no tisti drugi del se dogaja (ap tudi ne po 2 letih ampka po 10 (tako opažam po skupinah), ne dela pa to vsak. opažam pa da se najte kak% ciganije ki to počne. Je pa bolj vprašanje kaj delajo na tehničnih.No ja tisti drugi del je kr trofo.
no tisti drugi del se dogaja (ap tudi ne po 2 letih ampka po 10 (tako opažam po skupinah), ne dela pa to vsak. opažam pa da se najte kak% ciganije ki to počne. Je pa bolj vprašanje kaj delajo na tehničnih.No ja tisti drugi del je kr trofo.
Tale Arte prispevek je en lep primer, kako lahko mediji vplivajo na javno mnenje.
To kar morajo. Kontrola teh sistemov ni na seznamu.Je pa bolj vprašanje kaj delajo na tehničnih.
Dvomim da je kdo zaradi zelonosti kupu EV. Zame je EV užitek v vožnji in uporabi ob enakih stroških.
Če bi v resnici hoteli kaj prihraniti planetu, bi posodobili javni promet ali kaka druga ideja. Denimo znižanje omejitev na avtocesti. Za vsakih 10 km / h manj, bi naši vozi tudi porabili in onesnaževali manj. Če nas prisilijo na 100 km / h (in se izenačimo s povprečnim električarjem, ki ga tam srečaš), dosežemo verjetno takoj cilje za naslednjih 5 let. Minimalno ... Ampak cilj je tudi, da se spodbudi nova potrošnja .
Omejitve se že kuhajo. Tako kot je pol avstrijskih avtocest Umwelt Zona z 110 km/h omejitve, pa se ne jamra, se samo cola z radarji...
In kdaj je bilo to? Ker v Avstriji že dobro leto za elektro avte ne veljajo več IGL omejitve. Seveda pod pogojem, da imaš pravilno registrsko tablico (beri: izjema ne velja za tujce).100 je IGL, ne 110
Poznam nekoga, ki je s teslo S v IGL coni namesto 100 vozil 130 km/h, fasal kazen ca. 600 EUR, potem pa se je preko odvednika na kazen pritožil, saj je ja vozil teslo S, posledično z argumentom, da 100 za električarje po njegovem ne velja, saj ja nima tailpipe izpustov in je torej vozil 130, kolikor sicer velja na tistem odseku. Pritožba je bila zavrnjena.