Okolju prijazni avtomobili

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.830
2.474
113
Pomurje
Test bi namenjen nicemer koristen. Niti hans ne skuri celega tanka na AC.

Zal, kdor hoce vedeti, kako primeren je nek avto za njegove potrebe, kar se porabe v dolocenih pogojih tice, bo zaobsel vse teste in šel na spritmonitor. Ga ni testa relevantnega in kredibilnega. Eni so standardizirani za vse avte in se v fabrki naredi vse, da dobro skozi pride v tocno tem testu, cim skrenes izven, skrene vse. eni so namenjeni temu, da dobijo ven rezultate, kot jih zelijo. Tukaj beremo o 100% AC. Kaj 100% 30 cona pa 100% 90km/h niso dali ustrezenga vrstnega reda?

Se strinjam
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
21.462
10.139
113
Boš ga nafilal vsaki noč za 500km na 100%?
In degradacija za takšno početje bo tudi verjetno precej večja?

Podvig 700km/dan južno in vzhodno od slovenije poleti z EV in tesla SC ni mačji kašelj.
Kaj šele s katerimi drugimi znamkami, ki še nimajo infrastrukture
No daj, izračunaj koliko je 500km x 250 delavnikov in si potem sam sebi postavi to neumno vprašanje. Meni ga ni treba. Btw. tudi sam veš, da bo poleti mačji kašelj in ne bo treba cuzati cele baterije. In še to: sem zgoraj napisal, da mi ta doseg pozimi omogoča daljše poti brez neke večje živčnosti. Če je zate živčnost, ko gledaš kako je 1% baterije, potem pač glej. Jaz nimam niti najmanjšega namena pri 0 stopinjah obstati s prazno baterijo, po možnosti na avtocesti, da me lepo kak šleper pobere.

Test bi namenjen nicemer koristen. Niti hans ne skuri celega tanka na AC.

Zal, kdor hoce vedeti, kako primeren je nek avto za njegove potrebe, kar se porabe v dolocenih pogojih tice, bo zaobsel vse teste in šel na spritmonitor. Ga ni testa relevantnega in kredibilnega. Eni so standardizirani za vse avte in se v fabrki naredi vse, da dobro skozi pride v tocno tem testu, cim skrenes izven, skrene vse. eni so namenjeni temu, da dobijo ven rezultate, kot jih zelijo. Tukaj beremo o 100% AC. Kaj 100% 30 cona pa 100% 90km/h niso dali ustrezenga vrstnega reda?
Vidim, da si že indoktrinirana Teslačica. Čestitke.
Nič, imaš prav, tudi Hans ne skuri celega tanka na AC. Sploh pri top speedu, ki btw. v Hansovi deželi ni 130km/h na precej odsekih.

PS: Prav zanimivo je opazovati, kako nekateri ne dopuščate niti najmanjše možnosti, da je nekaj nekomu drugemu celo koristno. Zgoraj se je javil še en lastnik ID7, ki pravi da je točno to to, kar njega zanima. Ampak Teslašem je samo ena zadeva pravilna, vse drugo je brez veze.
Čist tak, če se ti cijaziš po coni 30 in po regionalki, še ne pomeni, da se tudi ostali. Recimo jaz sem verjetno 95% na avtocesti. Jeba, izgleda nekaj ne delam prav, ker to je narobe.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.902
1.033
113
Kamot lahko tudi tega naredijo. Npr simulacija prostega pada, dokler ne zmanjka baterije... Taki testi so useless in PR najslabse vrste. Nad WLTPjem ali kaj je, se vsi zgrazate, pa je bistveno bolj življenjski. S takimi testi si pa nekdo, ki avto zares kupuje, nima kaj pomagat. Sluzijo samo sankovskim in v danasnji eri forumskim prepucavanjem.
Najhujs je, ko beboti pol iz tega naprej razpredajo svoje teorije. Naj kupi te zmagovalne wagne pa uporablja in pove. Cez Teslo in SC ga trenutno ni, sori. Pa dejmo upalt kako sem teslo, teslic etc... Tako je v praksi. Teoritiki pa ajde gasa, razpali.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.713
7.197
113
Vidim, da si že indoktrinirana Teslačica. Čestitke.
Nič, imaš prav, tudi Hans ne skuri celega tanka na AC. Sploh pri top speedu, ki btw. v Hansovi deželi ni 130km/h na precej odsekih.

PS: Prav zanimivo je opazovati, kako nekateri ne dopuščate niti najmanjše možnosti, da je nekaj nekomu drugemu celo koristno. Zgoraj se je javil še en lastnik ID7, ki pravi da je točno to to, kar njega zanima. Ampak Teslašem je samo ena zadeva pravilna, vse drugo je brez veze.
Čist tak, če se ti cijaziš po coni 30 in po regionalki, še ne pomeni, da se tudi ostali. Recimo jaz sem verjetno 95% na avtocesti. Jeba, izgleda nekaj ne delam prav, ker to je narobe.

Tis vidiš, kar ti pase in ce bo to drugace kot nekdo drug, bomo etikirali. Mogoce me bo pa strah pol, da me je bo kdo videl pol tako, pa bom tiho... Tudi na bolj pomembnih temah, kot je avto, takale pasivna agresija ne gre skozi. Kaj mislis, koliko je meni vazno, ce mi nek "sad" zmerja s Teslačico. Točno toliko, kot je to dejansko vazno in relevantno.

Za avto gre, bogami... Predstavljaj si, da sem kupila iD7 ali pa passata, ali katerikoli ti je pri srcu, magari oni prvi s tistega testa, pa se enkrat preberi, kaj sem napisala, ce bo slo z manjso obremenjenostjo z neumnostmi potem... Ali pa recimo isti test, pa da Tesla zaseda prvih 5 mest. Saj je vseeno, kar ti je lazje.

In jaz ne le, da dopuscam moznost, da se nekomu takle test zdi koristen, to vem. Kar pa nima nobene veze s tem, a je res kaj vreden ali ne.