Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Ja, saj za domačo rabo polir pasta (ali karkoli pač že) in "poliranje" pokrijeta vse troje: čiščenje, odstranjevanje prask in nanašanje zaščite. Vsaj jaz sem parkrat uporabil tako all-in-one rešitev in rezultat je bil vedno čist avto, brez manjših odrgnin in gladek pleh, po katerem so se veselo vozile kapljice (in škatla polir paste)
Resen pristop pa verjetno zahteva ločeno obravnavo vseh treh delov.
edit: a si v splošnem tako picajzlast glede avta ali ima ampera (saj imaš to?) toliko bolj občutljiv lak?
Mah ne. Iščem nove izzive, pa da se še kaj novega naučim
Drugače Ampero vozim na Petrol na XXXL pranje, pa me je vedno zanimalo, kaj je tisto Premium pranje, ali se res pozna kakšna razlika od voskanja, ki ga dobiš pri navadnem pranju in dodatne stopnje, ki ga dobiš pri Premium pranju.