Okolju prijazni avtomobili

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.900
3.825
113
CLIO15 ti razumeš nemško:

V osnovi si sami sebi jamo kopljejo, ker so dosegli skupen CO2 za floto, da ne rabijo plačati kazni so znižali cene fosilcov in povečali prodajo tam, in tako dosegli večji dobiček.

Co2 zaveze pa naj počakajo na čas ko bo se znižala Co2 obveznost za floto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.063
1.081
113
VW tega ne počne zaradi situacije danes, temveč kaj se jim obeta čez leta. Letos so izgubili kitajski trg, naslednje 5 let bodo povsem izgubili Azijo, potem pa začeli izgubljati še ostalo.
In ker imajo za 100 milijard € dolga, za katerega je treba plačevati obresti, je treba čim prej ukrepati.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.432
1.174
113
Jaz pa mislim da VWju sploh ne gre tak slabo vsaj glede na to:

1726000502580.png
 

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
522
105
43
Jaz pa mislim da VWju sploh ne gre tak slabo vsaj glede na to:

Poglej priponko 92319

Še dobro, da je tako. Vsakemu, ki je vsaj malo razgledan ali le delno vpet v to branžo, je jasno, da bi kolaps evropske avtomobilske industrije, katere velik delež je hočeš nočeš VAG, bistveno vplival na celotno evropsko gospodarstvo in nenazadnje življenjski standard vseh nas. Na žalost pa lahko tukaj bereš bistroumneže, kot so darjan, hojnik, LarryC in (v nekaj zadnjih objavah) Jabe, ter postaneš upravičeno zaskrbljen glede prihodnosti gospodarstva v Evropi. Ne rečem, da so naši koncerni brezmadežni, ampak Kitajci in podobni kalibri so in bodo še bistveno manj. Kak konkreten stik z njimi bi marsikomu odprl oči, razumem pa, da vas večina te izkušnje (še) ni imela. Upam, da se tisti, ki VAG-u in ostalim velikim igralcem v evropski avtomobilski industriji privoščijo zaton, zavedajo posledic, ki bi/bodo vplivale tudi na družbe, kot so SAP, Kuka ipd. Menim, da bi nas to moralo kar precej skrbeti, pa naj si služimo kruh v javnih ustanovah, bankah, gospodarskih družbah, nvo-jih itd.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.444
984
113
Kitajc gor, dol. VAG je tam kjer je zaradi svoje nesposobnosti oz. arogantnosti. In ja, huda bo, ampak smo si sami krivi. Treba bo rokave zavihat, ne samo jamrat kaj bo. To ve ze vsak, kateri vsaj malo spremlja dogajanje zadnjih nekaj let.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.755
10.420
113
kod Džej-Zija
Zdi se mi, da se pomena evropske avtomobilske industrije kar zavedamo. Problem je obnašanje vodstva VAG, klasičen ”too big to fail” scenarij. Smetano poberejo kapitalisti, izgubi socializiramo. Tega imamo pa že malo dosti. Ker je bančni potop 2008 ostal še dobro v spominu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam in sad

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.467
6.809
113
VAG pač "misli" da je ameriški GM - ampak glede na napisano tudi je.

Tako da ja, too big to fall, bo pa zanimivo gledat kako se ga bo reševalo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.181
2.407
113
Pomurje
Še dobro, da je tako. Vsakemu, ki je vsaj malo razgledan ali le delno vpet v to branžo, je jasno, da bi kolaps evropske avtomobilske industrije, katere velik delež je hočeš nočeš VAG, bistveno vplival na celotno evropsko gospodarstvo in nenazadnje življenjski standard vseh nas. Na žalost pa lahko tukaj bereš bistroumneže, kot so darjan, hojnik, LarryC in (v nekaj zadnjih objavah) Jabe, ter postaneš upravičeno zaskrbljen glede prihodnosti gospodarstva v Evropi. Ne rečem, da so naši koncerni brezmadežni, ampak Kitajci in podobni kalibri so in bodo še bistveno manj. Kak konkreten stik z njimi bi marsikomu odprl oči, razumem pa, da vas večina te izkušnje (še) ni imela. Upam, da se tisti, ki VAG-u in ostalim velikim igralcem v evropski avtomobilski industriji privoščijo zaton, zavedajo posledic, ki bi/bodo vplivale tudi na družbe, kot so SAP, Kuka ipd. Menim, da bi nas to moralo kar precej skrbeti, pa naj si služimo kruh v javnih ustanovah, bankah, gospodarskih družbah, nvo-jih itd.

Vsekakor se strinjam z napisanim, vendar nismo več v socializmu ali planskem gospodarstvu.
Tako radi napišejo, da živimo v preteklih časih in, da jih moremo pozabit.

Če je trdi kapitalizem za vse, naj bo tudi za avtomobilsko industrijo.
Lastniki so si desetletja filali žepe z dobički, mi jih pa bomo zdaj reševali. Niso oni kmetijstvo ali energetika. Brez VW, Toyota, itd. se bo svet še naprej vozil.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.251
2.627
113
V VW je verjetno vloženega precej denarja pokojninskih skladov, tako da je v tem primeru 2 big 2 fail.
Avtomobili se bodo pa še vedno delali, podizvajalci tudi, le lastniki fabrik bodo verjetno poševnooki.
Saj Britancem je tudi propadla avtoindustrija, pa so delali naprej Nemci pa Japonci.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.372
2.409
113
Mater ste tukaj gori butasti, vi že kar pokopavate Evropsko avtomobilsko industrijo. Kar sanjajte. Nikoli.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.251
2.627
113
Mater ste tukaj gori butasti, vi že kar pokopavate Evropsko avtomobilsko industrijo. Kar sanjajte. Nikoli.
Evropski avtomobilski industriji so košček skozi desetletja odščipnili Japonci, Korejci, s Teslo celo Američanom uspelo, kar jim prej nikoli ni. Verjetno bo s Kitajci podobno.
Pogorišča zagotovo ne bo, verjetno marsikakšna blagovna znamka odide v večna lovišča ali Kitajcem.
Bistveno se pozablja, da so evropski proizvajalci živeli na račun kitajskega trga. Lahko prodajajo dizle v EU pa ne bo pomagalo, Kitajci pač hočejo EV s karaoke na tablici na armaturi. Pade kitajska prodaja, panika.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.175
1.641
113
40
Z ID7 so dokazali, da znajo.

Problem je da z zamudo, stari prdeci z miljonskimi bonusi ne želijo sprememb... Hkrati pa je preveč pohlepa in raje kot da nekaj znizajo maržo in zavihajo rokave, bluzijo po Bruslju in lobirajo...

Povprečni evropejc (in tudi american) bo raje dal 2000 eur vec za domac in relativno kvaliteten avto kot pa neznanko iz vzhoda.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.251
2.627
113
VW npr je pobiral smetano na Kitajskem. Sedaj zgleda ni niti za suh kruh. Banke pa še vedno hočejo obroke. Ta stvar lahko konkretno poči. Glede na opozorila, ko že leta prihajajo...