Se pravi je motor 2.200-2.300 eur skupaj z menjavo?mislim da okoli 2200€, nov iz tovarne. lahko pa preverim, sem v tem kšeftu zdaj trenutno, prav na teh motorjih.
Se pravi je motor 2.200-2.300 eur skupaj z menjavo?mislim da okoli 2200€, nov iz tovarne. lahko pa preverim, sem v tem kšeftu zdaj trenutno, prav na teh motorjih.
malo razmisli....Če odpove jermen, ostanejo ventili v položaju zaprto! In ne udarijo v cilinder.
Če utrga jermen gredo ventili po svoje (inercija) bat pa v ritmu menjalnika, dokler se kuplunga ne stisne.. Retultat na koncu je vskoraj vsak ventil zvit.Teli ventili nekaj ne štimajo.
Če jih sestavimo v glavo in to postavimo na mizo!, so ventili v položaju zaprto! Položaj zapiranje zahtevajo vzmeti!
Krmili - odpira - jih odmična gred z jermenom! Potem, ko je vse sestavljeno.
Če odpove jermen, ostanejo ventili v položaju zaprto! In ne udarijo v cilinder.
Ventili udarijo? v cilindel le, če se podre sinhronizacija krmiljenja ventilov ali odpovejo vzmeti ventilov. To je pa že druga zgodba!
Kaj pa ima potem funkcija obdelave na cilindru na mestu ventilov?
Poglej priponko 78035
Rešitev je več kot simpl...Tega se res ne da fizično preprečiti? Da kakšen varnostni mehanizem sam sklopko stisne ali pa nek dodaten varnostni jermen nekje zmontiran, če glavnega utrga?
Laično razmišljam ampak to je kritična napaka, čudno da ni nekih mehanizmov za kontrolo ali preprečitev.
Tega se res ne da fizično preprečiti?
Nic ne gredo po svoje, gredo tja, kamor jih porine odmicna gred, vsekakor pa ne morejo biti vsi hkrati zaprtiČe utrga jermen gredo ventili po svoje (inercija) bat pa v ritmu menjalnika, dokler se kuplunga ne stisne.. Retultat na koncu je vskoraj vsak ventil zvit.
Res je, kakšna inercija ventilov neki..ko se zaradi strgane ketne-jermena odmična gred ustavi, se ventili, ki so bili tist trenutek odprti srečajo z bati. Podobno je takrat, če ketna- jermen preskoči ..Nic ne gredo po svoje, gredo tja, kamor jih porine odmicna gred, vsekakor pa ne morejo biti vsi hkrati zaprti
Odmična gred pa ima neko gibalno količino in se ne ustavi hipoma. Verjetno jo ustavi prvi bat ki zebije ventil. Zabije pa ga zato ker odmična ni več v fazi z bati, in v nekem trenutku pride do situacije, ko je ventil odprt, bat pa rukne gor. Tisti utori, ki si jih označil na batu, pa imajo funkcijo da se lahko bat ventilu čimbolj približa zgornji točki ko je ventil že zaprt (oziroma je v fazi zapiranja) in se ustvari čimvečja kompresija.Nic ne gredo po svoje, gredo tja, kamor jih porine odmicna gred, vsekakor pa ne morejo biti vsi hkrati zaprti
Malo sem se nerodno izrazil, si pa ti napisal dejstvo.Res je, kakšna inercija ventilov neki..ko se zaradi strgane ketne-jermena odmična gred ustavi, se ventili, ki so bili tist trenutek odprti srečajo z bati. Podobno je takrat, če ketna- jermen preskoči ..
so pa nekoč mnoge znamke delale non-interference motorje, pa jih ne več, ker zmogljivost-nižja kompresija.
2021 smo kupili novega C3 1.2 83KM, ki je sedaj še v garanciji, oz. imamo jamstva 5l. Zelo verjetno bom v kratkem dokupil še 3L jamstva, da bo vse skupaj 8 let, da bom miren zaradi vseh pizdarij.
To je meni tudi dosti boljši sistem, enako je pri Peugeot, in najbrž Opel, da lahko dokupiš jamstvo dodatno če želiš. Pri VW so mi rekli da je možno jamstvo za 5 in 6 leto kupiti samo takoj ob nakupu novega vozila, kar je debilno, ker takrat niti ne veš koliko časa boš imel vozilo.
Če bi jih imel... Pa jih nimajo...In kako je z zanesljivostjo pri teh novih CItroen C3 1,2 - 3 cilindri?
Ali se splača stegniti do 4 cilindrov?
Ne, tudi na 200k ni.Ampak saj po 100k km je vsak jermen napokan a ni, tudi če ne bi bil v olju?
Raje rabljeno mazdo2 npr. kot nov puretech. Grd zvok, nadležne vibracije. Olje pije kot Štajerc sprice.In kako je z zanesljivostjo pri teh novih CItroen C3 1,2 - 3 cilindri?
Ali se splača stegniti do 4 cilindrov?