mislim da okoli 2200€, nov iz tovarne. lahko pa preverim, sem v tem kšeftu zdaj trenutno, prav na teh motorjih.Koliko bi okvirno prišel nov motor z menjavo za Peugeot 308 1.2 PureTech 130?
mislim da okoli 2200€, nov iz tovarne. lahko pa preverim, sem v tem kšeftu zdaj trenutno, prav na teh motorjih.Koliko bi okvirno prišel nov motor z menjavo za Peugeot 308 1.2 PureTech 130?
Prepihani ventili...Sosedi je 1 teden izven garancije usekal motor 1.2 PureTech, Avto Tratnik ji je vzel za goli motor (brez senzorjev, tuljav....itd) 2300€ z delom, to je bilo letos poleti.
Drugače pa še 2 slikce 1.2 PureTech z 55k km....
Poglej priponko 77984Poglej priponko 77985
Ne ni. 1.6, 180In to je edini bencinski motor v celi PSA grupi. Pa kako sploh preživijo?
Astra, P308, P3008, P408, C4...???Ne ni. 1.6, 180
Od nekje je morala priti povišana temperatura na ta dva ventile (na videz bi rekel, da sta sesalna)....To ni prepihano
Še dobro jim gre. Če ti pa po 50k km še en motor prodajo.In to je edini bencinski motor v celi PSA grupi. Pa kako sploh preživijo?
Ja ce vtrga jermen navadno vsekajo bati v ventile, a ne? Kaksno prepihanje je tu?Od nekje je morala priti povišana temperatura na ta dva ventile (na videz bi rekel, da sta sesalna)....
Je mogoče vbrizgalna šoba metala gorivo samo v eno smer.. Ker malo čudno se mi zdi, da bi zaradi batnih obročkov prišlo do tega... Kako pa zgledajo cilindri?
Fora je glih v tem, ker je edini motor in je praktično v vsakem od manjših avtov notri s tem je posledično kot številoIn to je edini bencinski motor v celi PSA grupi. Pa kako sploh preživijo?
Še dobro jim gre. Če ti pa po 50k km še en motor prodajo.
Meni so tile ventili na sliki videti ravni... Če bat udari se običajno skrivijo ventili.Ja ce vtrga jermen navadno vsekajo bati v ventile, a ne? Kaksno prepihanje je tu?
Jaz pa gledam na to, da za P 208, Corso ipd, je tak motor OK. Ko pa pridemo do večjih obremenitev, težjih avtov, pa lahko imamo problem. Zanimiva bi bila statistika, če bi potrdila mojo tezo.Fora je glih v tem, ker je edini motor in je praktično v vsakem od manjših avtov notri s tem je posledično kot število
napak na enem tipu motorja veliko, vprašanje je pa v koliko % pride do napake na teh motorjih, je to primerljivo
kot je bilo prej na 4 različnih motorjih skupaj?
Tega podatka verjetno ne bomo dobili, bi pa pokazal bolj realno sliko, ali je motor toliko bolj pokvarljiv,
ali pa je samo zaradi prevlade motorja toliko več znanih napak.
p.s. pa ne zagovarjam proizvajalca, menim da motor ne bi smel it tako hitro v franže...
Začetni jermeni so razpadali v olju. Napokanost bi rekel, da ni povezana z oljem. Kakšen je jermen po 100kkm in desetletju pAmpak saj po 100k km je vsak jermen napokan a ni, tudi če ne bi bil v olju?
Motor ni ok, ker je 3V in ker ima kronično težavo s pitjem olja.Jaz pa gledam na to, da za P 208, Corso ipd, je tak motor OK. Ko pa pridemo do večjih obremenitev, težjih avtov, pa lahko imamo problem. Zanimiva bi bila statistika, če bi potrdila mojo tezo.
Ne samo, da si slep in ne vidiš EV-jev na cesti.Ja ce vtrga jermen navadno vsekajo bati v ventile, a ne? Kaksno prepihanje je tu?