Po GDPR - ju nima kaj javljat.Saj ti bodo. Prej ali slej. Avto bo javil, da se polni in to bo to.
Ni res. Po GDPR nima kaj javljat brez privoljenja.Po GDPR - ju nima kaj javljat.
Tako je, dovolj so števci, ki javijo stanje VT in MT enkrat mesečno. Za vse ekstra nebuloze zajema in beleženja podatkov, je pa treba imet ekstra privolenja strank. Kar sistemski operaterji, ki upravljajo števce itak nimajo, ker se s strankami ne ukvarjajo - nimajo pogodbenega razmerja z njimi.
Torej se nabavlja zadeve po čistem minimalizmu. In tudi za ta minimalizem je predvidena doba menjave 12 let. Skratka, še vedno so zunaj tudi stari števci, ki nimajo nikakršnega daljinskega odčitavanja stanja, nekateri so tudi še vedno enotarifni.
Skratka SJTV nebuloze se ne bodo zgodile. 50 let je že borba za dvotarifni števec povsod, pa še niti ta zmaga ni na elektro mizi.
Dvanajst tarifni števec z 72 izvodi za različne tarife - ponudnike - porabnike je pa itak nebuloza, ki nima niti teoretičnih šans.
Ni res. Po GDPR nima kaj javljat brez privoljenja.
tako je, vse je zdaj to blef, edina rešitev za CO2 in rešitev Zemlje je zmanjšanje populacije. In več zmernosti v vsem. Ampka to nam pač ni všeč...
Zanimivo branje tole o števcu, različnih ponudnikih.Novi standadi sproti nastajajo in se spreminjajo, misliš, da se ISO15118 ne da nadgraditi do tam, ko avto javlja v oblak, da se polni in pri katerem ponudniku? Iz gospodinjskega odjema? Na števcu boš lahko imel posebej merjenje gospodinjskega odjema, posebej za avto, psoebej za TČ, pa za vsakega različnega dobavitelja. Tudi za to stndardi (in legislativa) že obstaja ali je v procesu sprejemanja.
In s tem se ne ukvarjamo le mi, ampak praktično vsi dobavitelji energije, HW, SW sistemov za energetiko in mobilnost, ob podpori EU itd ...
In ja, ko enkrat ločiš za kaj gre katera poraba, lahko nekatere obdavčiš, nekatere pa ne.
Torej gremo nazaj na tramvaje.tudi ta je populistična:
500km dometa in 10 minut za napolnit baterijo od 0 - 100%
Priključen bo pa direkt na daljnovod?