Pol pa, strokovnjaki povejte kaj je krivo...

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
če je potrebno (če zapeljem iz stranske ceste, če sem prvi v križišču, ...) pol čimprejšnje doseganje hitrosti napisane na znaku. naglo zaviranje pa samo ko je treba.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Hja, pol sva razšistila zadevo, ki je sila enostavna... namrač si lažnivec in preprodajalec bučk...
Jaz teh bučk ne kupim...probaj pri eXHair-u ali Turbobič-u, tam bodo šle take buče za med...
 
Nazadnje urejeno:

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
zmaga.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.549
1.082
113
Titograd
Si pomislil da ljudje ki se vključujejo ne pogledajo če se lahko varno vključijo? Jaz sicer pazim na take, predvsem zaradi sebe, po CPP-ju pa morajo predvsem oni pazit da se varno vključijo. Zgodba je popolna če se nekdo vključuje na cesto, s tem da ma itak že pol avta na desnem pasu te ceste. Vsak ima danes že avto, od normalnih ljudi do bedakov.

Vedno bolj so ceste napolnjene, tudi z bedaki za katere je še bicikl prenevaren, temu se pridruži še nestrpnost,zviška gledanje tistih ki imajo dobre avte na tiste ki imajo slabše ter nepoznavanje in neupoštevanje CPP. Pa imamo kar imamo. Na koncu pa vsa trupla isto smrdijo.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Vse kar si napisal, drži. In tudi jaz nisem nikol trdil, da izsiljevanj ni....
Ampak jaz trdim, da izsiljevanj nebi bilo toliko, če bi ljudje vozili bolj umirjeno in DEfenzivno.
Če jo nekdo po cesti žge prehitro ali naglo speljuje, se gre dinamiko itd... potem tisti, ki se hoče vključit v promet, težko natančno presodi kolk hitro se bo tisti, ki pelje po glavni cesti, približal.
To je vsa kunšt.
Odjebi dinamiko!
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
870
12
18
Luna
Te dinamične voznike mrzim tudi sam.
Če v premikajoči koloni prehitevaš, menjuješ pase... (pa tudi če se kolona giblje počasneje od omejitve) s tem nisi dinamični voznik ampak id..oti.
Ker vsaki manever zahteva dodatno pozornost, predvidevanje, ocene,... s tem samo dodatno ogrožaš sebe in druge, ki na take manevre in "dinamično" vožnjo (mogoče) niso pripravljeni.
Če bi vozili defenzivno pa bi definitivno blo nesreč manj in promet bi bil bolj umirjen (tu ma stardec prav).
 
Nazadnje urejeno:

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Pa tudi bolj tekoč....posledično precej manj zastojev...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik s22b pravi:
Pri drugi nesreči je itak kriv pešec po napisanem sodeč.
Tudi prvi je voznik zapeljal na nasip iz neznanega vzroka, po napisanem sodeč..
Lahko je res vozil prehitro, lahko je menjal CD, iskal kaj na zadnjem sedežu, ali se izogibal skali na cesti, za trenutek zaspal, ali pa nespametno zaviral pa ga je odneslo..... možnih vzrokov še veliko.

Zadnjič sem bil priča podobni nesreči , ko je nekdo zapeljal s ceste na preglednem, rahlem ovinku, hitrost ni bila prevelika, najbrž precej manjša od dovoljene. Pojma nimam, kako mu je ratalo tam iz ceste letet.


Pa še to povejte tisti, ki zagovarjate višje kazni, imislite da bo zaradi višjih kazni manj nesreč.
Koliko bi morala znašat kazen za prečkanje ceste mimo prehoda za pešce, da se tisti pešec ne bi odločil prečkat ceste ?
 
Nazadnje urejeno:

Antonioo

Pripravnik
3. sep 2007
344
0
16
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Če te prav razumem, so pri tem testu preizkušali koliko časa traja še zadovoljiva skoncentriranost posameznih voznikov?
Dejtvo je, da se zastoji začnejo, kadar mora nekdo zabremzat in potem morajo verižno bremzat vsi ostali za njim. To pa se v praksi zgodi največkrat zato, ker se nekdo urine med tiste, ki vozijo s konstantno hitrostjo in pravo varnostno razdaljo. Treba je pač spet naredit primerno varnostno razdaljo. To pa se naredi po navadi z bremzanjem. In če je takih dinamikov več, je treba za vsakega posebej plac delat vedno znova.
Čist preprosta logika, ki pa je pretežka za našega eXHaira.

nerazumem cist dobro. ce nekdo prehiti predseboj vozecega, najprej naredi prostor za pospesevanje unmu ki je do takrat vozil za njim, pol pa morjo zabrezmzat mal da nardijo teh 20metrov placa, tocno tok kokr jih je on naredu 5s prej. torej na casu zgubi samo un, ki je bil prehitevanl, nevem zakaj bi se zaradi tega delale kolone?
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.022
1.235
113
42
Čaki čaki. ko pride do križišča vedno morš bit pripravljen da en zapelje pred tabo, men se že dolg ni zgodil da bi me kdo isilu. sej ga vidiš in predvidevaš ali bo zapelu ali ne
upočasniš vožnjo in je
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.022
1.235
113
42
Pa kva ti fking razdalja pomaga pa omejitev če ti [censored] direkt pred tebe zapelje??
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
osebno nimam nič proti če zapelje pred mene, sam če nardi to naj pol vsaj potegne, ne pa da se moram skoraj ustavit on pa pride na 50km/h po 2km vožnje.