Res? Si kdaj vozil recimo Integro Type R?vse kar je pod 2000 je truga, ceprav zdaj so tudi ze 15 let stari avti problem, zarad rje, podni podvozja pregniti itd...tako da... airbagi starani in podobno.
Nekaj imam v spominu izpred mnogo let nazaj, da naj bi po cca.15+ letih airbage zaradi poveane možnosti nepravilnega delovanja (se ne odpre, ko je treba, se ne odpre kot je treba ali pa se odpre, ko sploh ni treba) ali zamenjal z novimi ali pa jih odstranil.vse kar je pod 2000 je truga, ceprav zdaj so tudi ze 15 let stari avti problem, zarad rje, podni podvozja pregniti itd...tako da... airbagi starani in podobno.
Res? Si kdaj vozil recimo Integro Type R?
Verjetno si že slišal za VZDRŽEVANJE vozila?Kaj pri ITRu materiali niso dovzetni na vpliv časa pa to?
Aha aha, potem je pa tu catch - jaz si pa negovo trugo razlagam tako, da se star avto še vedno lahko dobro pelje ampak si v njem enostavno bolj dojemljiv za poškodbe v primeru nesreče. Če se recimo z novim/novejšim ITRom razsuješ pri neki manjši ali srednji hitrosti imaš več šans, da jo bolje odneseš kot pa če gre za 25 let staro ITR.Se strinjava. Ampak komentar od sajkeka truga, jaz razumem na lego na cesti.
SL r129 - tole je imel znanec in ga je streha (hardtop) zezala, ko avto sploh še ni bil v letih. Je to splošna hiba pri teh modelih ali je imel on pač smolo?to bi bilo, ampka dober primerek bo drag v 3pm. Drugače pa bo skoz šraufanje.
A ni vsak R129 imel SERIJSKO zraven hardtop?hard top je itak nek addon ni tako razširjeno.
Sem že napisal: primerjave v varnosti tu ni, ker ITR je praktično piksna. In tako tudi reagira v primeru trka. Imaš pa obraz lep, če se prav spomnim je imela airbag .Aha aha, potem je pa tu catch - jaz si pa negovo trugo razlagam tako, da se star avto še vedno lahko dobro pelje ampak si v njem enostavno bolj dojemljiv za poškodbe v primeru nesreče. Če se recimo z novim/novejšim ITRom razsuješ pri neki manjši ali srednji hitrosti imaš več šans, da jo bolje odneseš kot pa če gre za 25 let staro ITR.
Se mi zdi, da pišeš malo pavšalno.Airbagi niso tak problem če so mehansko nedotaknjeni. So kar dobro zaprte enote, ki lahko ustrezno delovanje zagotavljajo več 10 let v skrajnih pogojih. Dokler lučka za airbag ne gori bo najbrž opravil svojo funkcijo.
Druga stvar so pa pirotehnični zategovalaci pasov, tam naredi staranje svoje. Tudi če se aktivirajo je lahko detonacija prešibka ali pa prepočasna in ne opravijo več svoje vloge optimalno.
Jasno pa današnji airbagi nujno rabijo delujoč zatezovalec pasu, če ne dela je airbag lahko celo nevaren.
Tako da to da se airbag sproži nima nobene veze s tem da tudi prav deluje.