Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Sedaj po velikem servisu pa zaenkrat ne pije več oz. ne pije več toliko, saj je minilo le kakšen mesec. Ampak ni se padel nivo. Sploh ni še padel nič. Poprej je v takšnem intervalu pojedel olja za proti minimumu.
Torej, kaj bi lahko bil razlog, nič jasno.
Nivo prišel na minimum.
Očitno sedaj pije ravno tako, le malo manj.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.774
1.607
113
Iskajoč brata
Zdravo družba... da ne bom bral cele teme; kdaj vam je začel motor piti olje? pri koliko prevoženih km?
A to samo peugeot motorji/mlinčki, ali so to vsi mlinčki? renault, citroen....
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.687
9.480
113
Sem mel zdaj tri dni tega mlinčka 1,2 Puretech z 8 stopenjskim avtomatikom kot nadomestni avto. Sej gre fajn in z menjalnikom se super razume, sam kaj ko vidiš pri vsakem najmanjšem pospeševanju da je to navito ko strela. Jasno je da to ne more šibat dolgo.
Kva je EU da se gre te bedarije mi je še vedno neznanka. Vozim 9 let star 2.0 HDI s 230 tisoč kilometri, pa olja ne povoham v 20 tisoč kilometrskem intervalu, ti novodobni bencinski malčki na steroidih pa kurjo olje in pri 100 jurjih rabijo generalko. :bonk: Šopajo nas ko bedake.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.638
6.698
113
pri taščici
V 30 letih voznje sem samo v prvi avto dolival olje. G1 z nekimi magicnimi 120kkm.
1.9 tdi s 370kkm ni bilo opaziti porabe olja.
1.7 dti z 260kkm ni bilo opaziti porabe olja.

Dolival pa smo ga službeni Trafic 2.0 (uvoz Francija, km po števcu ni bilo veliko, je pa ? Ce so bili realni) in sedaj ga na 25kkm tudi ford 2.0 v customu hoce imeti dodatni liter ( pri realnih 190kkm )
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Ja ampak to zato ker premijasi menjajo na par let ker potem je avto ze zgonjen in samo za v preso
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
mi smo prejšnji mesec prodali c3 2019, ker je bila moja cela panična, ker je bilo treba 1l dolit na interval :) Vzela i20 4 cilindre raje...prav da blo dost enkrat 3 cilindre :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in krko

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Swift, 3 cilindri, GDI in turbo motor s 112 konji, 50k v riti, star 5 let... Ne pije... Trkam na les, da bo tako tudi ostalo...
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.691
1.397
113
Ne dolivam olja v nobenega izmed spodaj naštetih. Servisni intervali vedno med 15 in 20k km oz. max 1 leto.
2004 - 1.9 JTD 115hp - 380.000
2009 - 1.6 HDi 90hp - 245.000
2016 - 2.0 HDi 180hp - 175.000

Če bi zdaj kupoval nov dizel avto, bi verjetno gledal k VAG grupaciji in 2.0TDI....pač motor neke normalne prostornine s 4 cilindri za običajen ljudski voz. Ostalo me ne bi zanimalo.
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Swift, 3 cilindri, GDI in turbo motor s 112 konji, 50k v riti, star 5 let... Ne pije... Trkam na les, da bo tako tudi ostalo...
Smo ze ugotovil, da so zanič tiste mašine, ki imajo jermen v olju,(zamašitev oljnih kanalov) povrh še 3 cilindrični, uni s ketnami so malo boljši, če nimajo turbine, če je pa turbo je pa ponavadi glih ta problem. downsizana mašina je pač bolj obremenjena kot normalna pri istih konih, zato pa krešira dost prej.
suzuki ma ketno ponavadi, če ne jermen zunaj..50 kilo ni velik-počakaj do 100, pol pa bo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Smo ze ugotovil, da so zanič tiste mašine, ki imajo jermen v olju,(zamašitev oljnih kanalov) povrh še 3 cilindrični, uni s ketnami so malo boljši, če nimajo turbine, če je pa turbo je pa ponavadi glih ta problem. downsizana mašina je pač bolj obremenjena kot normalna pri istih konih, zato pa krešira dost prej.
suzuki ma ketno ponavadi, če ne jermen zunaj..50 kilo ni velik-počakaj do 100, pol pa bo.
Motor ima ketno... Ne skrbi, radioaktivne ročice do smrti zgaranih japoncev iz prefekture Šizuoka so poskrbele, da take katastrofe pri 100k ne bom videl. Se javim, če bo forum takrat še med živimi ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad