EU še kako financira takšne projekte. SPloh pri razvoju in digitalizaciji, pa pri polnilni infrastrukturi za EV.Eni tu pravijo da je problem tudi spravit vso to energijo do odjemalcev. Kar imajo prav, zato mi je res cudno da se bolj aktivno ne dela na posodobitvah in da EU ne nameni bajne denarce za taksne projekte (medtem ko recimo sofinancirajo/ali v celoti financirajo kolesarske poti)
Brez nukleark bo šlo bolj bogo tole.EU še kako financira takšne projekte. SPloh pri razvoju in digitalizaciji, pa pri polnilni infrastrukturi za EV.
Kaj lahko plačljive članke skopirate sem gor?Fisker, tekmec Tesle, je bankrotiral
Fisker je po letu dni težav razglasil bankrot. To je že drugi potop lastnika Henrika Fiskerja.www.finance.si
Malo po malo pa bo…
Slovenija prvič presegla 25-odstotni cilj obnovljivih virov energije v končni porabi
https://www.rtvslo.si/okolje/sloven...vljivih-virov-energije-v-koncni-porabi/712213
Vsaka baterija v EV, hibridu, kot baterija doma ali omrežna, prinese k boljšemu izkoristku naravnih virov. Če gledamo promet, bo ob enaki letni kilometrini poraba goriv nižja. Proizvodne dejavnosti ob sončnih elektrarnah in baterijskih zalogovnikih tudi porabijo manj energije iz omrežja na letni ravni.Meni je padlo najbolj v oči sledeče:
Med razlogi za povečanje deleža je večja proizvodnja iz hidroelektrarn in sončnih elektrarn ter večji delež biogoriv v prometu, a tudi manjša končna poraba energije.
Če bi šlo to na račun boljše energetske učinkovitosti, bi bila to prekrasna novica, se pa bolj bojim, da gre na račun tega, da se enostavno manj dela, kar je pa pravzaprav slabo ( in bo potem začudenje zakaj nismo samooskrbni, ter da se vse uvaža, itd....).
Super je gledat podatke takrat ko ti paše. Logično, da polet, ko je poraba manjša in sončnice delajo, da je procent večji. Kaj pa pozimi, ko se vse toplotne zalaufajo, vodotoki rek padejo vreme pa megleno ušivo in od-1 do dve zunaj?Meni je padlo najbolj v oči sledeče:
Med razlogi za povečanje deleža je večja proizvodnja iz hidroelektrarn in sončnih elektrarn ter večji delež biogoriv v prometu, a tudi manjša končna poraba energije.
Če bi šlo to na račun boljše energetske učinkovitosti, bi bila to prekrasna novica, se pa bolj bojim, da gre na račun tega, da se enostavno manj dela, kar je pa pravzaprav slabo ( in bo potem začudenje zakaj nismo samooskrbni, ter da se vse uvaža, itd....).
Mislim da jih je zelo malo ki dobesedno to mislijo. Smo pa nekateri mnenja, da manjka še kar precej znanja in tehnologij na poti od fosilnih goriv in da bo še marsikaka noviteta in marsikako desetletje več potrebno za ta dosežek. Nikakor ni pa pot nemški model, to je že jasno, da je strel v koleno.Vsaka baterija v EV, hibridu, kot baterija doma ali omrežna, prinese k boljšemu izkoristku naravnih virov. Če gledamo promet, bo ob enaki letni kilometrini poraba goriv nižja. Proizvodne dejavnosti ob sončnih elektrarnah in baterijskih zalogovnikih tudi porabijo manj energije iz omrežja na letni ravni.
Če se manjša poraba električne energije kaže v ekonomskih rdečih številkah pa bo treba počakat kakšne relevantne podatke.
Vsekakor pa marsikdo tukaj meni da zeleni prehod je bedarija in razvijanje tehnologij za le-ta nesmiseln in odvečen.