Ni naključje če je pa razvoj 3cilindrašov začel Hyundai že cca 20 let nazaj....začenši z 1.5 CRDi v Hyundai Matrixu....Te motorje ne moreš primerjati s Francozi. Ker korejski mlincki delajo. Res pa je, da imajo 3 cilindri proti 4 cilindrom zelo specifični zvok, nenavaden, za mojo kolegico celo športen zvok...
Vseeno....pravi avto se (zame) začne z I4 zasnovo....pa navzgor.
Pod štandgasom...tresenje....ko pospešuješ iz nizkih obrativ neki čudno ropotanje....potem na obratih ja ma pa lep športen zvok
Ampak tam pa niso več varčni....od nobene znamke! Jaz jih šaltam kot sem navajen stare N/A bencinarje....okoli 3000 obratov....etak na armaturi miljon puščic in opozoril za v višjo prestavo že pri 1200 obratih...wtf!
Aia pa še nekaj mi je zanimivo....pa ne vem kje so zajebali.....nima veze ker sem do sedaj vozil večino Stellantisovega voznega parka....
Vsi ti 3 cilindraši.....daš gas cukne....oduzameš gas cukne....wtf
20let nazaj bi menjal nosilce motorja pri taki sceni....zdaj je to ratal že feature....
A so zarad ekologije tolk stanjšal vztrajnike pri novih motorjih da stalno skačejo ob spremembi gasa? Al so vbrizge spremenil zaradi ekologije da čimmanj wasta gorivo in ostro odreže čim dodaš/spustiš gas....