Okolju prijazni avtomobili

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.832
2.478
113
Pomurje
Test bi namenjen nicemer koristen. Niti hans ne skuri celega tanka na AC.

Zal, kdor hoce vedeti, kako primeren je nek avto za njegove potrebe, kar se porabe v dolocenih pogojih tice, bo zaobsel vse teste in šel na spritmonitor. Ga ni testa relevantnega in kredibilnega. Eni so standardizirani za vse avte in se v fabrki naredi vse, da dobro skozi pride v tocno tem testu, cim skrenes izven, skrene vse. eni so namenjeni temu, da dobijo ven rezultate, kot jih zelijo. Tukaj beremo o 100% AC. Kaj 100% 30 cona pa 100% 90km/h niso dali ustrezenga vrstnega reda?

Se strinjam
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
21.473
10.138
113
Boš ga nafilal vsaki noč za 500km na 100%?
In degradacija za takšno početje bo tudi verjetno precej večja?

Podvig 700km/dan južno in vzhodno od slovenije poleti z EV in tesla SC ni mačji kašelj.
Kaj šele s katerimi drugimi znamkami, ki še nimajo infrastrukture
No daj, izračunaj koliko je 500km x 250 delavnikov in si potem sam sebi postavi to neumno vprašanje. Meni ga ni treba. Btw. tudi sam veš, da bo poleti mačji kašelj in ne bo treba cuzati cele baterije. In še to: sem zgoraj napisal, da mi ta doseg pozimi omogoča daljše poti brez neke večje živčnosti. Če je zate živčnost, ko gledaš kako je 1% baterije, potem pač glej. Jaz nimam niti najmanjšega namena pri 0 stopinjah obstati s prazno baterijo, po možnosti na avtocesti, da me lepo kak šleper pobere.

Test bi namenjen nicemer koristen. Niti hans ne skuri celega tanka na AC.

Zal, kdor hoce vedeti, kako primeren je nek avto za njegove potrebe, kar se porabe v dolocenih pogojih tice, bo zaobsel vse teste in šel na spritmonitor. Ga ni testa relevantnega in kredibilnega. Eni so standardizirani za vse avte in se v fabrki naredi vse, da dobro skozi pride v tocno tem testu, cim skrenes izven, skrene vse. eni so namenjeni temu, da dobijo ven rezultate, kot jih zelijo. Tukaj beremo o 100% AC. Kaj 100% 30 cona pa 100% 90km/h niso dali ustrezenga vrstnega reda?
Vidim, da si že indoktrinirana Teslačica. Čestitke.
Nič, imaš prav, tudi Hans ne skuri celega tanka na AC. Sploh pri top speedu, ki btw. v Hansovi deželi ni 130km/h na precej odsekih.

PS: Prav zanimivo je opazovati, kako nekateri ne dopuščate niti najmanjše možnosti, da je nekaj nekomu drugemu celo koristno. Zgoraj se je javil še en lastnik ID7, ki pravi da je točno to to, kar njega zanima. Ampak Teslašem je samo ena zadeva pravilna, vse drugo je brez veze.
Čist tak, če se ti cijaziš po coni 30 in po regionalki, še ne pomeni, da se tudi ostali. Recimo jaz sem verjetno 95% na avtocesti. Jeba, izgleda nekaj ne delam prav, ker to je narobe.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.908
1.038
113
Kamot lahko tudi tega naredijo. Npr simulacija prostega pada, dokler ne zmanjka baterije... Taki testi so useless in PR najslabse vrste. Nad WLTPjem ali kaj je, se vsi zgrazate, pa je bistveno bolj življenjski. S takimi testi si pa nekdo, ki avto zares kupuje, nima kaj pomagat. Sluzijo samo sankovskim in v danasnji eri forumskim prepucavanjem.
Najhujs je, ko beboti pol iz tega naprej razpredajo svoje teorije. Naj kupi te zmagovalne wagne pa uporablja in pove. Cez Teslo in SC ga trenutno ni, sori. Pa dejmo upalt kako sem teslo, teslic etc... Tako je v praksi. Teoritiki pa ajde gasa, razpali.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.719
7.201
113
Vidim, da si že indoktrinirana Teslačica. Čestitke.
Nič, imaš prav, tudi Hans ne skuri celega tanka na AC. Sploh pri top speedu, ki btw. v Hansovi deželi ni 130km/h na precej odsekih.

PS: Prav zanimivo je opazovati, kako nekateri ne dopuščate niti najmanjše možnosti, da je nekaj nekomu drugemu celo koristno. Zgoraj se je javil še en lastnik ID7, ki pravi da je točno to to, kar njega zanima. Ampak Teslašem je samo ena zadeva pravilna, vse drugo je brez veze.
Čist tak, če se ti cijaziš po coni 30 in po regionalki, še ne pomeni, da se tudi ostali. Recimo jaz sem verjetno 95% na avtocesti. Jeba, izgleda nekaj ne delam prav, ker to je narobe.

Tis vidiš, kar ti pase in ce bo to drugace kot nekdo drug, bomo etikirali. Mogoce me bo pa strah pol, da me je bo kdo videl pol tako, pa bom tiho... Tudi na bolj pomembnih temah, kot je avto, takale pasivna agresija ne gre skozi. Kaj mislis, koliko je meni vazno, ce mi nek "sad" zmerja s Teslačico. Točno toliko, kot je to dejansko vazno in relevantno.

Za avto gre, bogami... Predstavljaj si, da sem kupila iD7 ali pa passata, ali katerikoli ti je pri srcu, magari oni prvi s tistega testa, pa se enkrat preberi, kaj sem napisala, ce bo slo z manjso obremenjenostjo z neumnostmi potem... Ali pa recimo isti test, pa da Tesla zaseda prvih 5 mest. Saj je vseeno, kar ti je lazje.

In jaz ne le, da dopuscam moznost, da se nekomu takle test zdi koristen, to vem. Kar pa nima nobene veze s tem, a je res kaj vreden ali ne.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.473
10.138
113
In jaz ne le, da dopuscam moznost, da se nekomu takle test zdi koristen, to vem. Kar pa nima nobene veze s tem, a je res kaj vreden ali ne.
To veš, da si se s tem ssma sebe demantirala?

Kar se tiče Tesle in Teslašev sem pa tudi že razložil.
dizle ;).

Teslo sem pa namerno noter vrgel zaradi darjana in ostalih Teslašev.
Teslaš = bedak, ki mu je Tesla holy grail, the best of best, ki ob najmanjši omembi slabosti Tesle doživi peno na ustih.
Teslaš NI = normalen uporabnik Tesle, ki mu dol visi, kaj drugi pravijo o Tesli in tudi sam prizna kakšno slabost Tesle
 
  • Haha
Reactions: Rekreacija

sad

Guru
24. avg 2007
21.473
10.138
113
Pa še nekaj glede spritmonitorja, ki je odlična zadeva, ampak ga je treba s pametjo uporabljati. Težava njega je pri EVjih konkretno večja kot pri ICE, ker poraba pozimi lahko naraste tud za 100%. Mene povprečna poraba po SM recimo pozimi pri 0 stopinjah in recimo na AC ne pomeni nič, ker je neuporabna.
Isto je recimo pri SM pri ICE v določenih primerih. Recimo kupiš Fiat 500 Abarth, ki se ga večinoma v tujini uporablja za skakanje okrog in še to ga ima veliko žensk, ki vozijo bolj umirjeno. Jaz ga pa recimo kupim za vožnjo po AC pri 150km/h in več. Pač sem mazohist. Bo konkretna razlika v porabi in mi je recimo meni podatek iz SM popolnoma neuporaben.
Ali pa recimo nakup dizla, ki se ga v večini primerov vozi na daljše razdalje, sam ga pa uporabljam več ali manj le za po mestu.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.947
1.690
113
SM je neuporaben ker ga uporabljajo samo ljudje, ki porabo spremljajo. In posledicno na porabo pri voznji tudi bolj pazijo. Meni je vsak avto zrl ene 2l vec od SM.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in darjan

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.832
2.478
113
Pomurje
No daj, izračunaj koliko je 500km x 250 delavnikov in si potem sam sebi postavi to neumno vprašanje. Meni ga ni treba. Btw. tudi sam veš, da bo poleti mačji kašelj in ne bo treba cuzati cele baterije. In še to: sem zgoraj napisal, da mi ta doseg pozimi omogoča daljše poti brez neke večje živčnosti. Če je zate živčnost, ko gledaš kako je 1% baterije, potem pač glej. Jaz nimam niti najmanjšega namena pri 0 stopinjah obstati s prazno baterijo, po možnosti na avtocesti, da me lepo kak šleper pobere.


Vidim, da si že indoktrinirana Teslačica. Čestitke.
Nič, imaš prav, tudi Hans ne skuri celega tanka na AC. Sploh pri top speedu, ki btw. v Hansovi deželi ni 130km/h na precej odsekih.

PS: Prav zanimivo je opazovati, kako nekateri ne dopuščate niti najmanjše možnosti, da je nekaj nekomu drugemu celo koristno. Zgoraj se je javil še en lastnik ID7, ki pravi da je točno to to, kar njega zanima. Ampak Teslašem je samo ena zadeva pravilna, vse drugo je brez veze.
Čist tak, če se ti cijaziš po coni 30 in po regionalki, še ne pomeni, da se tudi ostali. Recimo jaz sem verjetno 95% na avtocesti. Jeba, izgleda nekaj ne delam prav, ker to je narobe.

Ne vem zakaj se prepiraš?
Ti si tisti 1% ki rabi 500+ dosega vsaki dan.
Vzameš ID7 in je to to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.584
7.216
113
pri taščici
SM je neuporaben ker ga uporabljajo samo ljudje, ki porabo spremljajo. In posledicno na porabo pri voznji tudi bolj pazijo. Meni je vsak avto zrl ene 2l vec od SM.
Pri ice sem imel porabo kar v skladu s SM. Pro dveh dizl avtih
Pri tesli pa niti se nisem gledal
Imam pa verjetno višjo od ostalih.
Predvsem pozimi, na račun kratkih vozenj, kjer je doseg z lahkoto samo polovico WLTP.
Pa tudi sicer mi se kdaj cegu pade na gas. Ker je večji ucinek kot prej pri dizlih.
Lani v Romuniji pa srm imel na nekem 170+km odseku doseg 110+% wltp.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.543
9.905
113
EU
SM je neuporaben ker ga uporabljajo samo ljudje, ki porabo spremljajo. In posledicno na porabo pri voznji tudi bolj pazijo. Meni je vsak avto zrl ene 2l vec od SM.
Sprit Monitor uporabljam zaradi radovednosti, koliko me bo stalo gorivo. Podatki nič ne vplivajo na "sedaj nebom pritiskal plina".
Za Hondo Jazz, v desetih letih še nisem prestopil virtualne meje 10.000 Eurov, za celotno količina porabljenega bencina.
Če bi imel "ful" električno "Hondo Jazz" , bi bila pri nakupu v štartu dražja za nekaj Eurov.
V tem obdobju mi nebi prinesla nazaj razliko v ceni. Še baterija bi bila zanič.
Moram priznati, da sem na neelektrični ICE Hondi, zamenjal baterijo (akumulator).
Crknil je po šestih letih. :evil:
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.719
7.201
113
To veš, da si se s tem ssma sebe demantirala?

Zakaj že? Ti si vzel za predpostavko, da se mi zdi test glup zaradi ne vem cesa. Pa ni nobenega drugega razloga kot to, da je test glup. Enako glup bi bil, ce bi bila Tesla na prvem mestu.

Spritmonitor lahko tudi kaj poklikas
Ja, to so ljudje, ki beležijo porabo. Belezijo vse, tudi kje se vozijo, da imajo tako porabo. Ali je mesto, ali je regionalka ali AC. Ce ni ravno buticen avto, je vzorec dovolj velik.

In se nasploh... Katerikoli EV, ce hoces biti na varni strani za zimo - wltp/2. Ce tole dovolj, ne bo nihce razocaran, ce pa neke cudne teste bere pa zna bit, da mu bo zal da ni dizla kupil...
 
  • Všeč mi je
Reactions: vogel in Najbolji

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.694
7.123
113
Jabe saj lahko tudi ti poshareas tvojo porabo iz teslamate pa bodo videli kaksna je in kje, poleg imas tudi podatek o ucinkovitosti glede na wltp test.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa