Boš ga nafilal vsaki noč za 500km na 100%?
In degradacija za takšno početje bo tudi verjetno precej večja?
Podvig 700km/dan južno in vzhodno od slovenije poleti z EV in tesla SC ni mačji kašelj.
Kaj šele s katerimi drugimi znamkami, ki še nimajo infrastrukture
No daj, izračunaj koliko je 500km x 250 delavnikov in si potem sam sebi postavi to neumno vprašanje. Meni ga ni treba. Btw. tudi sam veš, da bo poleti mačji kašelj in ne bo treba cuzati cele baterije. In še to: sem zgoraj napisal, da mi ta doseg pozimi omogoča daljše poti brez neke večje živčnosti. Če je zate živčnost, ko gledaš kako je 1% baterije, potem pač glej. Jaz nimam niti najmanjšega namena pri 0 stopinjah obstati s prazno baterijo, po možnosti na avtocesti, da me lepo kak šleper pobere.
Test bi namenjen nicemer koristen. Niti hans ne skuri celega tanka na AC.
Zal, kdor hoce vedeti, kako primeren je nek avto za njegove potrebe, kar se porabe v dolocenih pogojih tice, bo zaobsel vse teste in šel na spritmonitor. Ga ni testa relevantnega in kredibilnega. Eni so standardizirani za vse avte in se v fabrki naredi vse, da dobro skozi pride v tocno tem testu, cim skrenes izven, skrene vse. eni so namenjeni temu, da dobijo ven rezultate, kot jih zelijo. Tukaj beremo o 100% AC. Kaj 100% 30 cona pa 100% 90km/h niso dali ustrezenga vrstnega reda?
Vidim, da si že indoktrinirana Teslačica. Čestitke.
Nič, imaš prav, tudi Hans ne skuri celega tanka na AC. Sploh pri top speedu, ki btw. v Hansovi deželi ni 130km/h na precej odsekih.
PS: Prav zanimivo je opazovati, kako nekateri ne dopuščate niti najmanjše možnosti, da je nekaj nekomu drugemu celo koristno. Zgoraj se je javil še en lastnik ID7, ki pravi da je točno to to, kar njega zanima. Ampak Teslašem je samo ena zadeva pravilna, vse drugo je brez veze.
Čist tak, če se ti cijaziš po coni 30 in po regionalki, še ne pomeni, da se tudi ostali. Recimo jaz sem verjetno 95% na avtocesti. Jeba, izgleda nekaj ne delam prav, ker to je narobe.