Okolju prijazni avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
9.877
1.784
113
Res je. Ampak se je prodajal ko zmešan? Nope. Zakaj ne? Zato ker ta celotna zgodba z evji ima en keč, ki nima veze z dometom, ceno, infrastrukturo,... folk jih enostavno noče. Tipično razmišljanje: zakaj bi to moral kupit, se yebat z dometom, polnjenjem, če pa mi z ice to ni potrebno? Ker iceji so dandanes res dobri. Slabega težko kupiš. Z evji se rešuje problem, ki v prvi vrsti sploh ne obstaja.
In to je preprosta resnica, vsem pred očmi. Ampak če si ideološko voden, je ne boš nikoli videl
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Steve

Guru
13. avg 2007
9.877
1.784
113
Peak misliš kot število prodanih EV...ali kot delež proti ICE? Globalno, EU ali SLO

Delež proti ostalim v eu, usa...razvit svet. Kitajska s svojim planskim gospodarstvom tu not ne spada. Tako ko ne norveška. Govorim o državah kjer je zaenkrat še prosta izbira.

Preostali svet pa sploh ni omembe vreden, ker so prodajne številke na ravni statistične napake
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.149
1.610
113
40
To je pač tvoj pogled.

Imam sodelavca z ev tvingom in drugega z springom (meni EVji dišijo, a teh res nebi imel). Pa oba pravita, da jima je voznja super (za namen vsakodnevnega fijakanja cca 100km).
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
889
276
63
Res je. Ampak se je prodajal ko zmešan? Nope. Zakaj ne? Zato ker ta celotna zgodba z evji ima en keč, ki nima veze z dometom, ceno, infrastrukturo,... folk jih enostavno noče. Tipično razmišljanje: zakaj bi to moral kupit, se yebat z dometom, polnjenjem, če pa mi z ice to ni potrebno? Ker iceji so dandanes res dobri. Slabega težko kupiš. Z evji se rešuje problem, ki v prvi vrsti sploh ne obstaja.
In to je preprosta resnica, vsem pred očmi. Ampak če si ideološko voden, je ne boš nikoli videl

eUP in citigo sta se dejansko zelo dobro prodajala (prodali so vse kar je blo) AMPAK VW je za slovenijo namnu mogoče par ducat primerkov v vsakem valu, kar se je razprodal praktično takoj. To pa zgolj za to, da so dosegal flotno co2 povprečje. Nekje je ze kalkulacija, kolk so jih mogl prodat in temu primerno stevil primerkov in cena je bla.

Compliance avto, nič druga.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
889
276
63
To je pač tvoj pogled.

Imam sodelavca z ev tvingom in drugega z springom (meni EVji dišijo, a teh res nebi imel). Pa oba pravita, da jima je voznja super (za namen vsakodnevnega fijakanja cca 100km).
Problem pri nas je tudi EGO in sosedska fousija. Zakaj bi mel springa ali twingota (ki je mogoče za dani namen več kot dovolj in stroskovno precej cenejs) če lahko za isti denar kupis 5 let staro mečko ali BMW.
 
  • Všeč mi je
Reactions: fonza12

Vadim

Guru
2. jul 2020
4.531
5.920
113
Tako vprašam, zakaj bi kupoval EV twingota ali springa, če lahko kupiš 5 let staro Yarisko?
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.149
1.610
113
40
Tako vprašam, zakaj bi kupoval EV twingota ali springa, če lahko kupiš 5 let staro Yarisko?
Ker smo si na srečo različni :)

Ce bi vsi samo stare avte kupovali, od kod bi bili rabljeni, ce noben nebi kupu novega hehe..

No, ta dva sodelavca sta imala staro yarisko.. Pa pac zdaj hočeta EV ker jima je kul voznja.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
889
276
63
Se popolnoma strijam z napisanim:

Dejstvo pa je - EV je prihodnost, res pa je da v EU še ni dozorela. Čez nekaj let pa bo, ko bodo vse prevzeli kitajci!

Povabit fabrike, da začnejo na veliko gradit tovarne v evropi (in podporno industrijo!). Delavci bodo mel kaj delat, podporne firme pa tudi. Če bojo pa za to smrduharji crknal, pa naj. Sj tudi brivcev in uličnih shoe shinerjov ni več; treba se je pač prilagodit času.

Adapt or die.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.279
5.386
113
Pozabil si, da ko smo se mi šli LBTQ, merili kumarice in uvazali migrante, je kitajec pokupil večino redkih zemelj potrebnih za izdelavo baterij.