Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Kaj pa pomeni IJ? javne?

Andy, če prav razumem, s priloženim stock kablov se lahko polni le z 10A, oz nekje 1.7kW, pa vseeno če vtičnica dovoljuje več? type2 kabl pa omogoča več, ampak doma si ga naredit je bedarija (predrago).
Da bi doma polnil z 16A bi potem od pečjaka tisti kabel moral kupiti, ko si ga že linkal? Malo je sicer drag...obstaja mogoče kaj ceneje, v tujini recimo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj pa pomeni IJ? javne?

Andy, če prav razumem, s priloženim stock kablov se lahko polni le z 10A, oz nekje 1.7kW, pa vseeno če vtičnica dovoljuje več? type2 kabl pa omogoča več, ampak doma si ga naredit je bedarija (predrago).
Da bi doma polnil z 16A bi potem od pečjaka tisti kabel moral kupiti, ko si ga že linkal? Malo je sicer drag...obstaja mogoče kaj ceneje, v tujini recimo?

S priloženim kablom lahko izbiraš, da se polni ali z 10A ali s 6A ne glede na to, če vtičnica in napeljava dovoljujeta 16A. Priloženi kabel je narejen za ljudi, ki nimajo pojma z elektriko in da ne bi bilo kaj narobe, vsi proizvajalci zraven prilagajo kable, ki polnijo z max 10A.
Seveda pa lahko kupiš tudi tak, kjer izbiraš med 6A, 10A in 16A, kot sem ti že pred kratkim dal link od Pečjaka, kjer to lahko dokupiš.

Type2 kabel se uporablja na polnilnih postajah, ker ima na eni strani vtikač z v avto, na drugi strani pa vtikač za v polnilno postajo in ga ne boš mogel doma poriniti v šuko vtičnico.

Če ti je drag, mi pošlji SMS, številko imaš in ti bom poslal direkten kontakt z mojim priporočilom, da ga dobiš s popustom
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Ok, dogovorjeno, da vidim če mi bo 10A premalo, čeprav sumim, da za vikende lahko poklekne ja. Tudi na javnih polnilnicah, kjer je samo šuko pomeni da lahko le z 10A.

Mogoče najboljše prodati original polnilec pa kupiti od pečjaka, če poznaš koga ki bi kupil
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ne prodajaj originalnega - imej ga za backup ali pa tako, kot imam jaz. Originalnega imam stalno doma priklopljenega, da ko pridem, da samo vštekam in ga ne dajem stalno iz prtljažnika ven in nazaj v prtljažnik, ta močnega pa imam s seboj v avtu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Aja Darjan, še to.

Glede na to, da imaš MY2013 Volt-a pomeni, da imaš v nastavitvah na sredinskem LCD-ju tudi možnost nastavitve, da avto pozimi zažene bencinski motor za ogrevanje šele, če zunanja temperatura pade pod -10°C. Npr. pri moji 2012 Amperi je ta vrednost po defaultu nastavljena na -4°C in se je ne da spreminjati.

Kar je zate to samo dobro, ker npr v mojem primeru bi lahko tudi pri tako nizkih temperaturah celotno vožnjo naredil na eno baterijo brez dogrevanja bencina, ti pa imaš to možnost za nastaviti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Hm, pomeni da se tebi vedno vklopi ICE ko je zunaj -4 ali vedno ko je -4 in imaš gretje ON?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Hm, pomeni da se tebi vedno vklopi ICE ko je zunaj -4 ali vedno ko je -4 in imaš gretje ON?

Vedno, ko je zunaj manj kot -4°C, če imaš gretje vkopljeno ali ne.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Aja huh, to pa bi potem zdaj zadnjo zimo pomenilo kar veliko časa, celi januar če se ne motim je bilo pod to temp?

Volt ima potem spodnjo mejo na -10 ali gre lahko še nižje, pa si samo ti priporočil na -10 nastavit?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Aja huh, to pa bi potem zdaj zadnjo zimo pomenilo kar veliko časa, celi januar če se ne motim je bilo pod to temp?

Volt ima potem spodnjo mejo na -10 ali gre lahko še nižje, pa si samo ti priporočil na -10 nastavit?

MY2012- so imeli fiksno pod -4°C
MY2013+ pa so imeli (pa mislim, da Volt2 tudi), da v meniju izbiraš med +4°C in -10°C.

Jp, zima 2016/2017 je bila v januarju kar mrzla, tako da se mi je kar nekajkrat vžgal ICE zjutraj, ampak, to ne pomeni, da stalno dela.

To dela tako, da zažene bencinski motor in ga segreje na 75¢C. Med delovanjem ICE-ja je, kot da bi vozil v hibridnem načinu. Ko doseže to temperaturo ga ugasne in si nazaj na čisti elektriko in ga ponovno vžge šele, ko temperatura hladilne tekočine pade pod 45°C. V tem času pa uporablja to vročo hladilno tekočino za asistenco 6kW električnemu grelcu.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Zanimivo, to je potem samo zaradi potrebe grelca ne. Čudno da ne dela takrat ko je gretje vklopljeno, saj če se nekdo ne greje, ni potrebe po tem...

koliko pa kaj to pokuri, če si kdaj sledil?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Pa daj vklopi malo logiko človek... če je zunaj -5, boš gretje kako izklopil? Nastavil na -6?
bonk.gif

Lahko imaš nastavljeno na 16, pa bo vseeno potrebno kabino ogreti. In takrat se za pomoč vklopi bencinski agregat.
Zate mora biti še strip prezahteven za branje. Klub sliki in kratkemu tekstu verjetno potrebuješ za vsako sličico še obširno pojasnilo iz tretjega vira.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Jaz jo imam, tebi pa tudi ne bi škodilo, če bi jo kdaj prižgal... da malo prepiha naredi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Saj nimaš vklopljene ventilacije?

Sprednje steklo se ti bo tako zarosilo, da ne boš nič videl (poleg tega, da te bo zeblo). Porabi minimalno, kakšen dcl, mogoče 2dcl bencina.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ja pa kaj si ti nor?! Zdaj pa je šla računica enega meseca po gobe! Liter bencina na teden - šit! Še dobro, da ga jaz nisem kupil.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Hehe, sicer vem, da se hecaš, ampak že pri moji Amperi, ki ima po defaultu nastaviljeno na -4°C, se to redko vklopi, kako redko, ali skoraj nikoli se to ne bo zgodilo pri Darjanu, ki lahko nastavi na -10°C.

Tako da, darjan, brez skrbi
zmaga.gif