Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Za 32A je 4mm2 čvrh glave, sploh za polnjenje vozil kjer ne bo tok ves čas na max. in tudi priklop ne bo ves čas obremenjen.
Od kje ti pa to? Npr. Kia Soul EV, ki ima neto 27kWh baterijo, se iz prazne do polne baterije pri 32A polni skoraj 5 ur, od tega vsaj 4.5 ure pri polnem toku. Ampera se iz prazne do polne baterije polni 3.5 ure pri polnem toku, le zadnjih 15 minut počasi pada, ker se baterija tam balansira.
C/4 hitrost polnjenja za LiXX baterijo ni nič, tako da se do skoraj polne baterije polni s polnim tokom in to je večurna polna obremenitev vodnika.
Ne serite ga s pretenkimi kabli, da ne boste potem eden prvih, ki boste postali (ne)slavni zaradi požara zaradi polnjenja električnega vozila.
Ko pridem nazaj (zdajle nekam šibam), pofotkam vtikač mojega EVSE, ki ima 2.5mm2 vodnik, podaljšek , na katerega pa je bil priključen, pa debeline 1.5mm2, polnilo pa se je z 14A.
Destekrat je bilo ok, 11-tič se je pa zgodilo tisto, česar sem se bal in sem imel veliko srečo, da sem par minut po začetku polnjenja šel k avtu pogledati, če je vse ok.
Če ne bi šel pogledati, bi imel požar, ker se je iz vtičnice/vtikača že kadilo.
Fotka sledi.