Box naj bi do 100 mel 14s, inster 10s, manjša baterija, nekako bolj zaupam hyundaiu kot boxu, mogoče samo predsodek, drugi avto se uporablja izključno do službe in po mestu ko se otroka vozi na dejavnosti, ter do trgovine. Grem na testno pa napišem vtisePa tudi ce je 35 v eno stran. So what.
Kitajski box za 17k je prisel iz lendave v KP (308 km) v treh urah in pol.
Audi A6 in Q6 kot "najhitrejsa" sta vozila 2:45.
Box je velikosti golfa, ni twingo/inster "jajcek"
Btw, zadnji je prisel bmw
Si pa ne predstavljam, kako se počutijo tisti, ki so kupili EVje v tistem času napihnjenih cen. Ob takšnem tempu se bodo lahko EVja znebili po štirih letih morda za tretjino cene.
Znanec, ki preprodaja avtomobile ima enega EVja že več kot eno leto na dvorišču. Trenutno ga prodaja za 70% cene, ki jo je plačal, pa tudi enega klica ni. Sem mu rekel, da naj še konkretno zniža, pa noče slišati. Hm. Na koncu ga bo prodal za 40% cene, če bo še kaj čakal.
Ni hudega. Se SE (preplacana orenk) je sla na streho pa nobene panike. Tako je, kaj naj. Vozim se, elektrika se dela, skratka zivim bp zaenkrat. Vec niti ne potrebujem. Par jurjev gor dol, dobesedno.
![]()
Trenutek, ki smo ga čakali: cene električnih avtomobilov nezadržno padajo - kaj se dogaja?
Odgovor je kompleksen.avto-magazin.metropolitan.si
Nisem tega napisal, da bi ti bilo žal. Samo kot opis stanja trga. Tudi se ne sekira, mu hre dovolj dobro, da bo zelja jedel zaradi tegaZa te (preprodajalce avtov) mi ni zal, ce se kdaj zajebejo. Vecinoma sami jebejo druge tko da...
Ti si se tak vozil for free kot tisti iz Celja z Leafom, ko je potem plačal 10.000 za novo baterijo in smo izračunali, da bi ga Clio ceneje prišel.Tako da 130.000km narejenih for free tudi ni slabo.