem novinarjev, ki ne živijo z električnim avtom (ampak ga potestirajo za par dni, ko ga dobijo v roke) in ne vejo, kaj pišejo, ker tega umnega preskoka še niso naredili v glavi.

To, kar so napisali je tako, kot če bi imel avto s 100kW moči in bi potem pisali, da voznik celo vožnjo od doma do službe vozi s 100kW moči iz motorja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Najbolj pa imam rad komentarje v članku, ki pišejo, da se vozimo neobdavčeno.

Ne vem, kaj s tem mislijo. Da je elektrika neobdavčena? Samo 1/3 cene elektrike na računu je električna energija, ostalo so pa trošarine, prispevki, davki, omrežnine,..