Verjetno je težava s kakšnim fedrčkom v sklopki ali jermenu (variomata). Peljem danes ali jutri na barje da pogledamo.
Nič ne štelaš kako ga boš vžgal. Če je na stojalu mora vžgat s pol obrata, s porivom pa pomoje nekje v treh metrih. Meni zdaj pržge v pol metra, samo bolj je treba porinit. Jeba je to ker ga ugasnjenega ne morem premaknit niti za cm , razen če izklopim pogon zadaj na pestu.
V glavnem, kljub temu da me še ni pustil na cesti, sem mislil da bo manj jajc s temi jajci. Vozim se dve sezoni (ali tri, se ne spomnim). Do zdaj mi je odjebal nek obroček na pestu, zaradi česar je bolj ropotal in manj letel, obe zajli za bremze, zajla za dekompresijo, cevka za benz, fajfa na svečki, jermen variatorja,....in še tole zadnje. Moped je letnik 1980.
Nič ne štelaš kako ga boš vžgal. Če je na stojalu mora vžgat s pol obrata, s porivom pa pomoje nekje v treh metrih. Meni zdaj pržge v pol metra, samo bolj je treba porinit. Jeba je to ker ga ugasnjenega ne morem premaknit niti za cm , razen če izklopim pogon zadaj na pestu.
V glavnem, kljub temu da me še ni pustil na cesti, sem mislil da bo manj jajc s temi jajci. Vozim se dve sezoni (ali tri, se ne spomnim). Do zdaj mi je odjebal nek obroček na pestu, zaradi česar je bolj ropotal in manj letel, obe zajli za bremze, zajla za dekompresijo, cevka za benz, fajfa na svečki, jermen variatorja,....in še tole zadnje. Moped je letnik 1980.