Omejitev hitrosti na AC

Ste mnenja da se v prid varnosti in večje pretočnosti omeji splošna hitrost na AC na 100 km/h?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Wow. Lahko kdo utemelji svooj glas?

Npr od kranja do lj je 14 min pri 130 km/h, pri 100 km/h pa 4,2 minute več. Se res splača?
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Srčno upam, da se hecaš. Ker tolk butast ne verjamem da si...

Kdo ti je reku, da se moraš 130 vozit? Sej se lahko tut 80 če ti paše. Ali pa 60.

In jebo te Kranj in Ljubljana...kolk je pa razlika v cajtu na razdalji 200 kilometrov? Ali pa 400?

rolleyes-1.gif
đizs fakin krajst
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
zakaj se ne bi vozili 160km/h ko nam razmere to omogočajo, še vedno živimo v prepričanju, da več kot 130km7h na AC je divjanje, Nemci so dober dokaz da temu ni res, je pa res , da imajo veliko več vozniške kulture
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Kot so napisali neki "strokovnjaki" v neki raziskavi, se za vsak km/h zmanjšana hitrost odraža v 4% povečani varnosti. Dajmo potem omejiti na 32,5 in bomo 100% varni.
bonk.gif


Prosim, da tisti, ki vam hitrost nad 100 km/h na avtocesti (in po ostalih cestah v dobrih pogojih že vožnja po omejitvi) predstavlja nevarnost, divjanje in podobne asociacije, raje ostanete doma.
In ne, ne mi govoriti, da naj grem pet minut prej od doma...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Wow. Lahko kdo utemelji svooj glas?

Brez problema - znižanje splošne omejitve na AC s 130 na 100 bi pomojem mnenju dejansko zmanjšalo varnost in ne povečalo. To pa zato, ker bi narod še bolj sanjaril za volanom ter tipkaril po telefonih pa nevemkajševse in posledično bil še manj pozoren na dogajanje na cesti pa je ta pozornost že zdaj 3x premajhna. V kolikor se pa tebi zdi vožnja s 100km/h bolj smotrna pa kar izvoli, tudi sam imam kdaj kak tak dan da vklopim cruise mode na daljšo razdaljo pa gasa ampak to je veliko bolje, da imaš na voljo opcijsko kot pa prisilno. Kdaj pa kdaj pa pač lahko privarčuješ kar nekaj časa na račun hitrejše vožnje, v kolikor to seveda dopuščejo razmere na cesti. Pri tehnologiji vozil ter pri njihovi varnosti smo pa že zdavnaj naredili tak napredek, da bi lahko dvignili te omejitve iz časov yugotov in stoenk.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Srčno upam, da se hecaš. Ker tolk butast ne verjamem da si...

Kdo ti je reku, da se moraš 130 vozit? Sej se lahko tut 80 če ti paše. Ali pa 60.

In jebo te Kranj in Ljubljana...kolk je pa razlika v cajtu na razdalji 200 kilometrov? Ali pa 400?

rolleyes-1.gif
đizs fakin krajst

Že že, samo za delež dnevnih voznikov ki naredi 200 km/dan izračun ne zdrži. In tudi po podatkih MOP bi v Koper iz Ljubljane pripel 5 minut prej.

Sicer pa se vozniška kultura odraža že tukaj na forumu.
smirk-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Kot so napisali neki "strokovnjaki" v neki raziskavi, se za vsak km/h zmanjšana hitrost odraža v 4% povečani varnosti. Dajmo potem omejiti na 32,5 in bomo 100% varni.
bonk.gif

Tole je eden tistih nesmislov kot definicija nesreče zaradi neprilagojene hitrosti pa čeprav si vozil recimo 40 na 50 omejitve saj, če bi vozil še počasneje, recimo 30 ali pa še bolje 15km/h, potem do te nesreče zelo zelo verjetno res nebi prišlo, če pa bi stal z 0km/h pa do nesreče seveda 100% nebi prišlo. Samo to še ne pomeni, da je to pravilno razmišljanje in edina prava smer za povečevanje varnosti v prometu v smislu zniževanja omejitev, istočasno je pa vozniška kultura taka da "bohpomagi" in to je tudi vzrok besreč v veliči primerov.
Ampak seveda ne glede na statistiko slovenske policije, tam kot najpogostejši vzrok za nesrečo seveda najverjetneje prevladuje ta famozna neprilagojena hitrost
cheer.gif
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Utemeljevanje odvečnosti takega ukrepa z navajanjem dejstva da že sedaj vozniki uporabljajo telefone med vožnjo ni primerno.

Pri zmanjšanju omejitve hitrosti bi se zmanjšala varnostna razdalja, s tem bi se povečala pretočnost AC, kar je z vidika vseh udeležencev ključno pri uporabi prometa. Povečala bi se tudi predvidljivost prometa, pri prehitevanju.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Telefon je zgolj eden od mnogih stvari, definitvno bi padla koncentracija in to bi se poznalo na več načinov. Negativno seveda.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.530
437
83
160 bi bila lahko omejitev, če bi se folk omejitev držal in ja tudi tisti "šparovæki", ki skačejo na prehitevalnega s 90-110 (niti pod razno pa ne počakat zadostno luknjo na prehitevalnem, če nimajo namena prilagodit hitrosti, ki je na prehitevalnem) bi se morali korektno prilagoditi navzgor. Ker se v znatnem delu ne drži omejitev je 130 kar zadosti.

Bolj smotrno kot višat omejitev se mi zdi, da bi se 130 km/h za osebna vozila propagiralo kot priporočeno hitrost na suhi avtocesti cesti.
Precej vozim po levi nekje na cca 130 ali malček čez. Sovražim, ko folk zapelje direkt pred mene, ko sem na voznem (recimo polen kombi pri cca. 100-120), zato se intenzivno vračam na voznega le ko je dejansko dovolj prostora zadaj in spredaj ali ko je za mano "sneta skira".
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Kot so napisali neki "strokovnjaki" v neki raziskavi, se za vsak km/h zmanjšana hitrost odraža v 4% povečani varnosti. Dajmo potem omejiti na 32,5 in bomo 100% varni.
bonk.gif


Prosim, da tisti, ki vam hitrost nad 100 km/h na avtocesti (in po ostalih cestah v dobrih pogojih že vožnja po omejitvi) predstavlja nevarnost, divjanje in podobne asociacije, raje ostanete doma.

Izgovor da se ti mudi v službo pač ne zdrži pri vrinjanju med dva avtomobila ki ržita ustrezno varnostno razdaljo.

Seveda absolutne varsnosti ni, vprašanje postavljam, tako, da izpostavljam da bi z zmanjšanjem omejitve hitrosti pridobili na pretočnosti, kar je ključno pri prometnem toku.


In ne, ne mi govoriti, da naj grem pet minut prej od doma...
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Telefon je zgolj eden od mnogih stvari, definitvno bi padla koncentracija in to bi se poznalo na več načinov. Negativno seveda.

Trditev utemeljuješ napačno. Tudi pri 100 km/h moraš biti skoncentriran, da pač ljudje počnejo različne stvari med vožnjo je problem drugje, v kulturi.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Mogoče se nisva razumela - seveda, da je koncentracija pri vožnji zaželjena oz. potrebna ves čas ampak jaz menim, da pri počasnejši vožnji s 100km/h težje ostaneš tako skoncentriran kot pri vožnji med recimo 130 in 150 po števcu
smile-1.gif
Ampak to seveda velja pri dobrih pogojih na cesti in ne govorim za primer megle/dežja ali sneg na cestišču ali pa v primeru izjemne obremenitve ceste s prometom.
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.807
388
83
Vipavska dolina
ksz
Moje mnenje...
Tako kot je sedaj omejitev 130 in nekateri vozijo počasneje nekateri jo prekoračijo...
Isto bi bilo če bi omejitev zmanjšali. Mogoče zgolj razlog več za kasiranje. če ni vozniške kulture ti nobena omejitev ne pomaga. Sej konec koncev so omejitve v naseljih 50 pa marsikdo tisto omejitev precej prekorači.
Kar se mene tiče se mi zdi omejitev 130 primerna, mogoče bi šli celo lahko gor, saj počasneje vozit noben nobenega ne sili. Bolj so problemi ko se tak "vrže" na prehitevalnega (ali pa celo vozi po njem) in z isto hitrostjo nadaljuje.
Sam na razdalji 140 km (vozim po omejitvi) pri 130 na uro porabim uro 20, pri 110 pa cca. uro 35. (vmes so omejitve 60, 100, 110) katerih se seveda držim).
 

bratusm

Fizikalc
29. jan 2014
615
38
28
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Srčno upam, da se hecaš. Ker tolk butast ne verjamem da si...

Kdo ti je reku, da se moraš 130 vozit? Sej se lahko tut 80 če ti paše. Ali pa 60.

In jebo te Kranj in Ljubljana...kolk je pa razlika v cajtu na razdalji 200 kilometrov? Ali pa 400?

rolleyes-1.gif
đizs fakin krajst

80? 60?
bonk.gif

A ni najbolj normalno, da osebni avtomobili vozijo po AC več kot kamioni in avtobusi? Vsaj malo več...
Ostalo pa, vsak po svoje, omejitve gor ali dol...
cool-1.gif
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik roCkY pravi:
Precej vozim po levi nekje na cca 130 ali malček čez. Sovražim, ko folk zapelje direkt pred mene, ko sem na voznem (recimo polen kombi pri cca. 100-120), zato se intenzivno vračam na voznega le ko je dejansko dovolj prostora zadaj in spredaj ali ko je za mano "sneta skira".

Torej še en dinamik? Levi pas ima ime prehitevalni, ne vozni. Pa nima veze al se tam pelješ 80 al pa 200...
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.530
437
83
Beri še enkrat. Ne štekaš kaj sem hotel povedati.
Prehitevanje na avtocesti v SLO je v veliki meri izsiljevanje. Le malokdo te prehiti za varnostno razdaljo in nato zavije na vozni pas. Večinoma, tudi če je vseokoli pol minute prazno ti zapelje na 2-3 metre pred prvi odbijač. Skratka ta člen o voznem in prehitevalnem pasu je v ogromni meri zlorabljen, ker folk ne upošteva varnostne razdalje. Za 5 sek pa res marsikdaj ne zavijam med šleparje, če ni zadaj "snete skire".