Piaggio ciao

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
Verjetno je težava s kakšnim fedrčkom v sklopki ali jermenu (variomata). Peljem danes ali jutri na barje da pogledamo.

Nič ne štelaš kako ga boš vžgal. Če je na stojalu mora vžgat s pol obrata, s porivom pa pomoje nekje v treh metrih. Meni zdaj pržge v pol metra, samo bolj je treba porinit. Jeba je to ker ga ugasnjenega ne morem premaknit niti za cm , razen če izklopim pogon zadaj na pestu.

V glavnem, kljub temu da me še ni pustil na cesti, sem mislil da bo manj jajc s temi jajci. Vozim se dve sezoni (ali tri, se ne spomnim). Do zdaj mi je odjebal nek obroček na pestu, zaradi česar je bolj ropotal in manj letel, obe zajli za bremze, zajla za dekompresijo, cevka za benz, fajfa na svečki, jermen variatorja,....in še tole zadnje. Moped je letnik 1980.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.651
113
Pomojem se vama obema variomat ne razklene pod štangasom.......razstav vario spredi pr mašini ( zadi maš tko sam jermenico)...

Spuci v benzu...mal namaž kjer se kej premika...razn dele po katerih drsi jermen pust suhe pa sklopko.

Vleče ti slabo s5 lah zarad miljon stvari...težko rečt k ne vidš zadeve:

-kaki športni auspuhi delajo OK sam na obratih
-za športne auspuhe je priporočljivo tud večji ferg ( 17,5 mm minimalno) <------tko je pr scooterjih k se vrtijo skos na obratih!!!!
-našteli ferg
-bat z 2mi obročki je boljša opcija od enega obročka...daje večjo kompresijo.....obstajajo tud v L izvedbi.....vem ker sem ga mel na APN4
smile-1.gif
Je bil od Vertex-a mensezdi!
-če je bil prejšni bat zdrajsan ( pomojem je bil zariban)....potem je zdrajsan tud cilinder....zato nimaš kompresije pa če zamenjaš 100 batov!

Če je zjagan.....al nov cilinder al brušenje le tega na nadmero pa bat z nadmero not!
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
( zadi maš tko sam jermenico)...

Kako samo jermenico? Zadaj je glavni del variomata. Vglavnem, v petek smo podrli ta zadnji del variomata in sestavili nazaj in zdaj spet dela kot je treba. Je pa pri podiranju ven padel en majhen delček gume. Pomoje je model, ki mi je spomladi gume menjal ali čudno nataknil vse skupaj nazaj ali pa mu je tisti košček gume (ki nima kaj delat v zadnji sklopki variomata) nekako zašel noter. Sploh pa ne vem zakaj je podiral variomat ko je menjal zadnjo gumo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.651
113
Ja nevem kako zgleda v detajle vario na ciaotu.....na youtube je bil model z sklopko spredaj in jermenico zadaj....

No ocitno imas enakega kot na ostalih piaggo scooterjih

Ne en ne drug nista zakomplicirana....razstavis....spucas....namazes drsne povrsine (razen kjer drsi jermen) in ma da dela!

Guma pojma nimam kaj je tam delala....lahko je kos jermena....lahko je kaka improvizacija blokade prejsnega lastnika
 

janbrodar

Zelenc'
3. avg 2013
1
0
1
pozdravljeni,
imam problem na ciaotu in bi biu potreben servis... ima kdo številko od vojca iz ljubljane,saj sem pri njem tudi uzeu moped in gospod zna. Lp.
 

enatinca

Zelenc'
8. avg 2013
1
0
1
Hej,
nasla sem enega lepega (ja, punce gledamo tudi na izgled) ciaota, ampak se žal spoznam samo na izgled, tako da vas prosim za nasvet:
- na kaj naj bom pozorna, preden ga zares kupim?
- lastnik mi je povedal, da bo treba zamenjati batne obročke - je to večji servis?
- kam naj se odpravim na servis? - zdaj sem že najdla številko Vojca (nedosegljiv) in gospoda Pod Gradom, ki je rekel, da je zdaj 2 meseca frej... je še kakšen, ki ga priporočate, po možnosti v bližini viča?
- brala sem, da se pri ciaotih zaradi starosti veliko stvari kvari - ali se vam zdi, da bo to za punco, ki nima poma o motorjih prevelik strosek?
Hvala za pomoc.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
Ne kupit prvega, z vsakim se pelji, se vmes ustavi, po možnosti na klancu, da naj ima papirje mi verjetno ni treba omenjat....še bolje pa da vzameš ssabo nekoga, ki se je že vozil z mopedom. Deli so poceni, so pa jajca če te pusti na cesti. Če je že sam omenjal da so za menjat obročki bejž stran, ker je verjetno (99%) še par drugih stvari zaradi katerih te bo bolela glava. Letnik mopeda nima veze (naletiš na letnik 2000, ki sicer lepo zgleda, ko se pelješ pa ugotoviš da komaj skup stoji, ali pa že malo rjav letnik 1980 na katerem vse špila kot je treba).
 

neznan

Zelenc'
16. okt 2013
2
0
1
Piago je temno sive metalic barve z košarico zadaj, pedala ima kolesarska, prvi blatnik(strehca) malce poškodovan in zavit navzgor ter v dolžini 10 cm pobarvan na črno številka okvirja C7E2T /0413679. Ukraden je bil v torek 15.10.2013 v Trzinu na ljubljanski cesti 13b. Info nagradim! Tel. 041 853 108
1875311-ukradenpiago.jpg
 

Priponke

  • 1875311-ukradenpiago.jpg
    1875311-ukradenpiago.jpg
    141,2 KB · Ogledi: 777
Nazadnje urejeno:

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Cigani me sprašujejo za koliko jim prodam Ponyja, pa me skrbi, da si bodo sami postavili ceno.
smile-1.gif
Kakšno ketno naj kupim?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.651
113
http://sl.wikipedia.org/wiki/Piaggio_Ciao

Sicer sam citat je zelo tko tko
smile-1.gif
Ker če ima pogon na jermen ma etak (ne samo nekateri) brezstopnejski menjalnik (CVT)....tako kot scooterji.
Sam sem mislil da so vsi CVT varjante...pa me je lansko leto nek uporabnik opomnil da obstajajo še neki modeli na ketno
sprasujem se.gif



Citat:
Ciao uporablja jermenski pogon, za razliko od večine drugih koles z motorjem, ki jih poganja verižni pogon. Nekateri modeli imajo avtomatski brezstopenjski menjalnik.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
KSZ

Poznate koga z gorenjske, ki šraufa ciaote?

Ko gre v klanec mu zmanjka moči in začne ružit, sumim prednji del variomata, pa iščem nekoga, ki bi znal pogledat. Sicer bom peljal do Vojca na barje (če še dela), samo ni mi ravno najbližji.