OLED TV

televizor

Forumski Philips zastopnik
29. jul 2022
238
-21
28
Tudi 65˝ je odlična cena..

 

igi

Guru
13. okt 2007
5.622
1.217
113
Celje
vmes so še ceno dvignili in si še lahko naročil...

Sem jih zjutraj klical in kao vse štima z naročilom. Me obvestijo ko pošljejo.

Bi pa skoraj upal trditi, da bodo naročila stornirali...

Da odgovorim. Naročilo sem oddal v četrtek, v petek preveril zalogo in kao VSE OK.

Danes dobil mail:
zahvaljujemo se vam za oddano naročilo, vendar vas moramo žal obvestiti, da je zaradi prevelikega povpraševanja zaloga pošla.
Ker ste naročilo oddali med zadnjimi smo žal primorani vaše naročilo stornirati.
Vašo že vplačano kupnino bomo danes nakazali na vaš račun.

Toliko o tem.
Vem kako je imeti spletno trgovino in vse težave s spremljanjem zaloge. Ampak, da ti mojstri po klicu potrdijo zalogo, nekaj dni kasneje pa se spomnijo, da je ni.... Eh ja.

Zato pri naročanju na priporocam.si mogoče en tak opozorilni klicaj.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Pri taki ceni imaš občutek, da gre za zavajanje.

Nekaj v tem smislu: prodam med za 1€ na L.
ps: čakalna doba je malo daljša, ker imam samo eno čebelo.
 

televizor

Forumski Philips zastopnik
29. jul 2022
238
-21
28
Vsem mora biti jasno, da se ne more dobiti povsem novega OLED televizorja za takšen denar.. Posebej pa ne velikost 65˝. Ker, če je že takšna cena gre ponavadi za kakšen izložbeni model, ali pa že servisiran televizor..:mad:
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.622
1.217
113
Celje
Vsem mora biti jasno, da se ne more dobiti povsem novega OLED televizorja za takšen denar.. Posebej pa ne velikost 65˝. Ker, če je že takšna cena gre ponavadi za kakšen izložbeni model, ali pa že servisiran televizor..:mad:

Ja in BREZ TEŽAV bi to razumel.

Recimo, pozdravljeni, prišlo do napake cene pri vnosu. Žal ne moremo dobaviti, ker bi naredili prevelik minus. Naročilo bomo preklicali.

Ali pa, se opravičujemo, pozabili smo pripisati, da gre za refurbished robo. Dobili smo samo 3 kose, zato...


Če pa mi nekdo pravi, da sem bi prepozen (pa čeprav mi prej že potrdi, da vse OK), potem dobim malce grenak priokus. Kljub temu, da mi je jasno, da je bila cena res nizka.
 
  • Haha
Reactions: tomi

televizor

Forumski Philips zastopnik
29. jul 2022
238
-21
28
Ja in BREZ TEŽAV bi to razumel.

Recimo, pozdravljeni, prišlo do napake cene pri vnosu. Žal ne moremo dobaviti, ker bi naredili prevelik minus. Naročilo bomo preklicali.

Ali pa, se opravičujemo, pozabili smo pripisati, da gre za refurbished robo. Dobili smo samo 3 kose, zato...


Če pa mi nekdo pravi, da sem bi prepozen (pa čeprav mi prej že potrdi, da vse OK), potem dobim malce grenak priokus. Kljub temu, da mi je jasno, da je bila cena res nizka.
Te popolnoma razumem. Seveda je to zelo neresno, kar se tiče te prodajalne..
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.953
2.641
113
Ma ne verjamem da bo kdo dobil. Igi je naročil v četrtek, v petek je pisalo da je zaloga še 4kom. Tolk niso falili.

Zna bit opcija da so nujno denar rabili za par dni. Daš akcijo pobereš naročila in denar, vmes zadevo urediš in potem z izgovorom storniraš naročilo in vrneš denar. Zastonj hitro posojilo. Se je že delalo kaj takega v preteklosti.
 
22. jul 2007
13.524
1.724
113
124
Zajeta slika.PNG
 
Nazadnje uredil moderator:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.440
2.440
113
Nikjer nisem zasledil ali je aktivno oz. pasivno hlajenje. Nevem zakaj bi sploh oglaševal oz. povdarjal, da ima hlaenje, če ima samo rebra.

No kakorkoli... hvala za odgovor :)

V BigBangu v EP imaš kvazi mojstra za Philips, ki druga kot slednjega ne tišči ven. On bo sigurno vedel kako je z ventilatorjem, če je ali...