Okolju prijazni avtomobili

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.045
692
113
EU
To ni fer da ne daš poleg informacije, koliko km pa naredijo klasični tovornjaki. Ker 600 km ni nič. Naj me kdo popravi, ampak tovornjaki naredijo vsaj 2000 km s polnim tankom. Zdaj pa računaj še izgubljen čas polnjena teh enormnih baterij v primerjavi s tankanjem dizla.:bonk:
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.854
9.531
113
Pojma nimam, koliko jih zivi od vaga. Vem, da jih kar nekaj od avtomobilske industrije in nekateri najbrz vezani na ICE (kar bo kmalu problem), ampak da jim pa VAG eksistenco daje, pa ne vem.

Ekstremiziram samo VAG. S tem, da meni dizelgejt malo dol visi, razen tega, da ponazarja osnovni problem - mislijo, da lahko počnejo karkoli hočejo. Ta karkolihocejo, ki je mene extremiziral, so bili pa poskusi na zivalih (celo primatih) in ljudeh mimo vseh zelo ostrih pravil in regulacij na hitlerjanski nacin. Ker pac VAG dela kar hoče... In se kot razvajen psihopatski otrok pase mamici Nemčiji za kiklo, ki ga vedno iz sranja ven vleče. Kar me pa se najbolj čudi - s podporo zavozenega folka. Ki je tudi pripravljen sprejeti karkoli, samo da bo pasat. Seveda za krinko - kaj pa (slovenske) sluzbe (boli jih k* za njih), pa sej to ni nič tacga, ali pa to je pa ja fajn, da nekdo raziskuje (in se gre znanost levela alterja)...

Tako da še enkrat - VAG zaradi mene lahko crkne. In manipuliranja na način, koliko jih zivi od njega, si ne dovolim. Odgovor je - nobeden. Najbrz bi za koga bil to lahko setback za kaki mesec, dokler druge sluzbe ne dobi. VAG je dalec od vsemogočnega...
Fajn zapisano. Škoda, sem te imel za bolj razgledano.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.917
1.803
113
VAG crkne, z odvisnimi firmami vred 1 mio delovnih mest... ni panike, setback za kaki mesec in že imaš novo službo.

Še sreča da se nova ogromna podjetja odpirajo po tekočem traku in nobeno ne gre v kuratz

1000035670.jpg
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.313
6.093
113
Razgledani ste eni tok, kot one ženske, ki jih ne razumete, ki hodijo nazaj po še. Poznano zlo, dolocena recimo temu "varnost", ker je pac bojazen pred neznanim prehuda, vkup s tupenjem v betico, da bodo kar umrle, ce jih vec ne bo, da bi za njihovo dobrobit skrbel...

Seveda lahko se pa naivno motim in je treba enajblati vsako svinjarijo, ki jo VAG zakuha. Od poskusov, do dizelgajta, do obiranja kupcev za vedno slabšo kvaliteto (preko cen, ali preko politike, da se malo porazdeli). Ker drugace bomo kar vsi pomrli... Meni samo manjka razgledanosti, pa mi takle uide, ce bi vec vedela, bi si oltarček za VAG nardila, ne pa takle...
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
962
280
63
VAG crkne, z odvisnimi firmami vred 1 mio delovnih mest... ni panike, setback za kaki mesec in že imaš novo službo.

Še sreča da se nova ogromna podjetja odpirajo po tekočem traku in nobeno ne gre v kuratz

Poglej priponko 91951


Pri 750M populacije evrope, pa recimo da je aktivno zaposlenih 50% teh, je to kaj... par promilov?

Če niso sposobni delovat na trgu naj crknejo. Sj mamo kapitalizem.
 
  • Haha
Reactions: sajkek

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.419
975
113
Seveda, to je problem. To, da drugemu zasedaš polnilnico ni problem. Samo tvoja rit je tvoj problem.

Ko bos ti un k Darjana na chargerju caka mu nabijej. Tko da pa za vsako stvar k jo napise isces in seveda najdes neki da utrujas pa glih ni ne. Sej se lahko mal umiris. Al si res tako alergicen? K ce bojo se drugi taki, si ga tud ti 'najebal'.

Očitno je najbolje, da se kar vse zapre in preseli na pucen Kitajsko. In bomo živeli v raju. Samo ta raj bo samo za Kitajce, kar očitno nekaterim ni jasno. Kako ta raj izgleda, si lahko v živo pogledaš v Rusiji.
Pa da se razumemo: tudi jaz imam slabo mnenje o VAGu po dieselgateu.

Glede tega pa ja, sami (zahod) smo v zelji po dobicku vse znosil na kitajsko in nekaj casa lepo zivel od tega. A nas je kitajc 'shekal', sam to nam pa ni vsec. Sploh zdaj, ko ni vec tako zahojen pa reven kot je bil. Za koga bo raj, ki ga opisujes ne vem, vem samo da kitajc dela isto kar pocne zahod. Ocitno so za odtenek pametnejsi, kot so nasi mislni.

Za VAG je pa tud men cist vseeno. 1x nategavs, vedno nategavs. Naj propadejo in naj na njihovem pogoriscu zraste kaj boljsega. Al pa tud ce ne. Trenutno je VAG nekdanja Nokia, ne vem kako to noben ne vid (razn babnce kle, ala ji vera). Suplji so k crkveno zvono, bi reku Balasevic.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
962
280
63
Glede na to da SAIC ze sodeluje z VW, lahk kr prevzamejo njihove fabrike, če VAG noče delat električarjov, pa naj stancajo svoje avte...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.917
1.803
113
Glede na to da SAIC ze sodeluje z VW, lahk kr prevzamejo njihove fabrike, če VAG noče delat električarjov, pa naj stancajo svoje avte...

Briljantna ideja! Potem v tej zgodbi še manjka samo ena malenkost: kupci. Ni jih za eu in usa robo. Kdo pri zdravi pameti in zakaj bi potem kupoval kitajske evje? Ker so poceni? Niso. Za občutek si oglej byd cenik za Nemčijo. Oni nimajo namena se poceni pozicionirat v eu. Za pomoč pri tej odločitvi pa je poskrbela tudi Ursula.
Torej še 1x: kdo pri zdravi pameti in zakaj bi kupoval kitajske evje?
Korejci in japonci so rabili desetletja da so nas prepričali. Kitajci pa bodo to dosegli instantno? Samo v sanjah zahojenih ev drkađij
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in MrDaco

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
962
280
63
Briljantna ideja! Potem v tej zgodbi še manjka samo ena malenkost: kupci. Ni jih za eu in usa robo. Kdo pri zdravi pameti in zakaj bi potem kupoval kitajske evje? Ker so poceni? Niso. Za občutek si oglej byd cenik za Nemčijo. Oni nimajo namena se poceni pozicionirat v eu. Za pomoč pri tej odločitvi pa je poskrbela tudi Ursula.
Torej še 1x: kdo pri zdravi pameti in zakaj bi kupoval kitajske evje?
Korejci in japonci so rabili desetletja da so nas prepričali. Kitajci pa bodo to dosegli instantno? Samo v sanjah zahojenih ev drkađij

Če bo kitajski EV narejen v evropi, bojo mel delavci delo (torej nebo 1M odpuščanj), bo tudi oproščen vseh carin in dajatev, ker je narejen v EU.

In če začnejo štancat C segment avta za 15-20k€, se bo folk tepu
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.734
10.383
113
kod Džej-Zija
Razgledani ste eni tok, kot one ženske, ki jih ne razumete, ki hodijo nazaj po še. Poznano zlo, dolocena recimo temu "varnost", ker je pac bojazen pred neznanim prehuda, vkup s tupenjem v betico, da bodo kar umrle, ce jih vec ne bo, da bi za njihovo dobrobit skrbel...

Seveda lahko se pa naivno motim in je treba enajblati vsako svinjarijo, ki jo VAG zakuha. Od poskusov, do dizelgajta, do obiranja kupcev za vedno slabšo kvaliteto (preko cen, ali preko politike, da se malo porazdeli). Ker drugace bomo kar vsi pomrli... Meni samo manjka razgledanosti, pa mi takle uide, ce bi vec vedela, bi si oltarček za VAG nardila, ne pa takle...
V marsičem imaš zelo prav, sploh pri kvaliteti. Kolega ima novega Tiguana dizla, letos nabavil. Avto mu žre liter olja na par tisoč km. Odziv VW: to je po specifikacijah. Ma jebeš tako gajbo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.419
975
113
Briljantna ideja! Potem v tej zgodbi še manjka samo ena malenkost: kupci. Ni jih za eu in usa robo. Kdo pri zdravi pameti in zakaj bi potem kupoval kitajske evje? Ker so poceni? Niso. Za občutek si oglej byd cenik za Nemčijo. Oni nimajo namena se poceni pozicionirat v eu. Za pomoč pri tej odločitvi pa je poskrbela tudi Ursula.
Torej še 1x: kdo pri zdravi pameti in zakaj bi kupoval kitajske evje?
Korejci in japonci so rabili desetletja da so nas prepričali. Kitajci pa bodo to dosegli instantno? Samo v sanjah zahojenih ev drkađij
Pa kdo teb kej hoce? Kup 3 VAG-e, 2 Pidzoja pa se enga Renoja, da bomo premagal kitajce. Ostal folk se bo pa itak sam odlocu, ne rab takih drkađij kot si ti, verjemi. Uzivaj v strizenju, VAG to zna :evil: :nazdravje:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.419
1.168
113
Pa kdo teb kej hoce? Kup 3 VAG-e, 2 Pidzoja pa se enga Renoja, da bomo premagal kitajce. Ostal folk se bo pa itak sam odlocu, ne rab takih drkađij kot si ti, verjemi. Uzivaj v strizenju, VAG to zna :evil: :nazdravje:
saj zgleda ok, samo kaj če je to Opel.... na šasiji stelantisa.
Zdaj... sam opel je groza.... francozi pa še bolj.
to ni za kupit pa če dajo za 15k€
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.877
3.810
113
zavarovalnice ploskajo
Niti ne, vsaj pri Cupri Born je cena lepo notri v sistemu 34990€, in plačaš obvezno na trajne kilowate ki jih je samo 70kw.
Tak da full kasko plus vse Asistence za 628€. Premijski razred 1, pa prijava 2 tablici z cestnino, ki je ni še dodatno 42€.

Zavarovalnica pa Avstrijska.

Sedaj pa idi Golfa registrirat pa bo dražje
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Steve

Guru
13. avg 2007
9.917
1.803
113
Pa kdo teb kej hoce? Kup 3 VAG-e, 2 Pidzoja pa se enga Renoja, da bomo premagal kitajce. Ostal folk se bo pa itak sam odlocu, ne rab takih drkađij kot si ti, verjemi. Uzivaj v strizenju, VAG to zna :evil: :nazdravje:

Preden te raznese...vozim đapaneza. Zakaj? Ker gre vag v napačno smer. Sem pa pred tem imel 4 vag izdelke.

Ampak to nima nobene veze s tem, da bomo bojda eu avte nadomestili s kitajskim ev šrotom. Nikoli in nikdar. Prvo ker so EVji, ki jih raja noče, kot drugo pa so kitajci