Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.972
7.173
113
Trenutno je 10 ali 12% degradacije. Baterije starejse kot so manj degradirajo. So modeli s cca 600k narejenih in 20% degradacije, glede tega res ni straha.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.830
7.291
113
A to si pogledal v avtu... A preko teslamate. Tesla zdaj nekaj prikaže ob določenih pogojih, kaj ne? Teslamate nekaj predvideva in ocenjuje?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.972
7.173
113
Ne, pri meni ne kaže nič avto. MCU1. Razen pač na začetku domet, ampak imam itak nastavljeno v % in ne km.

Teslamate imam samo zaradi zgodovine, za tehnikalije gledam scan my tesla, kjer se vidi CaC - to pa računa BMS in dejansko se na podlagi tega vse ostalo računa v avtu - domet, "kapaciteta" v kWh, ipd... teslamate za kapacitetu uporablja podatek omenjen zgoraj in je primerljiv s SMT.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.972
7.173
113
Tole je recimo battery health graf

1745650718702.png


Sem pa zaćel to uporabljat tam nekje novembra, zato gre sedaj graf malce gor, ker postaja topleje. Tisti "skok" vmes pri 303000 pa je kalibracija, ko sem namenoma spraznil/polnil do 100%, da je BMS dobil bolj realne podatke od baterije.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.097
2.020
113
Ne, pri meni ne kaže nič avto. MCU1. Razen pač na začetku domet, ampak imam itak nastavljeno v % in ne km.

Teslamate imam samo zaradi zgodovine, za tehnikalije gledam scan my tesla, kjer se vidi CaC - to pa računa BMS in dejansko se na podlagi tega vse ostalo računa v avtu - domet, "kapaciteta" v kWh, ipd... teslamate za kapacitetu uporablja podatek omenjen zgoraj in je primerljiv s SMT.

Vse to je bikov kakec. Pika. Baterije degradirajo in to je dejstvo. In to ne da malo degradirajo, ampak konkretno...fizika pa to.

Kar pa vsi ti merilci kažejo pa je irelevanto. Pri tesli lažejo kot njihov lastnik.

Recimo na električnem peciklu mi po 3 letih pravi battery health 100%. Kaj to pomeni....pitaj boga.
V navodilih pa piše, v drobnem tisku: 20% lahko degradira bp v tem času
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.972
7.173
113
Kje pa piše, da ne degradirajo? saj sem napisal koliko manj je trenutno moje.

Pa picikl in avto nimata istega BMSja, balansiranje celic pomaga.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.972
7.173
113
Tule je recimo en "laboratorij" graf

1745651616639.png


Torej nekje 12% pri 3000 ciklih...ampak to so polni cikli, torej 0 -100 - 0, kar pa v avtu sila sila redko.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.723
10.343
113
Nekje 600k bi naj drzale te baterije, potem pa bomo videli kaj bo na trgu.

Resno pa razmisljam da bi ze predcasno menjal, a vecjo, hitrejso…baterijo
Itak si spet zgrešil poanto.
Nisem mislil na to, da boš ti moral menjati baterijo. Mislil sem na to, da si v dveh letih vrgel v luft pol vrednosti rabljenega avta. Ampak to je zate zastonj.
No, povej koliko si dal za tvojo Teslo (pa zraven prištej še stroške uvoza in ta fulla drag most v Skandinaviji). Te čisto razumem, zakaj se sedaj fijakaš brez veze, da ''šparaš''. In boš morda enkrat v plusu.
Je pa tak k je en napisal: eni kupijo avto, da bo njim ustrezal, drugi pa svoj slog življenja prilagodijo avtu, da ''šparajo''.

Tak si k sončničarji k imajo zastonj elektriko. :cheer:
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.830
7.291
113
postkovid obdobje je bila anomalija. Sem takrat napisala, da močno upam, da mi ravno takrat ne crkne noben avto, ker drugega bi morala kupiti in za kaki denar pač bi hoteli. rabljeni so bili skorajdane več, kot sem jaz dala za novega, novih ni bilo za dobiti in so bili seveda še dražji. Zdaj so cene nazaj dol in Kitajci jih še bolj dol porivajo. Kaj se dogaja s ceno kupljenih takrat je jasno. Takrat si kupil avto, ker si ga rabil, kdor je pa špekuliral, pa mislil, da je edina pot gor... ja ne vem, naj se obrne na sodišče, pri nas itak scolamo nazaj pa rit odnašamo vsakemu špekulantu, ki se zahebe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in darjan

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.972
7.173
113
Ja, zaradi tega sem spremenil plan in tako bom odrzal tega dokler je bo kaksen P100D model res ugodno, vmes pa mogoce menjam baterijo, samovoljno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.723
10.343
113
postkovid obdobje je bila anomalija. Sem takrat napisala, da močno upam, da mi ravno takrat ne crkne noben avto, ker drugega bi morala kupiti in za kaki denar pač bi hoteli. rabljeni so bili skorajdane več, kot sem jaz dala za novega, novih ni bilo za dobiti in so bili seveda še dražji. Zdaj so cene nazaj dol in Kitajci jih še bolj dol porivajo. Kaj se dogaja s ceno kupljenih takrat je jasno. Takrat si kupil avto, ker si ga rabil, kdor je pa špekuliral, pa mislil, da je edina pot gor... ja ne vem, naj se obrne na sodišče, pri nas itak scolamo nazaj pa rit odnašamo vsakemu špekulantu, ki se zahebe.
Hvala za nepotrebno razlago.
Jaz sem komentiral samo darjanovo “brezplačno” vožnjo. Katero je plačal v dveh letih s 50% izgube vrednosti. FuLLa zastonj.
Ja, zaradi tega sem spremenil plan in tako bom odrzal tega dokler je bo kaksen P100D model res ugodno, vmes pa mogoce menjam baterijo, samovoljno.
Zmeden sem. Zakaj boš menjal baterijo, če te pa zdrži do 600 jurjev bp.

Očitno sevanje baterija res vpliva na človeka.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.844
7.387
113
pri taščici
Ti trije razlogi kar držijo, ampak absolutno vpliva tudi manjše povpraševanje od načrtovanega.
Saj se vsi spomnimo, kako so bile napihnjene cene EVjev med in takoj po Covidu, ko je bilo povpraševanje večje od ponudbe. So se svinje zaredile, sedaj je pa potrebno stiskati pas.
Si pa ne predstavljam, kako se počutijo tisti, ki so kupili EVje v tistem času napihnjenih cen. Ob takšnem tempu se bodo lahko EVja znebili po štirih letih morda za tretjino cene.
Znanec, ki preprodaja avtomobile ima enega EVja že več kot eno leto na dvorišču. Trenutno ga prodaja za 70% cene, ki jo je plačal, pa tudi enega klica ni. Sem mu rekel, da naj še konkretno zniža, pa noče slišati. Hm. Na koncu ga bo prodal za 40% cene, če bo še kaj čakal.
Tudi sam sem ga kupil potem ko je tesla 7k znizala ceno.
Eno leto kasneje se za 5 pa 2700 vec subcencije.
Po dvej letih sem lahko vesel ce dobim 2/3 za njega.
Pred dobrim letom sem kupil rabljeno Kono za 16. Tisto pa je bil bolj pametno izbran termin.
Se dane se prodajajo za tako vrednost.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.972
7.173
113
Kaka točno računica je tukaj zadaj, da v iztrošeno kanto vložiš najmanj 10k€ za novo baterijo? Daj da uganem...ni je?
Edina tvoja računica je...samo da se jaz zastonj vozim, pa naj stane koliko stane
Baterija kosta 6-7k, za mojo dobim 4k ali vec, ce bi razstavil in prodajal po modulih. Tu je se sicer delo a bi ga optavil sam s pomocjo.
Ni to tak big deal, kot eni mislite.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.575
1.308
113
kako je lahko vsaka sendvič mašina registrirana pri teh provajderjih bp, pri teh polnilnih igračah pa to ne gre?

Sumim da vem zakaj. Money talks....sendviči delajo profit, te igrače pa ne. Brez subvencij so mrtve in se nobenemu ne da zajebavat s tem sranjem. Sploh ob vrtoglavi zasedenosti ob 2% ev igračah na cesti
Prvič: druge zajteve za POS terninale.
Drugič: lastnik sendvičomata je firma, ki jih ima cel kup in jih tudi upravljka. Pri polnilnicah je dostikrat lastnim, drug kot upravljalec, kar pri marsikaterem payment providerju postane problem.
Tretjič: sendvičomati laufajo lokalno, polniilnice preko zalednega sistema
Pa še kak razlog se najde.
DCjke primerne moči na primerni lokaciji delajo plus. Že nekaj časa.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.908
2.461
113
Pomurje
  • Všeč mi je
Reactions: darjan in uncle_sam