Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

H19ED

Guru
30. jul 2022
2.887
2.258
113
Sosedi je 1 teden izven garancije usekal motor 1.2 PureTech, Avto Tratnik ji je vzel za goli motor (brez senzorjev, tuljav....itd) 2300€ z delom, to je bilo letos poleti.

Drugače pa še 2 slikce 1.2 PureTech z 55k km.... :rolleyes:





402664097_7174268102625336_3641434080233802418_n.jpg
402657515_7174268105958669_3166509519354355887_n.jpg
 
  • Haha
Reactions: gimi

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.714
5.876
113
Ne ni. 1.6, 180
Astra, P308, P3008, P408, C4...???

Jaz jih ne najdem na ceniku. Pustimo zdaj hybrid ki je 9000 eur dražji, nepreizkušen ipd.. Bi pa rekel, da bi vsi našteti lažje in predvsem bolj dolgo dihali z takim motorjem.

Na avto netu je Ena Astra z 1,6 hibridom in ceno 44k. Mislim... komedianti....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.384
1.400
113
Od nekje je morala priti povišana temperatura na ta dva ventile (na videz bi rekel, da sta sesalna)....
Je mogoče vbrizgalna šoba metala gorivo samo v eno smer.. Ker malo čudno se mi zdi, da bi zaradi batnih obročkov prišlo do tega... Kako pa zgledajo cilindri?
Ja ce vtrga jermen navadno vsekajo bati v ventile, a ne? Kaksno prepihanje je tu?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.235
4.781
113
In to je edini bencinski motor v celi PSA grupi. Pa kako sploh preživijo?
Fora je glih v tem, ker je edini motor in je praktično v vsakem od manjših avtov notri s tem je posledično kot število
napak na enem tipu motorja veliko, vprašanje je pa v koliko % pride do napake na teh motorjih, je to primerljivo
kot je bilo prej na 4 različnih motorjih skupaj?

Tega podatka verjetno ne bomo dobili, bi pa pokazal bolj realno sliko, ali je motor toliko bolj pokvarljiv,
ali pa je samo zaradi prevlade motorja toliko več znanih napak.

p.s. pa ne zagovarjam proizvajalca, menim da motor ne bi smel it tako hitro v franže...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.714
5.876
113
Fora je glih v tem, ker je edini motor in je praktično v vsakem od manjših avtov notri s tem je posledično kot število
napak na enem tipu motorja veliko, vprašanje je pa v koliko % pride do napake na teh motorjih, je to primerljivo
kot je bilo prej na 4 različnih motorjih skupaj?

Tega podatka verjetno ne bomo dobili, bi pa pokazal bolj realno sliko, ali je motor toliko bolj pokvarljiv,
ali pa je samo zaradi prevlade motorja toliko več znanih napak.

p.s. pa ne zagovarjam proizvajalca, menim da motor ne bi smel it tako hitro v franže...
Jaz pa gledam na to, da za P 208, Corso ipd, je tak motor OK. Ko pa pridemo do večjih obremenitev, težjih avtov, pa lahko imamo problem. Zanimiva bi bila statistika, če bi potrdila mojo tezo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Ampak saj po 100k km je vsak jermen napokan a ni, tudi če ne bi bil v olju?
Začetni jermeni so razpadali v olju. Napokanost bi rekel, da ni povezana z oljem. Kakšen je jermen po 100kkm in desetletju p
Jaz pa gledam na to, da za P 208, Corso ipd, je tak motor OK. Ko pa pridemo do večjih obremenitev, težjih avtov, pa lahko imamo problem. Zanimiva bi bila statistika, če bi potrdila mojo tezo.
Motor ni ok, ker je 3V in ker ima kronično težavo s pitjem olja.
Če so ga pa z leti kaj izboljšali, ne bi vedel, vsekakor ni štirivaljnik.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.310
2.536
113
Teli ventili nekaj ne štimajo.
Če jih sestavimo v glavo in to postavimo na mizo!, so ventili v položaju zaprto! Položaj zapiranje zahtevajo vzmeti!
Krmili - odpira - jih odmična gred z jermenom! Potem, ko je vse sestavljeno.
Če odpove jermen, ostanejo ventili v položaju zaprto! In ne udarijo v cilinder.
Ventili udarijo? v cilindel le, če se podre sinhronizacija krmiljenja ventilov ali odpovejo vzmeti ventilov. To je pa že druga zgodba!
Kaj pa ima potem funkcija obdelave na cilindru na mestu ventilov?

Cyl 2.jpg