Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

2. jul 2020
5.035
6.569
113
Ali pa kupiš nekaj kar ni problematično in ti ne potencialno crkne nekje na dopustu ali pa ko pelješ ženo roditi v porodnišnico.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.042
3.556
113
41
Lj
Potem lasten avto sploh ni dobra izbira, ker te zna vsak pustit na cedilu. Če imaš najetega pa pokličeš in dobiš novega in se voziš naprej.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.384
1.400
113
Slednje je zelo pomembno. Pri vas zelenih je to ritual, katerega izvedes 2x na 1 menjavo olja?
 
2. jul 2020
5.035
6.569
113
Eni avti precej bolj pogosto puscajo na cedilu kot drugi. Če je tebi normalno da jermen poči, potem je mogoče res bolje, da imaš najeti avto in prijatelja na poziv (kateri te pride iskati na dopustu na Korziko).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.042
3.556
113
41
Lj
Hočem reči da kamorkoli iti na neko daljno potovanje z lastnim avtom je rizik. A boš rekel da če greš z novim BMW-jem boš brez skrbi?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.553
1.084
113
Titograd
Loterija je to danes, kateri avti so bolj in manj problematični, vse je itak statistika, vprašanje samo na kateri strani le-te si... mene je pred kratkim Passat z 150k km pustil v tujini z ženo in dojenčkom, še sreča da je odklop akkuja pomagal da sem se privlekel do slovenije, ker je takoj za mejo spet krepnil menjalnik... pa tudi da imamo vedno za juniorja poleg vedno ful stvari v rezervi. Saj je asistenca plačana, ampak na koncu sem sam itak nazaj prej prišel.

Na netu jih je ducate z parkrat večjo kilometražo, sodelavec je pred kratkim prodal enakega z preko 400k km z original motorjem, menjalnikom, podvozjem itd samo redni servisi. En poljak ima na enakem preko 800k km, tudi vse original. Evo, meni pa tak, avto pa od prvega lastnika, servisi po knjigi pri pooblaščencu do letos... ampak, baksuz, nimaš kaj.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Sedaj po velikem servisu pa zaenkrat ne pije več oz. ne pije več toliko, saj je minilo le kakšen mesec. Ampak ni se padel nivo. Sploh ni še padel nič. Poprej je v takšnem intervalu pojedel olja za proti minimumu.
Torej, kaj bi lahko bil razlog, nič jasno.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Olje kot predpisano. Velik pa menjava jermena, pa kar spada zraven, se slike sem višje limal.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.310
2.536
113
Iskal ponudbo velikega servisa pri treh serviserjig. odgovor: Daaa!
torej kje in cena velikega servisa
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.147
2.467
113
Sedaj po velikem servisu pa zaenkrat ne pije več oz. ne pije več toliko, saj je minilo le kakšen mesec. Ampak ni se padel nivo. Sploh ni še padel nič. Poprej je v takšnem intervalu pojedel olja za proti minimumu.
Torej, kaj bi lahko bil razlog, nič jasno.
Mogoče v osnovi preveč nalitega olja? Pa olje "žre" delovanje, torej kilometri, koliko pa je teh kaj bilo?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Km so regularni cca. 60 na delovni dan, ostalo zelo redko. Bom spremljal, pa poročal. Po prejšnjih normativih pitja, bi sedaj moralo manjkati že več kot liter olja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Gostejše niti ne vem če obstaja, ker mora biti pravo zaradi jermena v olju.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.037
5.654
113
Res me zanima kjer dodatek v olju je za "elastičnost" jermena....

Ajde da ma PAO/Ester(Gr.5)..…...vs Gr.III sintetika....vs mineralno kako vlogo....