Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.971
7.173
113
Tesla še edina ki lahko parira kitajcem, predvsem zaradi mreže polnilnic imajo ogromno prednost.

no, pa kapitala tudi imajo neomejeno, kot kitajci, samo pač vseeno odgovarjajo delničarjem in odboru - kar kitajci ne.

 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

shift

Guru
20. jul 2007
10.007
2.478
113
za šankom
Pa tudi ce je 35 v eno stran. So what.
Kitajski box za 17k je prisel iz lendave v KP (308 km) v treh urah in pol.
Audi A6 in Q6 kot "najhitrejsa" sta vozila 2:45.
Box je velikosti golfa, ni twingo/inster "jajcek"

Btw, zadnji je prisel bmw
Box naj bi do 100 mel 14s, inster 10s, manjša baterija, nekako bolj zaupam hyundaiu kot boxu, mogoče samo predsodek, drugi avto se uporablja izključno do službe in po mestu ko se otroka vozi na dejavnosti, ter do trgovine. Grem na testno pa napišem vtise
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in novaa

sad

Guru
24. avg 2007
21.723
10.343
113
Ti trije razlogi kar držijo, ampak absolutno vpliva tudi manjše povpraševanje od načrtovanega.
Saj se vsi spomnimo, kako so bile napihnjene cene EVjev med in takoj po Covidu, ko je bilo povpraševanje večje od ponudbe. So se svinje zaredile, sedaj je pa potrebno stiskati pas.
Si pa ne predstavljam, kako se počutijo tisti, ki so kupili EVje v tistem času napihnjenih cen. Ob takšnem tempu se bodo lahko EVja znebili po štirih letih morda za tretjino cene.
Znanec, ki preprodaja avtomobile ima enega EVja že več kot eno leto na dvorišču. Trenutno ga prodaja za 70% cene, ki jo je plačal, pa tudi enega klica ni. Sem mu rekel, da naj še konkretno zniža, pa noče slišati. Hm. Na koncu ga bo prodal za 40% cene, če bo še kaj čakal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

bev

Majstr
25. apr 2017
438
294
63
Sem v zadnjem tednu vozil inster in box. Vzel bi insterja. Je malo poskočnejši, v boxu nisem našel prave pozicije, ker volan ni nastavljiv po globini, pa inster ima fizične knofe za najnujše nastavitve, box izključno ekran, razen za musko in tempomat na volanu. Nima one pedal driving kar je zame dilbrejker. Ima pa malo večji kufer.
 

Priponke

  • IMG_0162.jpeg
    IMG_0162.jpeg
    1,6 MB · Ogledi: 19

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.070
1.091
113
Si pa ne predstavljam, kako se počutijo tisti, ki so kupili EVje v tistem času napihnjenih cen. Ob takšnem tempu se bodo lahko EVja znebili po štirih letih morda za tretjino cene.

Ni hudega. Se SE (preplacana orenk) je sla na streho pa nobene panike. Tako je, kaj naj. Vozim se, elektrika se dela, skratka zivim bp zaenkrat. Vec niti ne potrebujem. Par jurjev gor dol, dobesedno.

Znanec, ki preprodaja avtomobile ima enega EVja že več kot eno leto na dvorišču. Trenutno ga prodaja za 70% cene, ki jo je plačal, pa tudi enega klica ni. Sem mu rekel, da naj še konkretno zniža, pa noče slišati. Hm. Na koncu ga bo prodal za 40% cene, če bo še kaj čakal.

Za te (preprodajalce avtov) mi ni zal, ce se kdaj zajebejo. Vecinoma sami jebejo druge tko da...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.971
7.173
113
Jaz sem zal bil med tistimi ki sem orenk takrat placal, zdaj bi za isti denar dobil dva. Ampak sem pac moral sel v menjavo da sem dobil free suc, namrec povsod so nehale polnilnice biti free.
Tako da 130.000km narejenih for free tudi ni slabo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.723
10.343
113
Ne bo full navalila, bodo pa EVji konstantno pridobivali tržni delež. Če bodo trenutne subvencije obveljale še naprej. Sedaj je namreč EV v precej primerih poravnan z ICEjem. Če subvencij ne bo več, se bo pa Nemčija zgodila.
Glede kvalitete članka se pa strinjam. Mi je žal za AM.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.097
2.020
113
Da ga bodo konstantno pridobivali je jasno, vprašanje je samo koliko, kako hitro in kje je plafon.
Subvencije pa....pozabi. Idi pogledat koliko denarja namenjajo temu. Drobiž. Za našo mizerno prodajo gre skozi, za futranje tržnega deleža recimo niti 20% pa ni dovolj
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.723
10.343
113
Za te (preprodajalce avtov) mi ni zal, ce se kdaj zajebejo. Vecinoma sami jebejo druge tko da...
Nisem tega napisal, da bi ti bilo žal. Samo kot opis stanja trga. Tudi se ne sekira, mu hre dovolj dobro, da bo zelja jedel zaradi tega :).


Tako da 130.000km narejenih for free tudi ni slabo.
Ti si se tak vozil for free kot tisti iz Celja z Leafom, ko je potem plačal 10.000 za novo baterijo in smo izračunali, da bi ga Clio ceneje prišel.
No, važno da si sebi lažeš.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.971
7.173
113
Nekje 600k bi naj drzale te baterije, potem pa bomo videli kaj bo na trgu.

Resno pa razmisljam da bi ze predcasno menjal, a vecjo, hitrejso…baterijo
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.097
2.020
113
600k km? Pri dosegu 40km? Aja ne, degradacija tesla baterije je seveda proti zakonitostim fizike....6% na 600k km ne?