Okolju prijazni avtomobili

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.764
595
113
EU
Je razlog zakaj običajni ljudje ne kupujemo premij, tudi če bi bile zastonj (ok pol bi jo lahko vsaj takoj prodal naprej:p); ker nimamo ne denarja za servis, ne za dele. No te ta drugi modeli, pa ta manko skompenzirajo tako, da preprosto odmislijo te več tisoč evrov draga dele, servise itd. pol se pa pejt okoljsko politiko s čistejšimi izpuhi dizlov:gorjaca:
 
  • Haha
Reactions: sajkek

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tale Arte prispevek je en lep primer, kako lahko mediji vplivajo na javno mnenje.

Ga bom poslušal pa zadnji sem, ki bi zagovarjal medije, sam da pa ti misliš zaupat youtuberjem in drugim influencerjem je pa krepka. To je medij in ker so osebe direktno financirane so še toliko bolj odvisne od prihodkov, kot pa nek medij, kjer bi dobivali "samo" plačo.

Ta tip se je spremenil kot kameleon, Nextmove - biznis, Mattias Schmidt Auto enako, samozaposlen dela razne poročila CO2 flote in prodajo EVjev v EU, to je to za njegov biznis, ob petkih vozi pa otroke v berlin z greto štrajkat. :norec:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Čist isto je, samo da so ARTE morali malo bolj podmazat kot pa nekega YouTube influencerja.

Danes je treba biti skeptičen, na mizi moraš imeti pluse in minuse in jih moraš tudi znat ovrednotit. Pa ne se preveč obremenjevati kaj je danes, ampak na čem se dela jutri.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.764
595
113
EU
Če se gremo zdaj bit strašn zeleni, potem je vsaj zame edina prednost, da jst ne rabim vdihavat vseh teh izpušnih plinov; ga koncentrirano uni v Šoštanju namesto mene. :evil: :zardelalter:

Drugače je pa itak nakup vozila ena taka zelo potratna reč. Tako da če hočeš res bit eko, ga sploh ne smeš kupiti - nobenega!:aplauz:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sajkek

bev

Fizikalc
25. apr 2017
332
209
43
Dvomim da je kdo zaradi zelonosti kupu EV. Zame je EV užitek v vožnji in uporabi ob enakih stroških.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mukwai

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dvomim da je kdo zaradi zelonosti kupu EV. Zame je EV užitek v vožnji in uporabi ob enakih stroških.

To ne, delajo se pa zelene, da se vidi, ker je to IN. Ena najbolj gadnih pri BEV lastništvu je da glumijo brez emisij ipd.

Najbolj bo, ko bo sosed kupil BEV, ko pa temp. padejo pa zgleda kot v šoštanju iz njegovega dimnika, moramo otroke nagnat notri če veter narobe piha. Takoj podpišem, da bi mel kak traktor ali pa starega smrdečega golfa, namesto kurjenja svinjarije v slabi peči pa TČ.

Bolne vsote denarja gredo za vejice in pike, stavki in vsebina napisanega pa se povsem spregleda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pa še to me bega... vso naslajanje nad EV, patetika glede dizlgate-a, Kitajcem pa se smeji...

Zdajle se jih celo hvali za njihov odziv na korono. :bonk: Kakšen sprevržen svet. Kitajci pri avtomobilih niso imeli za burek, pri BEV, fotovoltaiki ipd. pa držijo za jajca cel svet. Zdaj se smejite nemcem ko nabirajo EV kredite, da ne bodo plačevali kazni zaradi presega CO2 limitov, ko bodo Slovenske firme crkovale, ker bo 80% VWja narejenega na Kitajskem bo pa postalo zanimivo tudi za nas tukaj.

Pa stavit grem, da noben od vas ni recimo prebral Pariškega podnebnega sporazuma in razumel napisano zakaj so Kitajci to gladko podpisali.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.589
113
Če bi v resnici hoteli kaj prihraniti planetu, bi posodobili javni promet ali kaka druga ideja. Denimo znižanje omejitev na avtocesti. Za vsakih 10 km / h manj, bi naši vozi tudi porabili in onesnaževali manj. Če nas prisilijo na 100 km / h (in se izenačimo s povprečnim električarjem, ki ga tam srečaš), dosežemo verjetno takoj cilje za naslednjih 5 let. Minimalno ... Ampak cilj je tudi, da se spodbudi nova potrošnja :).
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.851
2.986
113
Če bi v resnici hoteli kaj prihraniti planetu, bi posodobili javni promet ali kaka druga ideja. Denimo znižanje omejitev na avtocesti. Za vsakih 10 km / h manj, bi naši vozi tudi porabili in onesnaževali manj. Če nas prisilijo na 100 km / h (in se izenačimo s povprečnim električarjem, ki ga tam srečaš), dosežemo verjetno takoj cilje za naslednjih 5 let. Minimalno ... Ampak cilj je tudi, da se spodbudi nova potrošnja :).

Ti boš Slovencu ali pa balkancu govoril naj 100 vozi.... Veliko sreče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Omejitve se že kuhajo. Tako kot je pol avstrijskih avtocest Umwelt Zona z 110 km/h omejitve, pa se ne jamra, se samo cola z radarji.
Pri nas se pa to obeta za okolice vseh večjih mest.
Tudi Ameri so svoje omejitve z 80 milj na uro zadnjih 25 let zbili tudi za 20 mph.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Če to naredijo. Kaj bota MTL in Andy pol? Bota začela s prometom vozit ali bota svojo hitrost tudi znižala?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Omejitve se že kuhajo. Tako kot je pol avstrijskih avtocest Umwelt Zona z 110 km/h omejitve, pa se ne jamra, se samo cola z radarji...

100 je IGL, ne 110

Poznam nekoga, ki je s teslo S v IGL coni namesto 100 vozil 130 km/h, fasal kazen ca. 600 EUR, potem pa se je preko odvednika na kazen pritožil, saj je ja vozil teslo S, posledično z argumentom, da 100 za električarje po njegovem ne velja, saj ja nima tailpipe izpustov in je torej vozil 130, kolikor sicer velja na tistem odseku. :rolleyes: Pritožba je bila zavrnjena.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Je imel izpuste v 300 km oddaljeni termo elektrarni. :)
Tudi za električne krave se obetajo normativi za porabo energije ter posledično preračunane emisije in ustrezne davčne colnge na to.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Jasno da so in jasno, da pravila veljajo za vse. Tudi električar pri višji histrosti ima višjo porabo,
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.823
723
113
www.jernej.org
100 je IGL, ne 110

Poznam nekoga, ki je s teslo S v IGL coni namesto 100 vozil 130 km/h, fasal kazen ca. 600 EUR, potem pa se je preko odvednika na kazen pritožil, saj je ja vozil teslo S, posledično z argumentom, da 100 za električarje po njegovem ne velja, saj ja nima tailpipe izpustov in je torej vozil 130, kolikor sicer velja na tistem odseku. :rolleyes: Pritožba je bila zavrnjena.
In kdaj je bilo to? Ker v Avstriji že dobro leto za elektro avte ne veljajo več IGL omejitve. Seveda pod pogojem, da imaš pravilno registrsko tablico (beri: izjema ne velja za tujce).