Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Jaz vedno vozim v L. Ni nobene ovire. Najraje pa vozim v L in Sport mode hkrati.
Zimske feltne pa imam take: http://www.matsport.si/pnevmat...5x098-et39-58-1
Takole pa izgledajo na avtu:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Jaz vedno vozim v L. Ni nobene ovire. Najraje pa vozim v L in Sport mode hkrati.
Zimske feltne pa imam take: http://www.matsport.si/pnevmat...5x098-et39-58-1
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Hvala, ni lepšega kot 155kmh pa vse kar slišiš je šum in ne ropot motorja
Andy, kakšne imaš zimske, lahko kakšno fotko?
Pa še to me zanima, je kakšna ovira, oz razlog, zakaj ne bi vedno vozil v L?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če prebereš par strani nazaj, ko sem našo novo psičko peljal iz MB v Domžale in sem imel na tempomatu nastavljeno na 105km/h (100km/h po GPS), sploh nisem imel dosti nižje porabe kot, kot peljem 130+km/h.
Stvar je v tem, da pri 130km/h motor dela okoli 2200 RPM, kjer je najboljši izkoristek ICE-ja, pri 100km/h pa motor dela pri okoli 1600 RPM. Bom poskušal najti graf izkoristka ICE-ja glede na vrtljaje.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Sem danes naredil turo, ki jo delam vsak dan, in to čisto na motor. V garaži je bila baterija na 0%, avto pa je bil v normal mode.
Poraba na 31km je bila 5.9L, kar se mi zdi relativno visoko. Kako to? Vozil sem v L, maks 95kmh kjer je power gauge kazal 11-12kW.
PS, z dizlom na isti trati je imel porabo 3.8 ob takem vremenu, 1.2TSI ICE pa 4.3