Opel Ampera/Chevrolet Volt

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
205
111
43
Pojma nimam kak prtljažnik ima i3. Potrebujem samo en avto pri hiši, sem upal, da lahko ampera nadomesti obstoječ avto, pa žal ne more.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Superca, ker imam doma se Samsung Galaxy S telefon, notri pa podatkovno SIMko. Ce bi ga imel spravljenega v sredinski konzoli, ki je zaprta z naslonjalom za roke, je tam notri tudi 12V vticnica in bi ga lahko imel stalno prizganega in dostopnega, pa ne bi bil viden od zunaj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.980
6.994
113
Jaz bi raje v tistem predalu nad sredinskim displayem.

Ampak ja, super rešitev je tole videt...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Res je, ampak tam ze imam en 12V USB polnilec z dvema izhodoma. En gre na kamero, drugi pa na telefon, ki ga dam v nosilec za navigacijo in torque pro.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.980
6.994
113
Tale je pa spot on kar se tiče tega avta: https://www.youtube.com/watch?v=IMdm4a1ZQnU

Poleg tega bi rad izpostavil, da folk niti približno ne ve kako sistem deluje, tudi ko jim dvakrat zadevo razložim. Ni čudno, da ni prodaje, oz da pač kupujejo samo zanesenjaki. Zdaj so mi zadeve okoli EV veliko bolj jasne, zakaj ni prodaje oz zakaj je tako počasi rastoča.

Ampak...hvala bogu potem za rabljene, da si lahko tudi jaz nabavim takega
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.980
6.994
113
Sem danes naredil turo, ki jo delam vsak dan, in to čisto na motor. V garaži je bila baterija na 0%, avto pa je bil v normal mode.

Poraba na 31km je bila 5.9L, kar se mi zdi relativno visoko. Kako to? Vozil sem v L, maks 95kmh kjer je power gauge kazal 11-12kW.

PS, z dizlom na isti trati je imel porabo 3.8 ob takem vremenu, 1.2TSI ICE pa 4.3
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
205
111
43
Sej je menda glede na vse napisano že jasno, da poraba na bencinarja v amperi ni posebno varčna?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Jp, še posebej pri nižjih hitrostih. Naslednjič, če boš šel le na bencin, raje vozi 130km/h, kjer je izkoristek bencinskega motorja dosti boljši.
Zato sem vprašal, če je to večino po AC.

Ko vozim po AC na bencin, raje vozim 130km/h, ker takrat dela ICE pri 2200 RPM, kjer je izkoristek tega specifičnega bencinskega motorja največji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: robertto

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.980
6.994
113
Ko je baterija prazna in dela v normal mode, ne polni baterije na zalogo, ampak samo toliko, da pač poganja avto.
Če se preklopi v mountain mode, pa jo nafila na 40%.

Ni normalna poraba, glej koliko sem imel z 1.2 TSI motorjem.

bom ob priliki naredil tako kot pravi Andy, ker po logiki bi moral ta pogonski sklop biti bolj varčen, kot navaden ICE avto, bi naj bilo vseeno manj izgub?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če prebereš par strani nazaj, ko sem našo novo psičko peljal iz MB v Domžale in sem imel na tempomatu nastavljeno na 105km/h (100km/h po GPS), sploh nisem imel dosti nižje porabe kot, kot peljem 130+km/h.

Stvar je v tem, da pri 130km/h motor dela okoli 2200 RPM, kjer je najboljši izkoristek ICE-ja, pri 100km/h pa motor dela pri okoli 1600 RPM. Bom poskušal najti graf izkoristka ICE-ja glede na vrtljaje.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

Ni normalna poraba, glej koliko sem imel z 1.2 TSI motorjem.

bom ob priliki naredil tako kot pravi Andy, ker po logiki bi moral ta pogonski sklop biti bolj varčen, kot navaden ICE avto, bi naj bilo vseeno manj izgub?


1,2 TSI je že v osnovi bolj varčen motor,ki direktno poganja kolesa,ti imaš navadnega atmosferca 1,4 ki do 130 km/h samo POLNI baterijo...torej je v že v samo osnovi zelo težko,da boš pri zaporednem hibridu po ravni cesti,kjer ni možnosti neke regeneracije,dosegel manjšo porabo.
(tudi BMW i3 ni nekaj posebno varčen,ko se vozi na ReX...)
Pri hitrostih približno nad 130 km/h ti pa ob prazni bateriji motor večinoma preklopi na direktni fizični pogon sprednjih koles,torej lahko bi rekli da se avto iz zaporednega "prelevi" v vzporedni hibrid! (če bi nekje nad 120 ali 130 km/h še vedno motor samo polnil baterijo,bi bila poraba višja kot pri direktnem pogonu ICE motorja na sprednja kolesa)