Citat:
Uporabnik brgo pravi:
... No pa tud zato je stopnja višja, ker je trošarina na dizelsko gorivo manjša zaradi kamionarjev in je treba razliko pri osebnih avtih nazaj not prnest.
Ehm - za koliko pa je trošarina manjša? So kakšni posebni pogoji?
ON:
Res je smiselno, da se iz naslova onesnaževanja, enkratno opali kupca dizelskega vozila.
Povišanje DMV za 5% (najvišje povišanje) pomeni ca. 1.000,- EUR doplačila (za vozilo v rangu MC 30.000,- EUR) - v najbolj prodajanem segmentu pa bo to dejansko nekje okrog 300,- EUR. (moja groba ocena)
Povedano drugače - poteza, ki sicer "lepo" izgleda na papirju - dejansko pa ni smiselna oz. ne prinese tistega čemur je namenjna.
Moje osebno mnenje je, da bi več prinesle "zelene cone" (kot jih imajo v Nemčiji) in omjevanje dostopa "smrdljivcem" (ne glede ali bencin ali dizel), ter letni "onesnaževalski prispevek" ob registracije. Le-to bi mogoče slovenceljne prepričalo, da je potrebno vozilo kupovati glede na dnevne potrebe in ne glede na to, kar stoji pri sosedu v garaži.
Aja - še nekaj. Tako zbrani denar (tudi ta od DMV) bi moral biti izključno porabljen za zmanjševanje posledic onesnaževanja in ozaveščanja ljudi za uporabo bolj "čiste" (dejansko čiste - električno avto to zaenkrat NI!) tehnologije. Žal pa bo poniknil nekje v proračunu.