Opel Ampera/Chevrolet Volt

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Iz slike je razvidno:
- skupna poraba bencina 61,46 MPG (3,8 l/100 km)
- porabljena skupna energija (bencin + elektrika) 49,63 MPGe ~148 MJ/100 km ali 41 kWh/100 km ali 4,7 l/100 km bencin ekvivalenta
- iz zgornjega lahko naračunamo ~8,2 kWh/100 km pri 36% EV vožnje, torej bi bila 100% EV vožnja poraba elektrike ~22,8 kWh/100 km (verjetno to meri BC v avtu, zato bi bilo fer dodati še 10%)
- poraba v hibridnem načinu 39,28 MPG (6 l/100 km)

Potem še komentar, ki kaže na to da se ni šparalo
wink-1.gif

"Drive it like you stole it"
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Glede na to, da dela lastnik po 350km na dan, močno, močno dvomim, da vozi po sistemu " drive it, like it is stolen"
smile-1.gif

Prej obratno, zanimiv podatek bi bil, koliko ima povprečno hitrost.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
200.000 milj v 863 dneh nanese 231 milj ali 370 km na dan, če bi računal samo delavnike nanese >500 km na dan.

Mene bolj zanima kako mu uspeva držati sorazmerno visok delež EV, polni sigurno 2x na dan, pa vseeno mislim da mu pri tej porabi nebi zneslo, polni mogoče 3x na dan?
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Če bi kupil rabljeno Ampero , me zanima kateri program bi lahko uporabil preko OBDja za pregled kapacitete baterije, kolikokrat so polnili,. Za Nissana sem videl, kako preko androida Spy pro vidiš veliko podatkov, kako pa je pri Amperi? Obstaja kaj takega?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Tukaj imaš custom PID-e za OBD2:
http://gm-volt.com/forum/showthread.php?45097-OBD2-and-Vold-PIDs-for-Android-Torque-in-GoogleDoc

Mislim pa, da nisem zasledil PID-a, ki bi dajal podatek, kolikokrat so polnili. Drugače pa se ne bati za Amperino baterijo. Volt-i so na cesti zdaj že 4 leta in uporabniki pri 200.000 miljah ne zaznavajo opaznega padca kapacitete baterije. Tudi jaz ne po 65.000km.

Za natančo izmero kapacitete baterije je potreben poseben tool, ki ga ne dobijo vsi dealerji, ampak ne skrbi, Ampera ni Leaf, kar se baterije tiče.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
ne se hecat no. 200000 milj in brez opaznega padca kapacitete.
to je tak kot bi žabo kuhal. ne opazi,da se kuha ker se voda počasi greje.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Mogoče bi morali najprej sploh določiti,kaj konkretno,v številkah,pomeni "opazen padec kapacitete"!?
Včeraj sem bral članek o ameriškem vozniku Leafa,kjer je bateriji po 100.000 miljah padla kapaciteta za 17%. Temu bi naprimer jaz rekel več kot opazen padec,sploh če gre za BEV.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne se hecat no. 200000 milj in brez opaznega padca kapacitete.
to je tak kot bi žabo kuhal. ne opazi,da se kuha ker se voda počasi greje.

Si si sploh prebral clanek, ki sem ga prilimal pred kratkim?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Naj me kdo popravi če se motim ampak a ni tako da Ampera uporablja zgolj nekih 10 kWh od skupnih 16 kWh in da je programsko narejeno tako, da je pač uporabniku na voljo 10 kWh pa če je baterija nova ali pa če je kapaciteta dejansko padla že iz 16 na 10 kWh.

Ali se da to dejansko izmerit?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne se hecat no. 200000 milj in brez opaznega padca kapacitete.
to je tak kot bi žabo kuhal. ne opazi,da se kuha ker se voda počasi greje.

Si si sploh prebral clanek, ki sem ga prilimal pred kratkim?

kaj mi bo članek? ni takega članka na svetu ki me prepriča, da baterija zdrži več kot 200000milj in ni opaznega padca kapacitete. to je daleč čez 2000 ciklov. Li-ion ima pa tam do 1200 max 1500 cikov življensko dobo. Večina pa dosti manj. Zakaj zavraga nimamo drugje takih baterij in so samo v amperah?

to je isto kot pasat TDI ko pije 5l če ga tišiš do onemoglosti naloženega do stropa. Ene stvari laufajo samo na forumih.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Naj me kdo popravi če se motim ampak a ni tako da Ampera uporablja zgolj nekih 10 kWh od skupnih 16 kWh in da je programsko narejeno tako, da je pač uporabniku na voljo 10 kWh pa če je baterija nova ali pa če je kapaciteta dejansko padla že iz 16 na 10 kWh.

Ali se da to dejansko izmerit?

V bistvu je tako, da nova Ampera/Volt polni v oknu 22% SOC do 85.9% SOC (neto je to cca. 64% kapacitete baterije). Pod 22% SOC načeloma nikoli ne gre razen:
- če se vozi v dolg hiter klanec z že prazno baterijo in bencinski motor ne zmore toliko moči, da bi držal SOC. V tem primeru SOC pada pod 22%, nekje do 18% SOC, tam pa omeji moč elektro motorja na moč bencinskega motorja, tako da SOC ne pade pod 18% SOC. To je doživel AvtoMagazinov voznik tukaj:
http://www.avto-magazin.si/novice/sneg-elektrika-in-ampera/
Citat:
13:09, Koper. Po nekoliko manj varčnem kolovratenju po obmorskih ulicah je poraba zrasla na 5,3 litra. S praznimi baterijami krenem proti Ljubljani in s pomočjo tempomata vzdržujem tistih 130 km na uro. Burja piha kot na sodni dan, a z vplivi na stabilnost vozila ni težav. Težava zanjo pa je, kot kaže, črnokalski vzpon, saj se na zaslonu izpiše 'propulsion power is reduced', kar naj bi pomenilo, da je avtomobil zmanjšal pogonsko moč.

Če bi AvtoMagazinov voznik pred začetkom klanca Ampero prestavil v Mountain Mode, do tega ne bi prišlo. Kar Mountain Mode naredi je to, da baterijo začne polniti kar se da hitro, da jo spravi nekje do 40% SOC, da naredi buffer v bateriji, tako da tudi če bencinski motor ne dohaja potreb elektro motorja, torej klanca, razliko porablja iz rezerver v bateriji, ki si jo je ustvaril.

- če se porabi baterijo (22% SOC), potem vozi na bencin in če zmanjka še tega, preklopi nazaj na baterijo in da vozniku električno rezervo, torej pusti izjemoma izprazniti od 22%SOC še do 18% SOC, to je cca. 5km, da se ali umakneš s ceste, ali prideš do bencinske črpalke, ali pa do polnilne postaje

Kar Ampera naredi, ko bateriji pade kapaciteta je to, da zgornji SOC baterije, ko polni, povečuje glede na padec kapacitete, tako da je neto kapaciteta, torej uporabna za uporabnika, še vedno enaka, kot pri novem avtu. Npr. pri meni, ko imam narejenih 65.500km, se baterija zdaj polni do 86.7 SOC, to je cca. 1% kapacitete in dokler bo zgodnje okno naraščal do 100% SOC, bo neto, torej uporabna kapaciteta, za voznika enaka in temu posledično električni doseg.

Se da izmerit. Na GM-volt forumu je nekje objavljena slika, kjer imajo dealerji poseben tool, ki jim prečita parametre baterije, med njimi tudi kapaciteta v Ah.
Na žalost se do teh podatkov ne da priti preko navadnega OBD2 adapterja.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ne se hecat no. 200000 milj in brez opaznega padca kapacitete.
to je tak kot bi žabo kuhal. ne opazi,da se kuha ker se voda počasi greje.

Si si sploh prebral clanek, ki sem ga prilimal pred kratkim?

kaj mi bo članek? ni takega članka na svetu ki me prepriča, da baterija zdrži več kot 200000milj in ni opaznega padca kapacitete. to je daleč čez 2000 ciklov. Li-ion ima pa tam do 1200 max 1500 cikov življensko dobo. Večina pa dosti manj. Zakaj zavraga nimamo drugje takih baterij in so samo v amperah?

to je isto kot pasat TDI ko pije 5l če ga tišiš do onemoglosti naloženega do stropa. Ene stvari laufajo samo na forumih.

Zanimivo, da si tako pameten in da trdiš, ne da bi s čemerkoli svojo trditev podkrepil.

No, jaz svojo lahko. Tole je članek: World’s First Chevy Volt To 200,000 Miles

Zdaj si pa oglej sledečo statistiko, ki se v USA avtomatično generira na http://www.voltstats.net/ iz avtomobilov samih nazaj Chevy-ju. Tole je statistika voznika iz članka, torej prevoženih 200.000 milj:



Opaziš nekaj zanimivega?

Tip vozi vsak dan enake relacije in razmerje EV miles : Gas miles je po 200.000 miljah popolnoma enako kot na začetku. Če bi mu električni doseg padal, bi bilo zelenega dela (EV miles) vedno manj, v primerjavi z modrim delom grafa (Gas miles), tako pa je enak.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Vem za Leaf-a,ker so pri Simonu tako pogledali, kako je z baterijo.

Ampak, očitno so pri Voltu/Amperi ti podatki bolj skriti, da bi se lahko na tak način prišlo zraven.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Kaj pa s kakšnim "kitajskim" orodjem? Ima kdo izkušnje z tem? Ali ima tak fake Oplov tester opcijo Ampere v naboru?
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Mislim, da je smrt za baterijo ravno neuporaba in staranje. Boljše, da se vsak dan polni in prazni, kot da pri kakem starem atu polni 1x na mesec in se z tem cel mesec v trgovino vozi. Pri Amperi je baterija temperaturno regulirana in skoz na približno idealni temperaturi (gretje/hlajenje) in idealno praznena in polnjena. Tako da 200k milj mislim, da mora zdržati brez problema. Je pa razlika ali te kilometre narediš v 3 letih ali 20. Zanimivo bi blo videti baterijo z isto kilometrov, pa da je stara 3 in 20 let. Pomojem bo mlajša še uporabna, druga pa že zdavnaj za v smeti.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Andy. Elektronika ti je nekje 1 procent dodala na 65k km, se pravi imaš še 14 procentov rezerve.Čez tristo jurjev pomoje bo komot šla, da še ne bi opazil zmanjšanja kapacitete in moči.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Jp
smile-1.gif


Ampak, za razliko od popolnoma električnih avtomobilov, Ampera ne bo izgubila dosega tudi po tem, ko bom začel izgubljati realen električni doseg.
S popoloma električnim vozilom npr. ne bi mogel več priti iz točke A do točke B, pri Amperi se bo pač samo bencinski motor prižgal malo prej
wink-1.gif
, ampak, na cilj bom pa še vedno prišel brez problema.
 
Nazadnje urejeno: