A ni NRG 50 v 4T izvedbi?Boli njega kaj se dogaja med špago in glavo cilindra v 2T motorju
Pa sej ČE bi OP imel pnevmatsko/električno udarno pištolo ga niti ne bi zanimalo HOW TO.....ker je nima bo pa pač enim starim gojzarjem ukradel vezalko (ker je malo daljša) al pa šel v merkur/baubau po 4mm vrvico za 1euro .naredil 3-4 vozle in se rešil zastonj tako....tadaaaa
A? Sicer ga mam......Lidl varjanto......za glavo na avtu ni lih za zategovat.....za mopede kolo in kosilnice je pa čist okZa odšraufat ja, za nazaj zategnit rabiš pa moment ključ, drugače si lahko hitro žalosten.
Mam omehevalec....nisem še zmontiral....ne vem pa kako to zgleda na valarjih da maš odprt motor....pol pa neko elektronsko blokado?res, celi doktorati... stikalo je nek drobiz in to je to.
Jaz sem mel pa blamazo s tem stikalom....zvezal nastimal brzino in se peljal pri vklopljenem ko tele 45, prisel na teh tam gaj dal na valar in sej odvrtel do konca, men nic jasn kj nadzornik vidu moj ksiht je bil zacuden, sm reku vsed se gor pa se pel pa boste vidli da ne gre vec k 45.....
tako da sem se odpeljal domov dal rinko na variomat pa nazaj....
se dans mi ni jasn kako sej na valarju zavrtel do konca
Klasika tudi pri moji toj to ko jo ne pališ kak mesec....pol leta...leto.mene bolj zanima kdo bi se posvetil moji runnerci in jo dokoncno zrihtal, da bo vsako spomlad lepo vzgala in laufala?