Amperino okno med polno in prazno baterijo je veliko 65% kapacitete baterije (22% SOC - 86% SOC). Drugače pa še vedno dobim iz nje 111+kW (pogonski elektro motor + porabniki (kretje, klima,...)), kolikor sem od nje dobil na začetku.
Ta podatek vidim v realnem času iz OBD2 porta.
Drugače pa, če bi si ogledal video, ki ga je prilepil Gašper, bi videl, kakšno kemijo uporabljajo v Amperi/Voltu.
Računaj še na to, da sta Ampera/Volt MY 2010, 2011 in 2012 imela kapaciteto baterije 16kWh, potem pa so videli, da je ta kemija tako vzdržljiva, da so njeno kapaciteto za MY2013 in 2014 dvignili na 16.5kWh, MY2015 pa ima 17.1kWh za baterijo enake teže in volumna.
GM-ovi inženirji so prvotno baterijo naredili tako bulletproof, da so kasneje videli, da so jo naredili preveč bulletproof in vzdržljivo, da so z naslednjimi leti lahko povečali kapaciteto z rahlimi spremembami kemije.