Opel Ampera/Chevrolet Volt

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
To seveda ni uraden uvoz v Evropo in če se ti bo kaj pokvarilo - good luck.

Ko se mu bo bo kaj pokvarilo,bo na Alterju spraševal,če kdo slučajno pozna kakšnega dobrega serviserja,ki popravlja novo generacijo Volta
evil.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.981
6.994
113
Če je tako bulletproof kot volt prve generacije, potem ni straha, itak se kupi star avto 3-4 leta, kjer so bili vpoklici že opravljeni in načeloma vse začetne težave odpravljene.

Glede baterije in elektromotorja pa ni straha, če velja zgoraj napisano.

Itak pa še počiš gor kako garancijo, ki krije tudi EV zadeve tekom enega leta, pa maš mir.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ne vem če razumeš
uf-1.gif

Še enkrat vprašanje: kdo ti bo to poservisiral,če ti bo avto slučajno javil kakšno napako na elektoniki ali boš obstal na cesti ali zjutraj ne boš mogel iz garaže,noben servis v Evropi pa nima testerja in ostale diagnostične opreme za ta avto? A ga boš v ZDA z ladjo peljal na servis?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.981
6.994
113
Vprašaj Andy-a kdaj se mu je zgodilo kaj takega, da je moral avto šlepat na servis.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampere mi ni bilo potrebno, ker je podprta v Sloveniji, sem moral pa dati Vectrix-a na moto prikolico in ga peljati v Verono na zamenjavo baterije, ker je bil prvotni software tak, da je pustil preveč izprazniti baterijo in je šla po 4.000km. Poleg tega pa en od dveh ventilatorjev, ki hladita baterijo ni delal, kar je povzročilo, da pol baterije ni bilo hlajene in se je pregrevala, kar je poleg skrajšane življenske dobre te polovice pack-a povzročilo tudi, da so bile celice v eni polovici drugače polne od druge polovice.

Ampak, jaz sem imel vsaj servis v Veroni, ti ga imaš na drugi strani zemlje z Volt2.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tole je bilo, ko sem ga peljal na servis, XXXL mi je posodil prikolico:
22062009142.jpg


Tole pa, ko sem ga odpeljal zrihtanega nazaj iz Verone:
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Vprašaj Andy-a kdaj se mu je zgodilo kaj takega, da je moral avto šlepat na servis.

Šlepat,porivat ali peljat osebno,je čisto vseeno kako definiraš napako na avtu...še vedno ne razumeš vprašanja: KDO ti bo popravil avto,ko se ti bo karkoli pokvarilo ali javilo kakšno bolj ali manj zapleteno napako?
Pa pusti zdaj Ampero,ki je servisno podprta v Evropi in Sloveniji,govorim o novem Voltu!
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Ful sem upal, da bo na drugi sliki ampera s prikolico
frown-1.gif


[kljuke, če sem prav razumel kako stran nazaj, tako kot strešnih nosilcev, ne moreš dat nanjo ali...? Mogoče veš, je sploh kaka opcija da pelješ bicikel ali bolj ne?]
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Leta 2009, ko sem peljal Vectrixa na servis v Verono, še ni bilo Ampere
wink-1.gif


Menda lahko montiraš kljuko, vendar le za nosilec za bicikle, ne za to, da bi vlekel prikolico. Mislim, da je dal darjan link do ene take Ampere, ki jo ima inštalirano.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.981
6.994
113
Je pa tudi polno linkov do voltov s strešnimi nosilci, jaz bom verjetno nekaj poceni nabavil, za primere, ko bo sila s prtljago. Saj pa če je nek izdelek s certifikatom za EU trg, ne more bit tak švohno da bo padlo takoj dol.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Glede na to, da je Thule umaknil strešne nosilce za Ampero s trga, jih jaz ne bi gor dajal.

Oz. jih nisem gor dajal, pa sem imel že vso robo pri sebi pripravljeno, da monitram, a ko sem hotel gor dati prvi oprijemač, mi je nekaj reklo, da to pa ne bo to in ga sploh nisem šel zategovati.
Robo sem še isti dan vrnil in glede na to, da je Thule to umaknil s trga, mi je instinkt prav govoril.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.554
437
83
jaz imam tester tako za Volta kot za ampero
med drugim je podprt sistem polnjenja baterije in battery management sistem in ostalo
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
205
111
43
Sem probal ampero.
Najprej plusi: fajn gre v sport. Čeprav sem glede na prebrano na tem forumu, kjer se je pospeške primerjalo s štartom avijona, pričakoval še več. Lepa za pogledat. Veliko informacij za voznika, občutek, da voziš zelo sodoben (sicer malo cenen) avto.
Minusi: baterije po a-c zame prehitro zmanjka. 120km/h je očitno že preveč za kake pametne dosege na štrom. Avto je prenizek za normalno uporabo (predvsem spredaj). Slaba preglednost naprej. Prtljažnika skoraj nima, neverjetno visok nakladalni rob. Nekakšen občutek cenenosti v notranjosti - na tem forumu omenjena primerjava z BMW 3 je smešna. Čutiš, da je avto res težak (zanimivo, bolj kot pri mojem saabu 9-5).

Glede na videno mi je jasno, zakaj ampera tako obupno izgublja vrednost (npt v primerjavi s priusi itd). Škoda, ker sem se že veselil nakupa.