Si že slišal za tempomat? Ja, na AC dam na tempomat, recimo na vožnji mimo Celja sem ga nastavil na 95km/h po števcu, oz 90km/h po GPS. Avto sam dozira moč in regenerira po potrebi, da vzdržuje hitrost.
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Te bom vprašal drugače. Ali boš nekomu ki ima namen kupiti Ampero ali drug EV rekel, da je to normalni doseg, kot si ga navedel? Bo naredil 60 km in mu bo ostalo še 30 % baterije pri Amperi? Bo imel porabo 120 Wh/km?
Brez problema. Saj sem ti dokazal, da je v pogojih, kot jih vidiš na fotkah, to povsem normalno.
Sicer ne boš verjel, zato sploh ne vem več, zakaj se trudim, ampak parkrat se nam je že zgodilo, da ko smo se peljali iz Štajerske nazaj domov v Domžale po avtocesti, ker je bila močna burja, posledično smo imeli veter v hrbet, bil je poletni dan, da smo celotnih 87km, naredili samo na elektriko + ostalo je še za 3 km v bateriji, pa smo bili štirje v avtu - punca, hčerka, tašča in jaz + prtljaga.
Nazadnje se je to zgodilo, ko sem v temi v Amperi objavil video o Engine Maintenance Mode-u, ki se je zagnal, ker že 6 tednov nismo nič vozili na bencin.
Pom poiskal objavo in video posnetek.
Eto, sem našel:
Posnetek se začne z SOC baterije pri 23,8% (spodaj desno) v garaži, po tem, ko smo prišlo nazaj s Štajerske. Ampera preklopi na bencinski pogon, ko se baterija izprazni na 22% SOC, torej smo imeli še 1.8% kapacitete baterije v dobrem, to je cca. 2-3 km.
Zdaj pa si poglej posnetek na 2:43 sekunde, kjer so izpisani podatki sredinskega LCD-ja. Prevoženih je 87.4 električnih kilometrov, porabljenih 9.4kWh baterije in porabljenih 0.13l bencina za Engine Maintenance Mode, ki se je ravnokar opravil.
Ker avto bencina, porabljenega za Engine Maintenance Mode ne šteje za porabo vožnje, vidiš na LCD displayu, z velikim fontom izpisano porabo vožnje kot 0.00 l/100km.