Oldtimer

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.315
5.841
113
pri taščici
Za lominij se ni treba bat, ker ne segnije. Se imaš pa za bat električnih problemov.
Ne segnije ne, oksidira pa ravno tako oziroma ga prezre.
Samo ko pomislim kako preglodaa cevi klime na objemkah pri vagovcih, se bojim da se kaj podobnega tu ne dogaja s karoserijo.

Elektrika: Ti je kaj konkretno znanega kar te vdari po žepu v znesku 4mestne cifre pod kozolcem in na autodocu, ali...
Ta fossil predvidevam da ni hudičevo naloadan, oziroma so kozolcarji se že naučili na novejših avtih čemu kakšna zadeva služi.
Bo pa najbrž res preklemansko drago vzdrževati climatronic in podobne zadeve če bo potreba.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
"Ne segnine ne, oksidira pa ravno tako oziroma ga prezre."

Potrdim iz prve roke: alu pokrov ventilov je na robovih postal tako porozen (robovi niso imeli več ravnih naležnih površin), da ga je bilo nemogoče zatesniti. Poskušali večkrat s tesnilom in tesnilno maso...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.241
5.805
113
Na čistem aluminiju se normalno naredi zelo tanka plast oksida in to ga zaščiti pred nadaljno oksidacijo. Razne zlitine so pa seveda manj odporne.

V resnici nimam pojma iz kakšne zlitine (ali ne) je narejen a8 ali pokrov ventilov...