Mislim, da se je Pošta za podjetje v državni lasti presenetljivo hitro obračala in posodabljala svoje poslovanje. Ne vem, kak bedak moraš biti, da misliš, da je to, da narediš trgovino znotraj poštnih prostorov, slabo za posel in za davkoplačevalce, ki moramo na koncu izgubo takega podjetja pokriti. Klasični poštni posel je v strmem padu in na to pošta ne more nič. Nikoli več ne bo zrasel, ker klasična pošta kot komunikacijski kanal postaja arhaična oblika. Lahko pa poskusi izkoristiti prostore in osebje, ki ga ima, za nekaj drugega. Prenos paketov je sicer v porastu, vprašanje pa je, kaka je dodana vrednost pri tem poslu. Po mojem je slabo, ker sicer ne bi paketa, ki je bil v tujini predan drugi kurirski službi, pogosto v Sloveniji dostavila Pošta, čeprav ta kurirska služba obstaja tudi pri nas. Očitno se nekomu ne splača tega delati pri naši razpršeni poselitvi.