Še moj nasvet, ker sem na precej podobne, le da delam še več km letno.
Toliko km letno je naporno delat v jajčkih tipa fiesta, itd. Sicer gre, vendar kar je najhuje je to, da imaš x nevarnih situacij zgolj na račun tega, ker si v jajčki. V tej kur..čevi državi vsi vozniki mislijo, da ker imajo večji avto, te lahko poje.bejo na vseh straneh. Govorim iz prakse. Parkrat bil prisiljen uporabit ženin avto, ista vožnja, ista relacija in vsakič sem bil izsiljen vsaj 1x. Kar se v mojem avtu sicer tudi zgodi, ampak parkrat letno kvečjemu.
Naprej: rekel si, da od neke opreme ne odstopaš. To avtomatsko pomeni, da tudi, če boš našel jajček s tako opremo, boš na kasku minimalno prihranil. Namreč oprema tudi jajčkom butne ceno navzgor, kasko gre pa na vrednost avta.
Torej ostanemo pri tem, da moraš vzet vsaj avto razreda, katerega sedaj voziš. Ker bi rad prihranil bi vzel manj konjev. To je sicer fajn, vendar je odvisno od tebe. Za ta razred je za nekega povprečnega voznika optimum tam med 100 in 110 KM. Kar je manj bo avto trpel, ker ga boš podzavestno gnal. Torej boš na obveznem prišparal malo, na kasku pa skoraj nič, ker s tako opremo bo vrednost avta nižja morda jurčka ali dva na račun švohnejega motorja.
Ker gremo naprej in govoriš, da bi rad imel avto pet let, potem dosti izbire nimaš, vsaj glede zanesljivosti. Govorimo o tem, da boš naredil cca. 200 jurjev na recimo 100 jurjev podlage. Izbira je zgolj na TDI, JDT in pogojno morda 2.0 HDI. Vse ostalo je vprašljivo z vidika zanesljivosti. Spet na ostalih dveh boš pušnil nekaj na porabi, ker je višja.
Gremo naprej: kupovat rabljen dizel: loterija čista.
Na podlagi zgornjih dognanj: ostani na svojem avtu in to je to. Če si zadovoljen, pa če ni kakšen od tistih letnikov, ko lahko glava gre