Očitno niste sposobni tudi prebrati ali pa razumeti prebranega. Mi lahko linkaš, kje sem napisal, da violice letijo ven? Ali, da so ICE čisti in brezmadežni. Tako da cel tvoj sestavek je eno samo neumno bljuvanje EV fanatika na podlagi pravljičnih besed, ki so jih tvoji penasti možgani sami ustvarili.Ja? Pravis, vijolce ven letijo? Ne vem zakaj pol k tecem, kolesarim, tako cudno smrdi za avti? Pa ceprav se same 'marke' mim pelejo (bmw, audi, folksvagn, volvo, renault...), za vsakmu drugac smrdi, ne disi. Te tvoje 'ciste' pravljice ne pijejo vode, pa kolkr si ze zejen. V najbolj onesnazenih mestih prav, a takih je par. Bistveno vec je onih, kjer ti isti super cisti heh avti se vedno svinjajo okol sebe. Ampak ja, si povedal svoje ne? Sluzbo si ze zamenal?
Seveda je še. Sam ne v tvojem avtomobilu. Ampak nad tabo (avionsko gorivo).Vidim, da EV fanatiki kot ponavadi lepo zavajate/lažete.
Svinca ni več v gorivu že nekje od okrog začetka 1990ih.
Verjamem pa, da to dejstvo niti ni pomembno za vas. Kot tudi dejstvo, da v najbolj onesnaženih mestih ICEji puhajo v zrak čistejši zrak, kot ga sesajo.
Torej bolje sonce v elektriko - elektrolizo - vodik - notranje zgorevanje - gibanje, kot sonce - baterija - EV.
Seveda motor sploh se ni izpopolnjen in vprasanje, če kdaj sploh bo. Malo spominja na wankel in smele obljube, ter kup tezav.
Tole sem skopiral iz SloTecha iz članka o EV baterijah in VW. Upam da avtor ne zameri, se pa strinjam da potovanje bata gor in dol v cilindru še zdaleč ni ena in edina smiselna pot pretvorbe goriva v rotacijo:
Jaz bi bolj rekel, da avtomobilska industrija ne vidi EV kot rešitev ampak bolj modno muho (kar verjetno tudi je), zato proba investirati v baterije čim manj.
Vmes se pa dogajajo takšne reči, ki se jih ob vsem rompompomu, ki ga delajo EV fani, v splošni javnosti hitro spregleda:
In zakaj bi bil v kerozinu svinec????Seveda je še. Sam ne v tvojem avtomobilu. Ampak nad tabo (avionsko gorivo).
In zakaj bi bil v kerozinu svinec????
Pustimo tistih par športnih avionov z propelerji pa še tam ne vem če je še to vedno notri.
Ali bomo vse kitajcem predali, sami pa sadili krompir in repo, ali bodo pa počasi te prototipe v produkcijo spravli. Nikoli ne bo ice tako kot elektromotor to je jasno vsakemu, da pa se izkoristek približa na 80%, to pa ni več hec. In ob taki zgodbi lahko rečemo samo bye bye baterije.Tudi najboljši teoretični ICE nebo nikol prišel blizu izkoristka elektromotorja. In ICE ze by design nebo nikol čist.
Pesek v oči.
Firme ne vlagajo v baterije, ker upajo da bodo drugi. Al pa sam ciljajo na najbolši možn kvartal in nič druga.
Sicer pojma nimam ali je svinec v letalskem gorivu, ampak ali se le meni zdi nekako nemogoče (direktno povedano neumno) reševanje svinca v letalskem gorivu s prepovedjo ICE motorjev, ki ne trošijo svinca in vsiljevanjem EVjev na vsak način.Seveda je še. Sam ne v tvojem avtomobilu. Ampak nad tabo (avionsko gorivo).
očitujem vam da ste ga preveč vdihnal, ker ste več kot očitno se iz generacij, k je vozla avtomobile brez kat-ov in seveda osvinčen bencin praktično ze za zajtrk...Mene bolj zanima nekaj drugega...nam očita da vdihujemo preveč svinca. Kako uspeva njemu da ga ne vdihuje? Zaprt v mamini kleti z mg4 postrom na steni?